Forum » Microsoft Train Simulator » Materiel
michael davis

Udskriv debat

  michael davis
Skrevet af Jimbow, 29/8-2004 23:39 (#61)

Utroligt der skal være SÅ meget ballade omkring ting som folk har siddet og brugt TIMEVIS af deres FRITID på!!!

Nu er jeg næsten lige startet på at arbejde som pædagogmedhjælper i en børnehave, og her er omgangstonen altså markant bedre! Jeg fatter virkelig ikke at i gider diskutere de her ting gang på gang. Og gang på gang ser man de samme mennesker gå direkte efter at nedgøre andre!
Det er simpelthen for latterligt!
Brugers avatar
Jimbow

Meget øvet



Antal indlæg: 216
Tilmeldt: 11/4-2004
Bopæl: Ballerup
Alder: 39
Status:

Jimi Hansen


SV: michael davis
Skrevet af Thomas_, 30/8-2004 00:25 (#62)

First of all..

i tror sikkert ikke på hvad jeg skriver, for jeg er dømt dybt utroværdig af Eg. Hej igen Eg, hyggeligt af se dig.. og tom for øvrigt.. Dejligt at se i kan dukke op når der skal deles røvfuld ud.

1, så må jeg sige jeg er dybt røstet over folks måde at skrive om andre folk på, men det er jo det dejlige ved Internettet, her er man total anonyme og kan svine folk til uden selv at få en på hoved.. Et eller andet sted, så havde jeg lidt ønsket at i havde sagt alt det her til os til dieseldagene hvos der var en stor del af forsamlingen herfra inde på museet. Ville i så have sagt det samme? Hvis man spørg jer nu, så vil i nok sige ja, men hvis spurgte jer der inde, så havde i helt sikkert sagt nej.

2, så vil jeg dybt beklage hvis det er en misforståelse mellem os og MD. Den opfattelse har vi haft siden vi fik mailen med filerne i, og det var derfor naturligt at gøre HEC opmærksom på det..

3, så er jeg meget ked af at jeg har brugt 4 år af min fritid på at lave noget I kan få glæde af. Hvis ikke Peter og jeg havde kontaktet hinanden for laaaaang tid siden, og havde haft en lille interesse for det i nu ser i dag, så er det ikke sikkert i havde haft nogle tog at køre med, så vær dog bare EN LILLE smule taknemlig for al den tid vi har brugt på noget i kan få glæde af. Alle vores tog er på INGEN måde blevet holdt tilbage, de var ved at blive gjort klar til vores nye hjemmeside, så folk ville kunne hente dem derfra.. Hvilket vi vist tidligere har gjort opmærksom på..

4, Så pointere jeg lige ingen at det aldrig har været nogens hensigt at tilbageholde vores tog, men at få dem gjort klar til at ligge op på vores nye hjemmeside..

5, Så syntes jeg i øvrigt det er sjovt at se hvor aktiv http://www.tog-sim.dk lige pludselig bliver når der er mudderkastning. Alle brugerne er inde og skrive, og være med til at svine til. Det er en sjov holdning at have.. Det ærgrer mig så meget at denne tråd ikke var blevet til 1 uge før, for så ville jeg med glæde have mødt jer alle i Valby hallen hvor jeg netop er kommet hjem fra at demonstrere trainz. Så kunne i have svinet mig/os til der, men det er der jo nok ikke nogle der havde haft rygrad til alligevel.


6, så kan jeg kun støtte op om rasmus'es indlæg.. Hvis i finder min lyst, så sig endelig til, for lige nu kan jeg sq heller ikke finde den.

7, til Tom, selv om vi er dybt utroværdige, så vil jeg gerne garantere (tro det eller ej) at det aldrig har været hensigten at udføre B, det skal derfor også siges at det IKKE kun er os der har den opfattelse, men også Claus Frost.

Dernæst syntes jeg ikke at vi i lang tid før det her har haft en frembrusende adfærd på sitet her, og kan derfor heller ikke se hvorfor vi som privat personer kan skrive her som vi hidtil har gjort. I forbindelse med alle de hændelser der har været omkring det her, skal er huskes på at det fra vores side har været en Team beslutning, og gjort som et team, og jeg syntes derfor stadig at man som privatperson bør respekteres.

Jeg har stadig filer, og vil gerne sende dem til dig.

Til sidst kan jeg kun sige at jeg tilslutter mig peters mening omkring vores materiel. Jeg er meget skuffet over folks måde at reagere på, når de IKKE aner en skid om hvad der ligger til grund for de ting der bliver gjort. I fortjener det sq ikke når i skaber jer sådan. Helt ærligt, det er gratis, hvis i betalte penge for det, kan jeg forstå den måde folk reagerede på, men efter som vi ALDRIG har krævet noget som helt for det tog i altid har kunnet download, så kan jeg ikke forstå den måde I skaber jer på over at det ikke har kunne hentes i et par måneder.

Hvis der er nogle der har lyst til at vende et par ord med mig via voice, så er mit mobilnummer 31223396, i er velkomne til at ringe, og jeg skal gerne forklare hvordan jeg føler det lige nu.

Med Venlig Hilsen
Thomas Hupfeldt
Der har brugt 4 år af sit liv på at opnå, at blive svinet til gang på gang..
Brugers avatar
Thomas_

Ekspert



Antal indlæg: 1877
Tilmeldt: 25/7-2004
Alder: 42
Status:

 
Redigeret af , 30/8-2004 00:37

SV: michael davis
Skrevet af Thomas_, 30/8-2004 00:27 (#63)

Glemte lige at fjeren min automatiske signatur, sorry..
Brugers avatar
Thomas_

Ekspert



Antal indlæg: 1877
Tilmeldt: 25/7-2004
Alder: 42
Status:


SV: michael davis
Skrevet af Loke, 30/8-2004 00:28 (#64)

Er det ikke på tide at lukke for denne diskution. ? :cry:
Jeg mener at der er kommet klarhed m.h.t. MY`erne. :top:
Så jeg syntes vi skal holde nu , inden vi får en "ny nedlukning" af endnu en god MSTS side. Sad
Brugers avatar
Loke

Erfaren bruger



Antal indlæg: 574
Tilmeldt: 11/4-2004
Bopæl: Vestjylland
Alder: 69
Status:

M.v.h. Loke Freelance Rutebuilder

SV: michael davis
Skrevet af Thomas_, 30/8-2004 00:40 (#65)

Loke skrev: Er det ikke på tide at lukke for denne diskution. ? :cry:
Jeg mener at der er kommet klarhed m.h.t. MY`erne. :top:
Så jeg syntes vi skal holde nu , inden vi får en "ny nedlukning" af endnu en god MSTS side. Sad


En ting er helt klart, siden vil ikke lukke på grund af det her. En anden ting er, jeg syntes det er på sin plads at vi har mulighed for at forsvare os. Hverken peter eller jeg har haft adgang til nettet hele weekenden da vi har været i valbyhallen, og derfor syntes jeg det vil være lidt dårligt at lukke tråden, 1 time efter vi er kommet hjem og har mulighed for at forsvare os.

Til wæpmaister, vil du ikke slette den ene af mine glemte signaturer tåde ? Jeg troede jeg kunne nå at trykke stop og rette mine stavefejl..
Brugers avatar
Thomas_

Ekspert



Antal indlæg: 1877
Tilmeldt: 25/7-2004
Alder: 42
Status:


SV: michael davis
Skrevet af JBA, 30/8-2004 00:40 (#66)

Jeg synes lige vi er nødt til at holde denne tråd åben lidt endnu. Jeg tror der skal undskyldes lidt hist og her. Kun kujoner undskylder ikke...
Brugers avatar
JBA

Medlem



Antal indlæg: 160
Tilmeldt: 16/5-2004
Alder: 38
Status:


SV: michael davis
Skrevet af Egemarke, 30/8-2004 00:47 (#67)

Hvorfor lukke ned ?!? de der føler sig trådt på bestemmer ikke her ?!? og i kan ikke lukke når der bliver hedt om ørene
og "JERES" Tog det har det jo ganske tydeligt aldrig været, og hvorfor jeg "dukker" op nu er blot for at stoppe jeres urimeligheder og Jo jeg har fundet min lyst igen efter flere måneder uden trainsim pga af jeres opførsel... i finder tidsnok lysten igen vær vis på det.
Jeg håber bare ikke at det bliver for at lave mere ballade men blot det, det hele handler om Togsimualtor
Så velkommen tilbage til den tid HEJ HEJ så længe !!

MvH Eg
Brugers avatar
Egemarke

Lidt øvet



Antal indlæg: 11
Tilmeldt: 22/8-2004
Bopæl: Malmø
Status:


SV: michael davis
Skrevet af mickoo, 30/8-2004 01:20 (#68)

Ok Guys

It is clear to see that this argument will not stop, so in simple English...STOP.

The MY will be free soon for all, my Danish is bad, my Danish translator is even more bad.

Everybody please be happy that the MY / Di3 is now available for all.

If MSDK do not wish there copies to be free then we will make new ones !!.

If some kind person would like to translate the above to Dansih so all can read then this would be very nice.

Remember !!! this is only a GAME it is not real !!, please move fwd there is nothing more to see here but bad news.

Best regards

Michael Davies
Brugers avatar
mickoo

Lidt øvet



Antal indlæg: 12
Tilmeldt: 28/8-2004
Status:


SV: michael davis
Skrevet af Thomas_, 30/8-2004 01:21 (#69)

Jeg er blevet bedt om at poste denne tekst fra Andreas Møller. tidligere Halalko.

Citat"
Ja, jeg starter hårdt ud, har jo for en del tid siden meldt mig ud af denne side, og jeg vil også gerne erkende at det var delvis selvforskyldt, endvidere er dette heller ikke et comeback, det er bare et enkeltgangsforsøg på at komme ud med nogle følelser. Jeg vil ikke tvinge jer til at læse dette, som kan ses som en slags dagbog for min dag i dag, og jeg er egentlig heller ikke interesseret i nogle kommentarer, hverken af den gode eller dårlige slags. Af samme grund har jeg ikke brugt nogle referencer, men jer der læser dette vil også vide på forhånd hvad det handler om.

Jeg har i dag været i Valbyhallen for at demonstrere Trainz, blandt venner, og et meget interesseret publikum, dette har dannet grundlaget for en kanon god dag for mit vedkommende. Det er derfor også uden tvivl i stemmen at jeg siger at jeg virkelig glædede mig til at komme hjem og arbejde videre på min og selvsamme venners kommende hjemmeside, og det lysten til dette var ikke mindre af at jeg nu i en uge har arbejdet på højtryk på en række trainz ting der skulle stå færdig til denne messe og derfor ikke har haft tid til at arbejde på hjemmesiden. Da jeg er kommet indenfor min dør, og har fået noget mad i maven, tænder jeg min pc, og logger på Messenger som så mange gange før, herefter går der under 15 sekunder til jeg af en person får et link til en tråd på et forum. Jeg følger selvfølgelig linket og går ind og læser denne tråd. I de 20 minutter det tager mig at gennemlæse denne tråd, og medfølgende krydsreferencer, ændrer min lyst sig fra ideen om kun at fokusere på den hjemmeside de næste 14 dage, til en lyst til at droppe alt togmæssigt 3d, og samtidig droppe ideen om en ny dansk togside.

Denne forsvundne lyst sidder jeg stadig med nu, 3 timer senere, det en følelse jeg selv når det er gået hedt til i diskussionerne, aldrig nogensinde har haft overfor den danske togsimulatorverden, men ligenu har den bidt sig godt fast.
--- SLUT ---
"citat slut.
Brugers avatar
Thomas_

Ekspert



Antal indlæg: 1877
Tilmeldt: 25/7-2004
Alder: 42
Status:


SV: michael davis
Skrevet af Rasmus, 30/8-2004 01:31 (#70)

translated parts:


this is only a part of it but the part that i find important!


thomas states that it was never their intention to with hold any trains only they wanted it for their own site which is not ready yet.

he also states that he is sorry that there has been a misunderstanding of who had the rights to the nohab lokos.


as far as i know it has never been the intention to make money from any of the former DesginTeam's creations as egemarke states at train-sim.com, but it was a disagreement about how a download server should be run, started the beginning of the end of train-sim.dk
Brugers avatar
Rasmus

Ekspert



Antal indlæg: 1007
Tilmeldt: 11/4-2004
Alder: 39
Status:

Rasmus S.
 
Redigeret af , 30/8-2004 01:37

SV: michael davis
Skrevet af Thomas_, 30/8-2004 01:33 (#71)

mickoo skrev: Ok Guys

It is clear to see that this argument will not stop, so in simple English...STOP.

The MY will be free soon for all, my Danish is bad, my Danish translator is even more bad.

Everybody please be happy that the MY / Di3 is now available for all.

If MSDK do not wish there copies to be free then we will make new ones !!.

If some kind person would like to translate the above to Dansih so all can read then this would be very nice.

Remember !!! this is only a GAME it is not real !!, please move fwd there is nothing more to see here but bad news.

Best regards

Michael Davies


Det er tydeligt at se, at denne diskution ikke vil stoppe, så på tydeligt engelsk, STOP..

My'en vil være tilgængelig for alle meget snart, så i skal alle være glade, for My'en og den Norske DI3, vil være tilgængelig for alle.

Hvis MSDK ikke vil have deres skin tilgængeligt gratis, så vil jeg lave nogle nye.

HUSK på, dette er kun et spil, ikke den rigtige verden.. Så vær venlig at kom fremad, der er intet andet at se her end dårlige nyheder.
------

ret mig hvis det er forkert oversat..
Brugers avatar
Thomas_

Ekspert



Antal indlæg: 1877
Tilmeldt: 25/7-2004
Alder: 42
Status:


SV: michael davis
Skrevet af Loke, 30/8-2004 01:45 (#72)

It would be a good idea to write English, so MD can follow this discusion , so please write Enlish ! ! Shockops:
Otherwise it wil look very poor for people, who dont understad Danish to follow. Wink
Brugers avatar
Loke

Erfaren bruger



Antal indlæg: 574
Tilmeldt: 11/4-2004
Bopæl: Vestjylland
Alder: 69
Status:

M.v.h. Loke Freelance Rutebuilder
 
Redigeret af , 30/8-2004 01:48

SV: michael davis
Skrevet af Thomas_, 30/8-2004 01:48 (#73)

Loke skrev: It would be a good idea to write English, so MD can follow tis discusion , so please write Enlish ! ! Shockops:
Otherwise it wil look very poor for people, who dont understad Danish to follow. Wink


Det er du velkommen til, jeg vil fortsat skrive på dansk, for det er nu det sprog jeg er bedst til at skrive., men du er da velkommen til at oversætte.
Brugers avatar
Thomas_

Ekspert



Antal indlæg: 1877
Tilmeldt: 25/7-2004
Alder: 42
Status:


SV: michael davis
Skrevet af Loke, 30/8-2004 01:53 (#74)

togbilleder.dk skrev:
Loke skrev: It would be a good idea to write English, so MD can follow tis discusion , so please write Enlish ! ! Shockops:
Otherwise it wil look very poor for people, who dont understad Danish to follow. Wink


Det er du velkommen til, jeg vil fortsat skrive på dansk, for det er nu det sprog jeg er bedst til at skrive., men du er da velkommen til at oversætte.


Garbish " Vrøvl med dig" , Most people understand English, even I, but I`am not good to writ English, so I sugest that we continue in English,
So we can be clear of all misunderstandings.
Brugers avatar
Loke

Erfaren bruger



Antal indlæg: 574
Tilmeldt: 11/4-2004
Bopæl: Vestjylland
Alder: 69
Status:

M.v.h. Loke Freelance Rutebuilder

SV: michael davis
Skrevet af Thomas_, 30/8-2004 02:04 (#75)

Loke skrev:
togbilleder.dk skrev:
Det er du velkommen til, jeg vil fortsat skrive på dansk, for det er nu det sprog jeg er bedst til at skrive., men du er da velkommen til at oversætte.


Garbish " Vrøvl med dig" , Most people understand English, even I, but I`am not good to writ English, so I sugest that we continue in English,
So we can be clear of all misunderstandings.


Det er muligt at de fleste forstår engelsk, men det nytter jo ikke noget når det ikke er alle der er gode til at formulere sig på det..
Brugers avatar
Thomas_

Ekspert



Antal indlæg: 1877
Tilmeldt: 25/7-2004
Alder: 42
Status:


SV: michael davis
Skrevet af mickoo, 30/8-2004 02:33 (#76)

Hi Guys,

Thank you for the Danish translation, l understand that many do not read or write English, it is bad of myself to come to a Danish foruim and ask all the people to change there language to suit one person.

Please feel free to write in Danish, it would be nice if the important points are translated.

It is clear to see that there are two sides to this argument ? / debate, this is always the case !.

The solution is simple, do not remember the past, move to the future.

MSDK have made a mistake on the understanding of the MY, this may be caused by MSDK not understanding my English..or... that l did not write English that MSDK could understand.

The agreement is explained for all the community to read on page 3 of this topic.

Some people on the 'red' team will write......, some people on the blue team will write....., both teams are right and both teams are wrong, the rest of us ( 'green' team ) do not care, we only want to play trains Smile.

Kindest regards

Michael
Brugers avatar
mickoo

Lidt øvet



Antal indlæg: 12
Tilmeldt: 28/8-2004
Status:


SV: michael davis
Skrevet af Loke, 30/8-2004 02:57 (#77)

Som jeg selv sagde, er jeg heller ikke god til Engelsk, men man kan da "gøre et forsøg" .
Da meget MSTS er på Engelsk , skulle det være mærkeligt, hvis man ikke kan gøre sig forståelig,
på en eller anden måde.........
Brugers avatar
Loke

Erfaren bruger



Antal indlæg: 574
Tilmeldt: 11/4-2004
Bopæl: Vestjylland
Alder: 69
Status:

M.v.h. Loke Freelance Rutebuilder

SV: michael davis
Skrevet af Loke, 30/8-2004 03:04 (#78)

mickoo skrev: Hi Guys,

Thank you for the Danish translation, l understand that many do not read or write English, it is bad of myself to come to a Danish foruim and ask all the people to change there language to suit one person.

Please feel free to write in Danish, it would be nice if the important points are translated.

It is clear to see that there are two sides to this argument ? / debate, this is always the case !.

The solution is simple, do not remember the past, move to the future.

MSDK have made a mistake on the understanding of the MY, this may be caused by MSDK not understanding my English..or... that l did not write English that MSDK could understand.

The agreement is explained for all the community to read on page 3 of this topic.

Some people on the 'red' team will write......, some people on the blue team will write....., both teams are right and both teams are wrong, the rest of us ( 'green' team ) do not care, we only want to play trains Smile.

Kindest regards

Michael


Hi Mike ! that is the problem as I understand all of theese peoples writing,
and as you "point out" , it`s just a game, so lets make "peace not war" ,
and move on... Smile Pfft Pfft Pfft Pfft
Brugers avatar
Loke

Erfaren bruger



Antal indlæg: 574
Tilmeldt: 11/4-2004
Bopæl: Vestjylland
Alder: 69
Status:

M.v.h. Loke Freelance Rutebuilder

SV: michael davis
Skrevet af , 30/8-2004 09:38 (#79)

Ved du hvad Loke, det ville jeg også virkelig gerne, det håber jeg ikke du tager fejl af, hvis det stod til mig så lavet vi en masse tog, som i så kunne nøjes med og sige var flotte, og det var et godt arbejde, ikke begynder på og svine os til fordi vi har visse forebehold, for brugen af dem. Men som Thomas sagde, vil i hellere til at vi tager betaling for dem ? 65 kr pr vogn og 120 kr pr togsæt/lokomotiv ? Men så gælder samme regler som med alt andet payware... Der kan I udgive teksturfilerne, og så folk en masse problemer hvis de ikke lige kan finde ud af og ligge det ind, men det jo også Mortens problem nu, det jo hans side Smile

Men det kunne vi da også bare ? I stedet for og udgive dem igen når vi har tid ? Det syntes jeg ligsom i kan få lov til og afgøre ! Smile
Brugers avatar


Begynder



Antal indlæg:
Tilmeldt: 1/1-1970
Alder: 0
Status:



SV: michael davis
Skrevet af 23134, 30/8-2004 09:52 (#80)

Hvorfor skändes, vist er det kedeligt at man ikke kan köre visse aktiviteter på grund af manglende tog men dem der har lavet materiellet har vel ret til at bestemme hvor og hvornår det bliver tilgängeligt så lad de stakkels mennesker få fred til at lave deres nye hjemmeside (trains4you.dk).mvh 23134 Smile
Brugers avatar
23134

Lidt øvet



Antal indlæg: 39
Tilmeldt: 13/4-2004
Status:


Spring til debat:
Del denne tråd
URL:
BBcode:
HTML: