Forum » Microsoft Train Simulator » Andet
En interessant tanke (i mine øjne)

Udskriv debat

En interessant tanke (i mine øjne)
Skrevet af hkp, 12/11-2005 10:31 (#1)

Hej alle

Jeg lå i nat og kunne ik sove, og kom så i tanke om en interessant tanke. Synes jeg da i hvert fald selv. I MSTS er det muligt at tanke tog og lokomotiver op, hvis der er en fuelpump på ruten, og man holder præcist for det. Denne fuelpump kunne vel se anderledes ud. Den er jo animieret. Hvis denne animation i stedet for en stang der drejede til siden, var en flok mennesker på perronen der gik "ind" i toget og "ud" af toget igen. Så ville det ligne at der gik passagerer ud og ind af toget når man trykkede på pumpe-knappen (mener det er t, men er lige usikker pt). Men det kræver jo så at man holder præcist på perronen. Og jeg er slet ikke inde i detaljer omkring hvordan et tog skal være sammensat for at det kan fungere. Og det kræver jo så at en rute er bygget til det.

Men bare en strøgtanke som der evt. kunne arbejdes videre med af dem der er mere præcist inde i hvordan MSTS's teknik hænger sammen og fungerer.

MVH
Hans Pedersen
Brugers avatar
hkp

Meget øvet

Antal indlæg: 281
Status:

SV: En interessant tanke (i mine øjne)
Skrevet af DVG, 12/11-2005 16:43 (#2)

det lyder da interessant men i virkeligheden mangler der bare en ny version af MSTS som MS sage de vil komme med siden 2003 det er bare min mening
Brugers avatar
DVG

Ekspert

Antal indlæg: 1571
Bopæl: Bispebjerg
Alder: 35
Status:

SV: En interessant tanke (i mine øjne)
Skrevet af KimEast, 13/11-2005 08:40 (#3)

Fine tanker, men den med animerede mennesker ind og ud af toget kan kun laves, hvis de går ind igennem toget, og stopper et sted derinde. Dvs på tværs af den retning de går nu. eller de gir et knæk et sted og går ind i toget. Problemet er bare, at det gør de så også uden tog. Den med man trykker en knap, den er ikke opfundet endnu. MEEN, der er jo nu aktiverings-punkter man kan lave på skinnerne, hvor man kan starte alverdens ting og sager, men det er slet slet ikke udviklet i version 1. Kommer vel i vers.2 eller senere Smile .. Hygge KimE
Brugers avatar
KimEast

Ekspert

Antal indlæg: 1344
Bopæl: Blegdamsvej overfor Riget
Alder: 74
Status:

Spring til debat:
Lignende emner
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
Mine ældgamle aktiviteter Aktiviteter 5 31-01-2016 19:46
Muligt at tanke i MSTS? Materiel 2 24-08-2009 23:38