Jeg har lige installeret den og kørt installme.bat en enkelt gang og jeg kan se den uden problemer. Men den pakke jeg har er lidt underlig, idet der ligger en zip-fil inden i zip-filen, og de har samme navne, så da jeg først gang pakkede ud til skrivebordet hvor den downloadede fil også lå, så kunne systemet slet ikke finde ud af det. Så måske har du fået lagt mappen ind i en anden mappe så din rute ligger et niveau for langt inde i mappestrukturen? (der er altså bare et vildt skud, for det har du nok allerede tjekket).
Ellers så vil jeg sige at det er en meget sjov rute. Mange bakker og mange sving, men det er jo også Norge
Jeg prøvede en Explore Rute, og jeg havde jo bare valgt et tilfældigt to - et MO 1953 med 3 vogne - og det var da lige før at det måtte gi op undervejs. Det klarede det dog, men jeg vil nok anbefale et lidt kraftigere tog.
Nu venter vi så bare på nogle realistiske aktiviteter. Ruten kan jo både have passagertrafik og godstrafik, så der kan nok laves noget spændende...