knudbe skrev: Jeg har ikke selv problemer med dette, men det man kunne ønske sig var, at der var mere installerbart materiel - altså en exe-fil som placerede filerne i de rigtige mapper i stedet for at man selv skal fifle med filerne.
Jeg ved at man med WinRAR, som mange bruger, meget let kan lave sådanne selvkørende insllationsfiler, og mon ikke også man kan det med de andre pakkeprogrammer? Det er faktisk ikke så stor ulejlighed at lave sådanne.
Det essentielle er at man gør det så let for brugerne som muligt...
Håber ikke dette skal blive endnu "en tråd" som sidst, men hvad du har og kan, er totalt ligegyldigt, da det ikke var de/dine installationer jeg omtalte, men generelt, vedrørende materiellet, der kan hentes, og som ikke passer med det som den ene eller den anden har liggende, uanset version........... :evil:
Så, som jeg har påpeget før, mener jeg du bør "klappe i" , til du bliver spurgt om "det du har af relavante" ting, og dette er ikke et angreb på dig, men du er for hurtig på tasterne, når du kommentere et indlæg.
Ang. det/de versioner man har liggende, er op til en selv, men med henvisning til den tråd jeg har oprettet, kan du kommentere videre der.
Hvilket du også har gjort.
Jeg har problemer med at der er så mange forskellige versioner når jeg selv laver aktiviteter. F.eks. er der vist tre forskellige versioner af den gule MY Tjenestelok, og jeg er rent faktisk i tvivl om hvilket der er det bedste at bruge.
Jeg har også adskillige ME-versioner, og det er så vidt jeg ved ikke den nyeste pakke som er den "rigtige"...
Og der skriver du som quotet, at du har problemer...... :roll: :roll: :roll:
Hvad mener du, eller skal du blot lave rav i det hele. ? ? ? ? ? ?
Undskyld til alle andre, men dette er blot myntet på Knud`s indlæg, som jeg ikke gider kommenter mere, hverken her eller i andre tråde.
ops: