Tjalfe skrev: Når jeg kommer hjem, må jeg ændre consisterne.
Er de tre du omtaler, med i den pakke med 14 vogne, Knud?
Det er en god lille pakke, som indeholder alt hvad man har brug for
ABns - ADns-e - A - AB - AF - An - B - Bab Bd - BDan - Bk - Bn - Bn-o - og Bn-x "Børnevogn"
Tjalfe skrev: Det ville være utroligt meget nemmere, hvis der var ordentlige oplysninger om tingene til download både her på siden, og alle de andre sider med MSTS matriel. Evt. en oprydning i det, ville være dejligt. Et lille ønske der vil tage 15 sekunder at opfylde fremover, og gøre arbejdet nemmere i fx. forbindelse med aktiviteter.
Der er mange ting man godt kunne ønske sig, men en hel del vil nok ikke kunne lade sig gøre rent praktisk. Men hvis blot der lå en readme-fil i hver trainsetmappe som angav om det enkelte materiel var en del af en pakke ville være til stor hjælp.
Tjalfe skrev: Noget helt andet er, at der jo absolut ingen grund til at vi skal downloade flere forskellige udgaver af togene, når de til sammenligning er fuldstændig ens (næsten...) hver gang vi skal køre en aktivitet.
Vi behøver ikke 20 forskellige Bn-vogne, en må være nok (Selvfølgelig skal der også være plads til Bn-i, Bn-o osv).
Nu er det jo ikke altid den samme person der har lavet det hele, så det er nok for meget at forlange. Det ville være det samme som at sige at du ikke måtte lave en aktivitet der var magen til en af mine... (øhh dårligt eksempel, det må du da heller ikke
)
Nej nu må jeg ikke joke
- det jeg mener er at den Bn som du har er fra 2001 eller deromkring. Hvis så en anden laver noget i 2005 som er mere detaljeret og dermed giver flere udgaver så kan han alligevel ikke overskrive den gamle ganske enkelt fordi han har et mere præcist navn til sit materiel.