Hej derude, håber der er nogen der kan hjælpe mig med det her problem, jeg er i gang med at prøve at lave en aktivitet til DK2000D, men MSTS crasher hver gang jeg vil ind og prøve den, og har fundet ud af det sker lige så snart jeg har nogen Consists på sporene, lige meget om det er med stock tog eller om det er med tog hentet på nettet...
Jeg får ingen fejlmeddelser, en quiter bare til windows med en besked om at sende en fejl rapport til MS...
Jeg går ud fra at du mener Fast Consist - altså at du i Aktivitetseditor placerer noget materiel på sporet?
Det er nok det klassiske med for lidt ram.
Bruger du Train Store?
knudbe
Ekspert
Antal indlæg: 5249
Mvh Knud
--- RailWorks Danmark- Stedet hvor RailWorkers mødes
[url=www.RailWorks.dk]www.RailWorks.dk[/url]
Nej, det går fint i editoren, men når jeg går ind i spillet og vil køre aktiviteten loader den færdig og lige når den skal til at starte crasher den...
Og altså det er hvis jeg sætter fx. nogen vågne som så skal samles op osv. (har ikke lavet noget action på det endnu)
Problemet med de vogne der placeres via AE bliver loadet samtidig med spillet så de fylder rimelig meget i hukommelsen, og da DK2000D også tager en del, så kan det være svært hvis du samtidig også har flere ruter og og meget materiel på dit system. Meget bliver loadet selv om det ikke skal bruges, og her kan Train Store have sin berettigelse da den "arkiverer" alle disse ting som ikke skal bruges i den aktuelle aktivitet.
Spørgsmålet er så, hvilken station starter du på?
Hvor meget RAM har du på din pc?
knudbe
Ekspert
Antal indlæg: 5249
Mvh Knud
--- RailWorks Danmark- Stedet hvor RailWorkers mødes
[url=www.RailWorks.dk]www.RailWorks.dk[/url]