Kunne det ikke være en god ide, at der blev lavet nogle cd'er med danske rutet til MSTS, i lighed med dem der kan købes på web shop. Min ide kommer efter at jeg her på det sidste har forsøgt mig med, at hente tog og ruter her på tog-sim, lagt dem i mapper for sig selv, som lok, vogne, ai filer osv. Når jeg så er kommet til og skal bruge det er der nogle ting som jeg ikke kan få til og virke ud efter den hensigt som det skal. Typisk fordi tingene er lagt forkert ind :cry: . Jeg har fået bla. skiløberen til og kører til dels i starten. Der opstod nogle problemer henne i turen der desvære gjore at jeg har slettet det hele for nu havde jeg virkeligt fået nok. Jeg havde nok brugt 30-35 timer på og få det til og kører. Jeg skal lige skynde mig og sige at brugte listen i reed me filen til og lave downloads ud fra. :cry: :cry: :evil: .
:top: Min ide er nu til dem der har lyst.
Der er nogle der ligger et meget stort stykke arbejde for dagen for at få ruter og materiel til at virke for os andre som KUN er brugere, og mange tak for det. Kunne det ikke lade sig gøre at der var nogle der gik sammen om og lave nogle cd'er med en rute og typisk 6-8 aktiviteter som virker.
Selvfølgelig koster det noget at lave dem. En pris som kunne ligge på 200-250 kr pr stk. Hvedkomne som laver dem skal selvfølgelig have en betaling for arbejdet. Overskudet kunne så gå til tog-sim, til veligeholdelse af hjemme siden
. Prøv og tage den op til overvejelse og selvfølgelig til diskution.
Jeg står nok desværre alene med iden men alligevel.
TorbenD