Joo, eller nej, mest nej.
Hele pathen indlæses, på det tidspunkt den er tilsat tidsmæssigt og der holdes øje med den hele tiden, ellers ved MSTS jo ikke,
hvornår den skal komme til syne. Det samme gælder statiske tog, de overvåges også. Det koster det hele.
Hele fidusen er, at der ikke køre flere paths, end højst nødvendigt, især ikke på de tunge steder, såsom Hovedbanegården,
KBH Gods, strækningen Enghave til efter Hvidovre og Glostrup.
Dette er de mest kritiske steder på hele Denmark 1b, især efter en eller anden
har udviklet en signal pakke med skjulte
signaler og mennesker på perronerne, der ellers er et flot stykke arbejde til et 13 tal, med pil opad.
Tag det nu ikke ilde op Kim, det er ikke ondt ment.
Dit arbejde er supert, det er bare synd, at ruten ikke kan bære den, men det har jo været diskuteret før.
Ja, jeg ved godt, at jeg roser flere gange, men dem kan du ikke få nok af.
Meeen, derfor små og så korte paths som muligt og uden for mange statiske tog, for at spare resurserne.
Og nu venter jeg, at få nogen på hatten
ops: