Altså: Ag-ABg-Bg-BDg etc. Desuden har HEC igen lovet sin assistence, så der bliver formentlig et hav af varianter. Eneste problem jeg har lige pt. er en total mangel på billeder af vogntyperne, tegningerne på jernbanen.dk viser desværre meget få detaljer og desuden skal der helst nogle billedsammenligninger til før man kan sige om vognene "føles" rigtigt.
Så er der nogen der har links til billeder af vogntyperne, eller måske kunne smide et par billeder her så ville det være en stor hjælp. Takker..
topcat
Lidt øvet
Antal indlæg: 14
Nu ved jeg ikke lige hvor du bor, men der holder en Bg vogn i Struer, hvis du nu selv gerne ville ud og tage dine egne billeder. Jeg mener både at der holder en ABg og en Bg.
Marc
Ekspert
Antal indlæg: 1720
Den har jeg masser billede af Ag-ABg-Bg-Bv og kun en billede af BDg,
men jeg har ikke scanner herhjemmet, den skal jeg købe denne uge, og gerne indlæg nogle billede af mig omkring 1982-1988...
Mvh Carsten
steve32
Meget øvet
Antal indlæg: 362
Jeg ligger inde med DSB's driftmateriel tegninger over de vogne. De er dog i skala 1:100 men ganske nydelige. Omkring bogier har jeg vist billeder liggende.. så er det noget jeg skal scanne ind og sende til dig ?