Forum » Microsoft Train Simulator » Ruter
Om forladelse

Udskriv debat

Om forladelse
Skrevet af jorgenandersen, 14/12-2004 05:42 (#1)

D'damer og d'herrer,

Jeg har altså en slags tilståelse at göre.... jeg har köbt en KOMMERCIEL rute....!!!! Hulk....

Det er Tehachapi Pass Route II fra 3Dtrainstuff.com, og sgu' også Vintage Trains over Tehachapi, men hvor er det altså saft osv godt gjort! Specielt når ens andet modelbanelkomotiv for mange år tilbage var Rivarossis Southern Pacific AC-11 Cab Forward (OK det förste var Fleischmanns BR 70 i 1:80), og når man selv har stået og set Tehachapi loop fra oven mellem Bakersfield og Mojave. Nostalgi så det gynger, men har man finanserne er det et meget godt köb. Man bedes undskylde reklamen... men de hyrer folk!!!! Nå det er ikke for mig Grin

Jörgen i Colorado
Brugers avatar
jorgenandersen

Erfaren bruger

Antal indlæg: 736
Bopæl: Castle Rock, Colorado, USA
Alder: 77
Status:

SV: Om forladelse
Skrevet af nicolaihenrik, 14/12-2004 11:13 (#2)

Hej Jørgen! Jeg kan da godt forstå at du vil ha' noget godt - kommercielt eller ej Grin

- men hvis du vil hjælpe dem med at udbrede kendskabet til ruten, kan du sikkert blive hyret til "Sandwichmand" og gå rundt derovre i bjergene i Colorado med påskriften på maven: "Tehachapi Pass Route for MSTS! Buy it before Bill Gates!" - og på ryggen: "3DtrainSTUFF.com - I'm your dealer!"

- Lidt gratis brændevin, nogle lårsvingende Majorettes og et High-School-band med glasfiberinstrumenter ville sikkert gøre udslaget og få de lokale indianere til at flippe ud og sidde og køre MSTS i deres tipi'er!! Grin

Wink Grin Wink

...Spøg til side: Det er da sikkert en spændende rute! Er der "Balloon-tracks", hvor de lange godstog kan reverseres??
Brugers avatar
nicolaihenrik

Erfaren bruger

Antal indlæg: 617
Bopæl: Valby
Alder: 64
Status:

OTK
...Ham med blyskibene...
Moderator

Spring til debat:
Del denne tråd