Undskyld, men nu kan jeg ikke sidde denne debat overhørig længere men er nødt til lige at fremhæve et par punkter...
(PUNKT A) KimS. skrev: EA'erne er blevet nedtaget fra train-sim.org, sammen med alt andet, som vi er med i, pga. at ting vi kun har fået
tilladelse til at lægge til DL, på ts-ef.com og tog-sim.dk, pludselig var at finde på train-sim.org, uden at vi havde
haft mulighed for at indhente en ny tilladelse.
Det medførte, at vi efter moden overvejelse, for at beskytte os selv, trak vores materiel tilbage fra ts-ef.com.dk.
EA'erme, må efter Erich's aftale med Rasmus Skov, kun ligge til DL, på ts-ef.com.
-------------------------
TEAM KK
(PUNKT KimS. skrev: For at træde lidt mere rundt i problemet, så undre det mig, at Hr. Erich Frankenstein ikke kommer med en forklaring
på, hvorfor materiellet ikke er at finde på hans side......
Det undre mig dog egentlig ikke..............
(PUNKT C) Frankenstein skrev: Jamen er der grund til mere end den forklaring du selv er kommet med ?
Du har da forklaret det så udemærket, altså bortset fra at du / I med EA'erne har gjort regning uden vært, for dem har jeg tilladelse fra Rasmus til at buge på min nye webside. Derudover orker jeg ikke at diskutere med nogen, så derfor får i det ganske enkelt som du / I har bedt om.
EOD
(PUNKT D) KimS. skrev: Hvem er værten..................
Du kan lægge EA'erne op lige så tosset du vil, bare du ikke gør det med det vi har lavet. Dvs. du kan lægge den
grund udgave op, som alle vores versioner er lavet ud fra, men du får ikke lov til at benytte de filer vi har udført.
Husk lige, at vi vil kunne se, om du ikke overholder dette.
Hvis vi ene og alene forholder os til EA'erne, så påstår KimS
(PUNKT A) at Team KK har trukket deres ting tilbage fordi Erich kun har haft Rasmus Skovs tilladelse til at have dem på ts-ef.com.
Dette argument har da ikke nogen relevans til Team KK beslutning om at trække demn tilbage da det må være et forhold mellem Erich og Rasmus Skov.
I
PUNKT B efterlyser KimS en begrundelse fra Erich - jamen den har han jo selv lige fremsat under
PUNKT A så hvad er pointen her?
Under
PUNKT C oplyser Erich at han rent faktisk har den fornødne tilladelse.
Men så igen under
PUNKT D fremgår det tydeligt, at uanset de under
PUNKT A påståede manglende tilladelser rent faktisk er på plads, så vil Team KK alligevel ikke give Erich tilladelsen.
Som jeg ser det, så prøver man fra Team KK's side blot at finde en undskyldning for ikke at give Erich den fornødne tilladelse og indblandingen af Rasmus Skov var helt unødvendig.
Jeg ved ikke hvad der er gået galt mellem Team KK og Erich, men reelt set går denne uoverenstemmelse kun ud over dem der har brug for materiellet, idet der ikke er nogen alternative steder at hente det.
Jeg kan kun opfordre til at man får afklaret de uoverenstemmelser indbyrdes og ikke lade fuldstædig sagesløse brugere blive gidsler i disse...
Man kunne fristes til at sige "For pokker da, så tag dog at blive voksne!"
Jeg vil lige tilføje, at det ser ud til at domænerne teamkk.dk og team-kk.dk begge stadig er ledige. Hvad med at etablere egen website til egne værker så vi undgå sådanne uoverenstemmelser fremover?