Forum » Microsoft Train Simulator » Aktiviteter
Enndu et problem

Udskriv debat

Enndu et problem
Skrevet af Loko-John, 31/1-2006 18:03 (#1)

Hej Forum

Jeg prøver ihærdigt at komme igang med at køre i danmark. Jeg har indtil nu og med succes lagt Newroads, X track og Danmark ver. D ind på Computeren. Jeg har også kørt TSUnpack_fix med succes.
Nu har jeg så forsøgt at lægge en aktivitet ind fra KBH til Kalundborg. Jeg lægge filen i aktivitets bibliotektet under Danmark (DK2000) og trækker filen over TSUnpack. Men her opstår et problem. Fejlmeldingen er følgende "this package recuires a route called Danmark 1.0, UID Denmark." Så hvad gør man nu.
Jeg har i øvrigt lagt aktivitetsfilen under Routes/DK2000/Activities
/, er dette korrekt?

Har har i øvrigt noteret mig at der op til flere steder henvises til fx. signal patch ver 9 etc. Er der nogen der kan henvise til et sted hvor man kan se hvilket pathes der er gældende? Jeg har brugt to forskellige updates til MS train. Den ene fra MSTS egen officielle hjemmeside og en anden fra et tilfældigt sted.

Man bliver noget forvirret over denne verdenm af updates tillægsprogrammer, ruter, aktiviteter, materiel osv.

Jeg har i øvrigt læst diverse guides, men det giver ikke nok.

Håber nogen kan hjælpe.

Mv
Brugers avatar
Loko-John

Begynder

Antal indlæg: 9
Status:

SV: Enndu et problem
Skrevet af BlackChart, 31/1-2006 18:09 (#2)

Du skal ikke kopiere den nogen steder hen, du skal bare dobbeltklikke på aktiviteten, så installerer den sig selv rette sted...

Dit problem er at du har hentet en aktivitet til en rute der ikke længere kan downloades, en rute kaldet Denmark 1b (det er forgængeren for DK2000)...

Derfor er der ikke andet at gøre end at slette den aktivitet igen, og smide den efter en gal kat...
Brugers avatar
BlackChart

Ekspert

Antal indlæg: 3322
Bopæl: Skanderborg
Alder: 43
Status:

Med venlig hilsen,
Morten Trab - Admin
http://www.trukz.com

Skrevet af KimEast, 31/1-2006 21:39 (#3)

Ja, og så er det man spørger, hvorfor der stadig ligger aktiviteter til ruter der ikke længere findes?? -- Hygge KimE --
Brugers avatar
KimEast

Ekspert

Antal indlæg: 1344
Bopæl: Blegdamsvej overfor Riget
Alder: 74
Status:

Skrevet af BlackChart, 31/1-2006 22:32 (#4)

Fordi det på ingen måde kan være mit og/eller Tobias' ansvar at skulle kigge alt her på siden igennem for mangler...

Det må så absolut være dem der har lavet tingene der tager kontakt til enten Tobias eller jeg og beder om at få det pågældende slettet...Og såfremt det er personen der har lavet det vil det blive slettet uden nogen spørgsmål...
Brugers avatar
BlackChart

Ekspert

Antal indlæg: 3322
Bopæl: Skanderborg
Alder: 43
Status:

Med venlig hilsen,
Morten Trab - Admin
http://www.trukz.com

Skrevet af bl, 31/1-2006 22:45 (#5)

Hej Loko-John!

Du er vel nok for alvor kommet ned i MSTSs stegegryde! Men giv endelig ikke op, om ikke så længe kan det gå hen og blive rigtig sjovt at køre virtuelt futtog!

Bjarne
Brugers avatar
bl

Ekspert

Antal indlæg: 1111
Alder: 80
Status:

Skrevet af knudbe, 31/1-2006 23:25 (#6)

Jamen der er da stadig nogen der har dk1b på deres pc'ere, så der er da ingen grund til at slette aktiviteterne.
Jeg kan da stadig godt finde på at lave en aktivitet til den bane - der er jo både Køge og Hillerød som ikke er dækket af andre baner.
Brugers avatar
knudbe

Ekspert

Antal indlæg: 5249
Bopæl: Dragør
Alder: 71
Status:

Mvh Knud
---
RailWorks Danmark - Stedet hvor RailWorkers mødes
[url=www.RailWorks.dk]www.RailWorks.dk[/url]

Spring til debat: