Tjalfe skrev: Super
Jeg mangler lige en materielliste, men det bliver nok først imorgen jeg får lavet den.
Yderligere info får I over PM
Det er det vi alle mangler....... :roll:
ops:
En materielliste, som alle kan bruge, og som er opdateret med alle de nyeste/bedste, af alle tog..
Det er træls for mig, f.eks. at sende en rute til "check eller test" , og så har man de "samme" tog" blot af anden dato/version, og derfor ikke vil virke.
Der er jeg ved at være kørt meget træt, og gider næsten ikke lave mere, når de forskellige "togsæt/vogne" , er lavet i forskellige versioner eller skins.
Jeg kører gerne med disse versioner selv, men da MSTS har det med at "gå ned" når "toget" ikke er af samme version som "activitetskreatoren" bruger og laver en activitet med, så bliver det meget nemt
umuligt at lave en rute med en "testactivitet",
da man efterfølgende får en "masse" spørgsmål om "hvorfor dit og hvorfor dat"....
:?
Jeg har da også prøvet at holde, mine ruter på sådan en måde, at man selv må lave de activiteter man vil, for at køre på samme...
HVAD MED AT OPDATERE ALLE DANSKE TOG, SÃ… DE PASSER SAMMEN MED RUTEKREATEATORENS OG ACTIVITETSKREATORENS...........
Sorry for at skrive med disse "store bogstaver"
ops: