Forum » Microsoft Train Simulator » Materiel
Versioner af tog ?

Udskriv debat

  Versioner af tog ?
Skrevet af Loke, 7/7-2006 21:45 (#1)

Er det kun mig der har problemer med de tog der skal bruges til en "activitet" lavet af den ene eller den anden. Angry

Hvad med at man laver, eller fortæller, at de eller de tog/togsæt o.s.v. er opdateret til nyeste version,
og det er dem "activitetsbyggerne" bruger, således, at det er de tog/togsæt o.s.v. man bør hente,
da man så kan følge med, og holde sin "togdatabase" opdateret. ? :top: :top:
Brugers avatar
Loke

Erfaren bruger



Antal indlæg: 574
Tilmeldt: 11/4-2004
Bopæl: Vestjylland
Alder: 69
Status:

M.v.h. Loke Freelance Rutebuilder


SV: Versioner af tog ?
Skrevet af knudbe, 7/7-2006 22:06 (#2)

Jeg har problemer med at der er så mange forskellige versioner når jeg selv laver aktiviteter. F.eks. er der vist tre forskellige versioner af den gule MY Tjenestelok, og jeg er rent faktisk i tvivl om hvilket der er det bedste at bruge.

Jeg har også adskillige ME-versioner, og det er så vidt jeg ved ikke den nyeste pakke som er den "rigtige"...

Hvis det er den samme (personkreds) som har udviklet de enkelte versioner, så burde det være muligt at gøre det sådan at materiel som erstatter noget andet enten automatisk fjerner det gamle eller at det listes hvad der er erstattet. Der vil man så ikke kunne stille samme krav/ønske hvis der er flere forskellige udviklere som laver hver deres version. F.eks. er der dobbeltdækkervognene som findes i flere udgaver fra forskellige udviklere.

Men nu er det ikke altid at der skal fjerens noget fordi der kommer nye versioner. F.eks. tænker jeg at materiel med blåt folie ikke skal erstatte de versioner med de oprindelige farver da man sideløbende kan have ønske om at have materiel fra forskellige perioder.
Brugers avatar
knudbe

Ekspert



Antal indlæg: 5249
Tilmeldt: 7/1-2005
Bopæl: Dragør
Alder: 71
Status:

Mvh Knud
---
RailWorks Danmark - Stedet hvor RailWorkers mødes
[url=www.RailWorks.dk]www.RailWorks.dk[/url]


SV: Versioner af tog ?
Skrevet af carlove, 7/7-2006 23:18 (#3)

Ja jeg må give jer ret i jeres synspunkter men hensyn til de forskellige versioner af samme tog og vogne, det er problematisk at der findes flere tjenestelokomotiver af samme sort som knud skriver, det ville være rart om man kunne foretage en oprydning af de ældste som bare optager unødig plads og er til en vis irritation. Wink Wink
Brugers avatar
carlove

Erfaren bruger



Antal indlæg: 594
Tilmeldt: 22/4-2004
Bopæl: København SV.
Alder: 91
Status:

Med venlig hilsen
Carlove

Spring til debat:
Lignende emner
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
Support til Denmark 2000 ALLE versioner Ruter 903 01-07-2006 14:47
Købe versioner Ruter 1 17-05-2005 16:14
Forskellige versioner af MSTS? Andet 3 15-01-2005 18:49
Del denne tråd
URL:
BBcode:
HTML: