Forum » Trainz » Generelt
Hvor downloader du fra?

Udskriv debat

  Hvor downloader du fra?
Skrevet af Steamhammer, 2/1-2006 22:03 (#1)

PÃ¥ foranledning af Gippermands nye tiltag, syntes jeg lige vi skal tage en hurtig afstemning for at se hvor stor interessen er Smile
Brugers avatar
Steamhammer

Administrator



Antal indlæg: 2332
Tilmeldt: 18/4-2004
Bopæl: Skanderborg
Alder: 67
Status:

Med venlig hilsen
Mogens (Steamhammer)


SV: Hvor downloader du fra?
Skrevet af , 3/1-2006 00:57 (#2)

Jeg kan da nævne, når man nu nævner sikkerheden, at filer som bliver lagt ind på serveren som er ude i byen, ligger lige så sikkert der, som nu filerne ligger på Tog-sim. Wink
Endvidere er det personer som ved hvordan tingene skal laves, så jeg vil mene at de så også skulle virke.
Det var bare som en hjælp, på samme måde som med Trains. Wink
Brugers avatar


Begynder



Antal indlæg:
Tilmeldt: 1/1-1970
Alder: 0
Status:


SV: Hvor downloader du fra?
Skrevet af Jimbow, 3/1-2006 08:40 (#3)

For mit vedkommende kan det være lidt forskelligt hvor jeg downloader fra, alt afhængigt af hvad jeg skal bruge tingene til!

Da jeg engang imellem bygger ruter, downloader jeg mest fra downloadstation, da andre nemmere kan bruge de ruter jeg laver. Dvs de ikke selv skal ud og lede efter tingene som i andre tidligere har skrevet. Derfor downloader jeg ikke ting jeg skal bruge til ruter andre steder fra end DLS. Smile

Men hvis jeg derimod skal hente et tog som jeg skal køre med på en af mine ruter, kan jeg sagtens finde på at downloade andre steder fra, så længe kvaliteten er iorden Smile
Brugers avatar
Jimbow

Meget øvet



Antal indlæg: 216
Tilmeldt: 11/4-2004
Bopæl: Ballerup
Alder: 39
Status:

Jimi Hansen

SV: Hvor downloader du fra?
Skrevet af AndreasM, 3/1-2006 13:06 (#4)

gippermand skrev: Jeg kan da nævne, når man nu nævner sikkerheden, at filer som bliver lagt ind på serveren som er ude i byen, ligger lige så sikkert der, som nu filerne ligger på Tog-sim. Wink

Jeg ville sjovt nok heller ikke hente trainz ting fra tog-sim Pfft

Med mindre det som Jimi siger var et tog, da det ikke bliver lagt ind i ruterne og andre derfor ikke bliver afhængige af at skulle finde dem..

Sikkerheden blev nævnt som "Andre Sider" vs. "Download Stationen", ikke "Gipper.dk" vs. "Andre Sider", og du kommer aldrig til at have den samme sikkerhed som Download Stationen Wink
Brugers avatar
AndreasM

Erfaren bruger



Antal indlæg: 681
Tilmeldt: 26/2-2005
Bopæl: Brønshøj
Status:


SV: Hvor downloader du fra?
Skrevet af Thomas_, 3/1-2006 16:44 (#5)

Sikkerheden består jo også i, at hvis det kun ligger til DL fra Auran, gør man det lidt mere svært for pirater. Man kan nemlig kun downloade hvis man har registreret sit spil, og det er smart.
Brugers avatar
Thomas_

Ekspert



Antal indlæg: 1877
Tilmeldt: 25/7-2004
Alder: 42
Status:


SV: Hvor downloader du fra?
Skrevet af , 3/1-2006 16:51 (#6)

Hejsa Andreas

Okay jeg kan forstå at jeg eller andre sider ikke kan have den samme sikkerhed, det må så også sige det som du engang lægger ud til download, det også er indbefattet usikkert, og alså fraråde folk til at hente det, hvis alså de samme retningslinier er gældende, eller er det kun for gipper det gælder. Wink
Brugers avatar


Begynder



Antal indlæg:
Tilmeldt: 1/1-1970
Alder: 0
Status:


SV: Hvor downloader du fra?
Skrevet af Thomas_, 3/1-2006 16:58 (#7)

Per det har jo ikke kun noget med sikkerheden at gøre, men at hvis det ligger på DL station, er lettere tilgængeligt og vil kunne hentes ned automatisk i spillet. Det kan det ikke hvis det ligger på 1 million andre sider.. Det ser jeg da som en kæmpe fordel.
Brugers avatar
Thomas_

Ekspert



Antal indlæg: 1877
Tilmeldt: 25/7-2004
Alder: 42
Status:


SV: Hvor downloader du fra?
Skrevet af Steamhammer, 3/1-2006 21:45 (#8)

Det er jo nok lidt svært at forklare hvis Per ikke kender "systemet" i Trainz.

Men MEGET kort sagt går det jo ud på at vi bruger "Content Manager" som er et managerprogram hvor man kan styre alt omkring DL, hvad der er inst. osv. Og det virker faktisk rigtig godt det meste af tiden og når man liiiige finder ud af at bruge det! Wink
Brugers avatar
Steamhammer

Administrator



Antal indlæg: 2332
Tilmeldt: 18/4-2004
Bopæl: Skanderborg
Alder: 67
Status:

Med venlig hilsen
Mogens (Steamhammer)

SV: Hvor downloader du fra?
Skrevet af , 4/1-2006 13:08 (#9)

Ja jeg vil da lige sige
og du kommer aldrig til at have den samme sikkerhed som Download Stationen

eller når man så læser dette
Per det har jo ikke kun noget med sikkerheden at gøre

Ja så er det bare hvem så har ret. :lol: Jeg tænkte også på, dengang Trainz4you var fremme, hvor var sikkerheden der, eller det var måske ikke nødvendigt Wink
Eller er det bare fordi at en anden side vil have det liggende, og hjælpe folk til at hente noget.
Nå ja jeg glemmer jo helt at fortælle at det er gratis så man skal ikke betale noget, jaja det er ikke sådan med gratissider.
Skulle i aligevel mod forventning......så må i da gerne Testamentere jeres formue til Kattens værn eller gipper.dk Wink
God 2006 Wink
Brugers avatar


Begynder



Antal indlæg:
Tilmeldt: 1/1-1970
Alder: 0
Status:


SV: Hvor downloader du fra?
Skrevet af AndreasM, 4/1-2006 13:31 (#10)

gippermand skrev: Okay jeg kan forstå at jeg eller andre sider ikke kan have den samme sikkerhed, det må så også sige det som du engang lægger ud til download, det også er indbefattet usikkert

Ja, det har du har ret i, hvis jeg lagde mine ting ud på min egen server. Men det gør jeg ikke, de ligger alle på DLS...

gippermand skrev: og alså fraråde folk til at hente det, hvis alså de samme retningslinier er gældende, eller er det kun for gipper det gælder. Wink

Nej, det gælder for alle andre sider end DLS, som jeg også har sagt tidligere...

gippermand skrev: Jeg tænkte også på, dengang Trainz4you var fremme, hvor var sikkerheden der, eller det var måske ikke nødvendigt Wink

På Trainz4you hentede du netop via DLS. Det eneste der var på T4Y var Download Helper links. Fortalt på en anden måde svarer det til at du har indholdsfortegnelsen til en bog liggende derhjemme, men bogen ligger stadig hos boghandleren. Vi havde indholdsfortegnelsen til alle vores ting liggende, men selve tingene lå stadig på Download Stationen, og havde altså den samme sikkerhed Wink

gippermand skrev: Nå ja jeg glemmer jo helt at fortælle at det er gratis så man skal ikke betale noget, jaja det er ikke sådan med gratissider.

Det var TY4 sjovt nok også, der var på intet tidspunkt kroner og øre blandet ind i det.
Brugers avatar
AndreasM

Erfaren bruger



Antal indlæg: 681
Tilmeldt: 26/2-2005
Bopæl: Brønshøj
Status:



SV: Hvor downloader du fra?
Skrevet af Steamhammer, 4/1-2006 18:54 (#11)

gippermand skrev: Hejsa Andreas

Okay jeg kan forstå at jeg eller andre sider ikke kan have den samme sikkerhed, det må så også sige det som du engang lægger ud til download, det også er indbefattet usikkert, og alså fraråde folk til at hente det, hvis alså de samme retningslinier er gældende, eller er det kun for gipper det gælder. Wink


Per, det har INTET med Gipper.dk at gøre! Smile

Hvis du ligger mærke til det, så har vi INTET til Trainz liggende på Oldtimerklubben - af den simple grund at de fleste foretrækker at hente tingene på DLS!
Brugers avatar
Steamhammer

Administrator



Antal indlæg: 2332
Tilmeldt: 18/4-2004
Bopæl: Skanderborg
Alder: 67
Status:

Med venlig hilsen
Mogens (Steamhammer)

Spring til debat:
Lignende emner
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
Hvor kan jeg finde MSTS (uden for internettet) Andet 9 16-04-2014 18:15
Hvor kan jeg lave min egen tog Andet 5 11-10-2012 00:40
Og hvor blev den nu af ? Ruter 6 15-12-2011 17:57
HVOR KAN MAN FINDE DK2000F OG DK 2000D Materiel 6 17-04-2011 01:00
Hvor kan man finde ic 4 tog Materiel 9 07-04-2011 22:18
Del denne tråd
URL:
BBcode:
HTML: