Forum » Off Topic » Modeltog
faller car

Udskriv debat

  faller car
Skrevet af peter_enoe, 30/12-2005 11:23 (#1)

nu er vinteren jo kommet, for mit vedkommende betyder det tid til at genopbygge min bane, og her inden jeg få lavet for meget, tænker jeg på, selv kørende biler, tja hvorfor ikke, men hvor lang tid kører de på en opladning, kører de rimmeligt problemfrit, er der nogle som her erfaring med disse og som vil dele de erfaringer med mig høre jeg gerne Pfft
Brugers avatar
peter_enoe

Lidt øvet



Antal indlæg: 20
Tilmeldt: 29/12-2005
Bopæl: syd sjælland
Alder: 56
Status:



SV: faller car
Skrevet af Horsecreek, 30/12-2005 14:49 (#2)

Jeg har ingen erfaring med faller carsystem, men så længe vejene er jævne er der vel ingen problemer. Jeg har læst andre steder, at de kører 5-6 timer på en opladning.
Brugers avatar
Horsecreek

Meget øvet



Antal indlæg: 368
Tilmeldt: 24/9-2005
Bopæl: Slagelse
Alder: 44
Status:


SV: faller car
Skrevet af peter_enoe, 30/12-2005 15:05 (#3)

det lyder jo som noget der skal afprøves gg.. jeg kan se på din hjemmeside, du selv er godt igang, det ser spændene ud, hvor lang tid har du brugt på banen ?..

Pfft
Brugers avatar
peter_enoe

Lidt øvet



Antal indlæg: 20
Tilmeldt: 29/12-2005
Bopæl: syd sjælland
Alder: 56
Status:


SV: faller car
Skrevet af Horsecreek, 30/12-2005 17:57 (#4)

Jeg begyndte sammen med min far for lidt over 2 år siden, vi har dog ingen planer om at have selvkørende biler på banen.

Vi vil inden længe ligge flere og bedre billeder ud af banen og materiellet, der er sket en del siden de sidste billeder er blevet taget.
Brugers avatar
Horsecreek

Meget øvet



Antal indlæg: 368
Tilmeldt: 24/9-2005
Bopæl: Slagelse
Alder: 44
Status:


SV: faller car
Skrevet af peter_enoe, 30/12-2005 19:29 (#5)

det glæder jeg mig til at se, jeg har selv bygget baner gennem de sidste 15 år, dog med pauser i ny og næ, men de sidste par år, har der være meget gang i den, nu er problemet så blot, for mange lokomotiver og vogne til banen, tja nok et luksus problem Wink så banen stå til ombygning, for at lave en stor mængede skjulte opstillings spor, ville dog gerne have så meget plads som jer, men må nøjes med 6 m2 bane, har detsvære ingen hjemmeside selv endnu, men det kommer i løbet af foråret....
Brugers avatar
peter_enoe

Lidt øvet



Antal indlæg: 20
Tilmeldt: 29/12-2005
Bopæl: syd sjælland
Alder: 56
Status:



SV: faller car
Skrevet af Horsecreek, 10/1-2006 18:14 (#6)

Jeg har lagt 5 nye billeder op på siden, der alle viser forskellige scener.


men de sidste par år, har der være meget gang i den, nu er problemet så blot, for mange lokomotiver og vogne til banen, tja nok et luksus problem

Selv om min bane fylder ca 12 m2, så kan 7 lokomotiver med vogne ment give pladsmangel, især når man ikke har særligt meget opstillinsspor. og lokomotiverne bare ikke vil holde i remisen.
Brugers avatar
Horsecreek

Meget øvet



Antal indlæg: 368
Tilmeldt: 24/9-2005
Bopæl: Slagelse
Alder: 44
Status:


Spring til debat:
Del denne tråd
URL:
BBcode:
HTML: