Forum » Microsoft Train Simulator » Aktiviteter
OHJ MaK 45 Specieltog

Udskriv debat

OHJ MaK 45 Specieltog
Skrevet af , 30/1-2005 15:22 (#1)

hej.... jeg håber nogen vil synes godt om det mit arbejde er nået.... jeg har taget nogen billeder... men det er hvor jeg kører uden trafik... ( jeg har ikke sat med-modgåene tog endnu.... men det kommer...

jeg har nogen screenshots fra den lige nu.... jeg kommer med flere når jeg kommer længere hen af aktiviteten

Vedhæftede billeder:

Brugers avatar

Begynder

Antal indlæg:
Alder: 0
Status:

SV: OHJ MaK 45 Specieltog
Skrevet af , 30/1-2005 16:55 (#2)

hej... jeg har fået samlet to screensshot op... det er af henholdsvis Roskilde og Høje taastrup

Vedhæftede billeder:

Brugers avatar

Begynder

Antal indlæg:
Status:

Skrevet af Holbrook, 30/1-2005 17:03 (#3)

Jeg vil godt melde mig som betatester når du kommer til det
Brugers avatar
Holbrook

Ekspert

Antal indlæg: 1657
Bopæl: Ballerup
Alder: 37
Status:

Hilsen Bjarke Hvass
www.holbrook.dk

Skrevet af , 30/1-2005 19:06 (#4)

okay.... men der er meget der skal laves.... og man skal værer klar over det er en hyggetur.... så der er 3 steder eller sådanne noget hvor der er pauser.... Roskilde, København H og Klampenborg.... der er pauser.... roskilde 25 ( pga trafik og så dem du kører med også lige vil lidt i byen? Pfft sådan kunne kan godt tænke.... ) det samme i københavn..... og klampenborg er det så en lille pause.... det er lidt for at lige vil ud af trække lidt luft... og så kommer der så også lidt trafik.... ingen af de mod eller med gåene toge vil blive lagt så det irritere.... eller... det ved jeg så ikke endnu... men jeg finder ud af det snart... jeg kører bare turen igennem for første gang lige nu.... Smile sceenshots fra KBH og videre kommer i næste besked....
Brugers avatar

Begynder

Antal indlæg:
Status:

Skrevet af , 30/1-2005 19:26 (#5)

Her kommer der nogen flere screenshots.... der kommer kun et screenshot mere ud over disse fra denne del... og det bliver helsingør som kommer lidt senere... men her er screenshots fra KBH - Rungsted Smile

jeg nået ikke af tage nogen billeder fra KBH... men det kommer bare hvor der er modgåenetog Wink

Vedhæftede billeder:

Brugers avatar

Begynder

Antal indlæg:
Status:

Skrevet af , 31/1-2005 11:18 (#6)

i eftermiddag tager jeg fat i nogen af de sidste mod/medgåene toge så jeg snart kan sætte dem på selve min Aktivitet.... Wink det ligger ikke så langt fra... jeg mangeler kun et godstog og intercitytogene fra KBH og Høje taastrup....... jeg mengeler også nogen oppe imellem KBH og Helsingør.. men det er småting! det kommer meget snart Wink

Hilsen Lp2
Brugers avatar

Begynder

Antal indlæg:
Status:

Skrevet af amh, 31/1-2005 15:00 (#7)

hvorfor er det natbilleder?? de er ikk blevet så gode, som hvis det var dagsbilleder Wink
Brugers avatar
amh

Meget øvet

Antal indlæg: 437
Bopæl: Roskilde
Alder: 36
Status:

Skrevet af , 31/1-2005 15:26 (#8)

hmm... ( ja det er jo så det... denne aktivitet er en natteaktivitet :-/ ) men jeg vil lave en dagsaktivitet, men det bliver så en lille godstogs aktivitet..... og det bliver på Vestsjælland alpha version 3.... som den aller sidste på den bane sådan lige indenfor rækkevide... ( hvor man skal kører med OHJs køf...... ) men det kommer på et tidspunkt.... nu er det først denne Mak aktivitet der står for skud.... og ja.... så kan jeg nok også bare for at været venlig frigive en meget meget snart til prøve sammen med Mak..... ( det er et af de gamle projekter jeg er ved af værer færdig med.... ) plus en opdate til OHJ 1...... ( men mere info følger )
Brugers avatar

Begynder

Antal indlæg:
Status:

Skrevet af , 31/1-2005 15:27 (#9)

men der kommer også en dagsaktivitet med MaK lokomotivet..... bare vent..... Wink
Brugers avatar

Begynder

Antal indlæg:
Status:

Skrevet af Jimmy, 31/1-2005 17:30 (#10)

Jeg glæder mig til at se når den er færdi Grin Jeg vil også medle mig som betatester Grin

Mvh Jimmy D. Andersen
Brugers avatar
Jimmy

Meget øvet

Antal indlæg: 291
Bopæl: Munkebo
Alder: 33
Status:

Skrevet af , 31/1-2005 20:11 (#11)

.... der kommer snart trafik på den... så opdatere jeg denne topic med nye pic... ( med trafik fra Tølløse, Roskilde, Høje taastrup, KBH, Klampenborg, Kokkedal og til sidst Nivå ) og tro mig.... nogen naf stederne kommer der storer tog Pfft hæhæ
Brugers avatar

Begynder

Antal indlæg:
Status:

Skrevet af Holbrook, 31/1-2005 23:58 (#12)

Det er ærgerligt at der ikke er lys i trafik togene. Det ville se bedre ud i nataktiviteter
Brugers avatar
Holbrook

Ekspert

Status:

Hilsen Bjarke Hvass
www.holbrook.dk

Skrevet af Steamhammer, 1/2-2005 00:04 (#13)

Mener da Kenneth/Yazzy havde lavet en vejledning derom, mener den lå på routebuilders sitet! Smile
Brugers avatar
Steamhammer

Administrator

Antal indlæg: 2332
Bopæl: Skanderborg
Alder: 67
Status:

Med venlig hilsen
Mogens (Steamhammer)

Skrevet af Holbrook, 1/2-2005 00:10 (#14)

Der er bare ingen der har læst den. Det kan man håbe de gør nu
Brugers avatar
Holbrook

Ekspert

Status:

Hilsen Bjarke Hvass
www.holbrook.dk

Skrevet af , 1/2-2005 10:53 (#15)

Der ligger en del ai filer man kan bruge,også er der lys på togene,hvis man vælger dem som ai i sin editor.Kig under download/ai
Brugers avatar

Begynder

Antal indlæg:
Status:

Skrevet af , 1/2-2005 11:06 (#16)

men vognene kan da ikke gører så der er lys i dem.... kan man?.... hvis man kan så må nogen godt lave sådanne noget OHJ vogne og DSB vogne?... og jo der er vist allerede lys i IC3'eren... jeg har i hvertfald set der er svag lys inde i vogne... men ikke i IC2 eller Lokomotiv-vognene... der er intet lys.... ved ikke om de er bygget så der ikke kan komme lys...
Brugers avatar

Begynder

Antal indlæg:
Status:

Skrevet af , 1/2-2005 21:17 (#17)

jeg vil også lige sige et meget pludseligt projekt jeg vil kører lidt ved siden af.... det er en lille Specieltog også.... men ikke med Mak 45... men med Protolynet som jeg lige har fået fat i idag.... billeder følger Wink
Brugers avatar

Begynder

Antal indlæg:
Status:

Spring til debat:
Del denne tråd
URL:
BBcode:
HTML: