Forum » Microsoft Train Simulator » Andet
Problem med coupler

Udskriv debat

Problem med coupler
Skrevet af , 7/1-2006 13:17 (#1)

Hej Venner. Grin

Nu forstår jeg intet, i har nok læst om min aktivitet Lollandsbanen Godstransport?

Den er kørt mange gange, men nu fik jeg for første gang på den en coupler derail.

Nå så jeg brugte programmet coupler fix, den kørte også, men så stod der dette:

Run-time error`5`: invalid procedure call or argament.

Hvad sker der nu her, jeg synes bare alt driller. :evil: :roll: Grin
Brugers avatar

Begynder

Antal indlæg:
Alder: 0
Status:

SV: Problem med coupler
Skrevet af KimEast, 7/1-2006 18:29 (#2)

Hej Jan.. Programmet laver en log-file, hvad siger den?

Hygge KimE
Brugers avatar
KimEast

Ekspert

Antal indlæg: 1344
Bopæl: Blegdamsvej overfor Riget
Alder: 74
Status:

Skrevet af Loke, 7/1-2006 18:49 (#3)

ljbanen skrev: Hej Venner. Grin

Nu forstår jeg intet, i har nok læst om min aktivitet Lollandsbanen Godstransport?

Den er kørt mange gange, men nu fik jeg for første gang på den en coupler derail.

Nå så jeg brugte programmet coupler fix, den kørte også, men så stod der dette:

Run-time error`5`: invalid procedure call or argament.

Hvad sker der nu her, jeg synes bare alt driller. :evil: :roll: Grin

Det skal du ikke tage dig af, får selv mange af de forskellige "fejlmeldinger" p.g.a.

Activiteter/tog o.a. , ikke er standard/opdateret med eller henvist til nyeste af eller "tog/togvogne/togsæt o.s.v." , der ikke er "nyeste" ifølge det den, der laver/har lavet "de forskellige tog / activiteter og andet" . Sad :lol: Wow , sikke en "smøre" og som den kan forvirre, men der er/vil altid være problemer, blot det, at et tog får nyt "skind" og det er ikke kretik til de, der gør et stort arbejde med dette....... Cool Pfft Grin
Brugers avatar
Loke

Erfaren bruger

Antal indlæg: 574
Bopæl: Vestjylland
Alder: 70
Status:

M.v.h. Loke Freelance Rutebuilder

Skrevet af manta, 7/1-2006 19:15 (#4)

Hej Jan

Jeg har lige fået en coupler breaking på vej ind til Næstved i aktiviteten GP 8925 hvor du skal med sukker fra Sakskøbing og til Næstved, ved ikke om den kunne hjælpe hvis jeg brugte det program du omtalte længere oppe i dette indlæg?

Hilsen Mads
Brugers avatar
manta

Lidt øvet

Antal indlæg: 16
Status:

Skrevet af Rasmus, 7/1-2006 19:47 (#5)

http://routebuilders.dk/ -> Utility programmer -> Koblings-fix
Brugers avatar
Rasmus

Ekspert

Antal indlæg: 1007
Alder: 39
Status:

Rasmus S.

Skrevet af , 7/1-2006 20:41 (#6)

KimEast skrev: Hej Jan.. Programmet laver en log-file, hvad siger den?

Hygge KimE

Hej Kim.

Der står alt dette, men den vil ikke forsætte.

Coupler Fix log fil fra: 07-01-2006 19:39:28
--------------------------------------------------------------------
C:\Programmer\Microsoft Games\Train Simulator\TRAINS\TRAINSET\30000\30000.eng
C:\Programmer\Microsoft Games\Train Simulator\TRAINS\TRAINSET\30000\30000car.wag
C:\Programmer\Microsoft Games\Train Simulator\TRAINS\TRAINSET\310\310.eng
C:\Programmer\Microsoft Games\Train Simulator\TRAINS\TRAINSET\310\310car1.wag
C:\Programmer\Microsoft Games\Train Simulator\TRAINS\TRAINSET\310\310car2.wag
C:\Programmer\Microsoft Games\Train Simulator\TRAINS\TRAINSET\310\310grcar1.wag
C:\Programmer\Microsoft Games\Train Simulator\TRAINS\TRAINSET\310\310tender.wag
C:\Programmer\Microsoft Games\Train Simulator\TRAINS\TRAINSET\310\310wdcar1.wag
C:\Programmer\Microsoft Games\Train Simulator\TRAINS\TRAINSET\380\380.eng
C:\Programmer\Microsoft Games\Train Simulator\TRAINS\TRAINSET\380\380car1.wag
C:\Programmer\Microsoft Games\Train Simulator\TRAINS\TRAINSET\380\380tender.wag
C:\Programmer\Microsoft Games\Train Simulator\TRAINS\TRAINSET\380\oe380cardin1.wag
C:\Programmer\Microsoft Games\Train Simulator\TRAINS\TRAINSET\380\oe380cardin2.wag
C:\Programmer\Microsoft Games\Train Simulator\TRAINS\TRAINSET\380\oe380cardin3.wag
C:\Programmer\Microsoft Games\Train Simulator\TRAINS\TRAINSET\380\oebarcar.wag
C:\Programmer\Microsoft Games\Train Simulator\TRAINS\TRAINSET\380\oeservcar1.wag
C:\Programmer\Microsoft Games\Train Simulator\TRAINS\TRAINSET\380\oeservcar2.wag
C:\Programmer\Microsoft Games\Train Simulator\TRAINS\TRAINSET\380\oesleepcar1.wag
C:\Programmer\Microsoft Games\Train Simulator\TRAINS\TRAINSET\380\oesleepcar10.wag
C:\Programmer\Microsoft Games\Train Simulator\TRAINS\TRAINSET\380\oesleepcar11.wag
C:\Programmer\Microsoft Games\Train Simulator\TRAINS\TRAINSET\380\oesleepcar2.wag
C:\Programmer\Microsoft Games\Train Simulator\TRAINS\TRAINSET\380\oesleepcar3.wag
C:\Programmer\Microsoft Games\Train Simulator\TRAINS\TRAINSET\380\oesleepcar4.wag
C:\Programmer\Microsoft Games\Train Simulator\TRAINS\TRAINSET\380\oesleepcar5.wag
C:\Programmer\Microsoft Games\Train Simulator\TRAINS\TRAINSET\380\oesleepcar6.wag
C:\Programmer\Microsoft Games\Train Simulator\TRAINS\TRAINSET\380\oesleepcar7.wag
C:\Programmer\Microsoft Games\Train Simulator\TRAINS\TRAINSET\380\oesleepcar8.wag
C:\Programmer\Microsoft Games\Train Simulator\TRAINS\TRAINSET\380\oesleepcar9.wag
C:\Programmer\Microsoft Games\Train Simulator\TRAINS\TRAINSET\ABs VIA Holbæk\abs_b_via_holbæk.wag
C:\Programmer\Microsoft Games\Train Simulator\TRAINS\TRAINSET\ABs VIA Holbæk\abs_via_holbæk.eng
C:\Programmer\Microsoft Games\Train Simulator\TRAINS\TRAINSET\ABs VIA Holbæk\abs_via_holbæk_ai.eng
C:\Programmer\Microsoft Games\Train Simulator\TRAINS\TRAINSET\ABs VIA Kalundborg\abs_b_via_kalundborg.wag
C:\Programmer\Microsoft Games\Train Simulator\TRAINS\TRAINSET\ABs VIA Kalundborg\abs_via_kalundborg.eng
C:\Programmer\Microsoft Games\Train Simulator\TRAINS\TRAINSET\ABs VIA Kalundborg\abs_via_kalundborg_ai.eng
C:\Programmer\Microsoft Games\Train Simulator\TRAINS\TRAINSET\ABs VIA København\abs_b_via_københavn.wag
C:\Programmer\Microsoft Games\Train Simulator\TRAINS\TRAINSET\ABs VIA København\abs_via_københavn.eng
C:\Programmer\Microsoft Games\Train Simulator\TRAINS\TRAINSET\ABs VIA København\abs_via_københavn_ai.eng
C:\Programmer\Microsoft Games\Train Simulator\TRAINS\TRAINSET\ABs VIA Nykøbing F\abs_b_via_nykøbing-f.wag
C:\Programmer\Microsoft Games\Train Simulator\TRAINS\TRAINSET\ABs VIA Nykøbing F\abs_via_nykøbing-f.eng
C:\Programmer\Microsoft Games\Train Simulator\TRAINS\TRAINSET\ABs VIA Nykøbing F\abs_via_nykøbing-f_ai.eng
C:\Programmer\Microsoft Games\Train Simulator\TRAINS\TRAINSET\ABs VIA Vordingborg\abs_b_via_vordingborg.wag
C:\Programmer\Microsoft Games\Train Simulator\TRAINS\TRAINSET\ABs VIA Vordingborg\abs_via_vordingborg.eng
C:\Programmer\Microsoft Games\Train Simulator\TRAINS\TRAINSET\ABs VIA Vordingborg\abs_via_vordingborg_ai.eng
C:\Programmer\Microsoft Games\Train Simulator\TRAINS\TRAINSET\ABs VIA Østerport\abs_b_via_østerport.wag
C:\Programmer\Microsoft Games\Train Simulator\TRAINS\TRAINSET\ABs VIA Østerport\abs_via_østerport.eng
C:\Programmer\Microsoft Games\Train Simulator\TRAINS\TRAINSET\ABs VIA Østerport\abs_via_østerport_ai.eng
C:\Programmer\Microsoft Games\Train Simulator\TRAINS\TRAINSET\ACELA\acela.eng
C:\Programmer\Microsoft Games\Train Simulator\TRAINS\TRAINSET\ACELA\acelabistrocar.wag
C:\Programmer\Microsoft Games\Train Simulator\TRAINS\TRAINSET\ACELA\acelacar.wag
C:\Programmer\Microsoft Games\Train Simulator\TRAINS\TRAINSET\ACELA\acelaendcar.wag
C:\Programmer\Microsoft Games\Train Simulator\TRAINS\TRAINSET\ACELA\acelafirstclass.wag
C:\Programmer\Microsoft Games\Train Simulator\TRAINS\TRAINSET\Banestyrelsen Mz 1403\mz1403.eng
C:\Programmer\Microsoft Games\Train Simulator\TRAINS\TRAINSET\Banestyrelsen Mz 1403\mz1403_ai.eng
C:\Programmer\Microsoft Games\Train Simulator\TRAINS\TRAINSET\Banestyrelsen's Sneplov\banestyrelsen's_sneplov.wag
Brugers avatar

Begynder

Antal indlæg:
Status:

Skrevet af Rasmus, 7/1-2006 21:26 (#7)

hvad sker der hvis du fjerner sneploven?
Brugers avatar
Rasmus

Ekspert

Status:

Rasmus S.

Skrevet af Loke, 7/1-2006 22:20 (#8)

Ser mest af alt, ud som om der er problemer med "tog/togsæts" :cry:

"Har prøvet at slette sådanne" og derefter installeret dem igen, og det har virket for mig...... :top:
Dog vil jeg ike garantere at det virker for andre.... Shockops: Cool
Brugers avatar
Loke

Erfaren bruger

Antal indlæg: 574
Bopæl: Vestjylland
Alder: 70
Status:

M.v.h. Loke Freelance Rutebuilder

Skrevet af , 8/1-2006 01:09 (#9)

Jeg vil prøve det senere.
Brugers avatar

Begynder

Antal indlæg:
Status:

Skrevet af KimEast, 8/1-2006 02:38 (#10)

Æææhm, Jan, har du 10 gange så mange toge som den log-file overhovedet ville fortælle om, eller passer det nogenlunde med det du har ?? -- Det loggen fortalte er det den KUNNE finde og sætte forstærkninger på, resten opgav den Sad --- Hygge KimE --
Brugers avatar
KimEast

Ekspert

Antal indlæg: 1344
Bopæl: Blegdamsvej overfor Riget
Alder: 74
Status:

Skrevet af Tjalfe, 8/1-2006 02:41 (#11)

Jeg har tit haft problemer med BDK sneploven. Prøv at slette denne, kør coubler-fix, og installer den igen.
Brugers avatar
Tjalfe

Ekspert

Antal indlæg: 2073
Bopæl: Kragenæs
Alder: 32
Status:

Skrevet af Rasmus, 8/1-2006 09:20 (#12)

KimEast skrev: Det loggen fortalte er det den KUNNE finde og sætte forstærkninger på, resten opgav den

det loggen viser er hvor langt den er nået i den rækkefølge den tager dem i, så det er med al sandsynelighed BDK ploven den er galt med
Brugers avatar
Rasmus

Ekspert

Status:

Rasmus S.

Skrevet af , 8/1-2006 14:36 (#13)

Hej Venner.

Tak for jeres hjælp, det var Banestyrelsen's Sneplov der var skyld i det.Den fik rettet filerne nu.
Brugers avatar

Begynder

Antal indlæg:
Status:

Skrevet af Steamhammer, 8/1-2006 16:42 (#14)

Jamen så er du jo en rigtig "plovmand" igen hva? Wink Grin
Brugers avatar
Steamhammer

Administrator

Antal indlæg: 2332
Bopæl: Skanderborg
Alder: 67
Status:

Med venlig hilsen
Mogens (Steamhammer)

Skrevet af manta, 10/1-2006 13:57 (#15)

Hej

Ja det er typisk den Banedanmark sneplov der laver problemerne når man skal kører coupler fix. Jeg har haft samme problemer som i andre med den sneplov og coupler fix, men den er gennemkørt nu.

Hilsen Mads.
Brugers avatar
manta

Lidt øvet

Antal indlæg: 16
Status:

Spring til debat:
Lignende emner
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
MSTS Problem på ny PC Ruter 23 03-03-2011 20:12
Et lille problem Ruter 4 01-02-2011 13:34
Fuel problem med disel lok Materiel 1 11-01-2011 11:50