Forum » Trainz » Generelt
SÃ¥ der MY'ere...

Udskriv debat

  SÃ¥ der MY'ere...
Skrevet af , 17/11-2004 13:47 (#1)

Et lille payware lokomotiv til folket !

www.jernhesten.dk/konstruktionsburo-jb/payware/NOHAB_project/seneste.jpg

www.jernhesten.dk/konstruktionsburo-jb/payware/NOHAB_project/on_parade.jpg

www.jernhesten.dk/konstruktionsburo-jb/payware/NOHAB_project/mybog03.jpg

www.jernhesten.dk/konstruktionsburo-jb/payware/NOHAB_project/my81e_1.jpg

:lol: Cool
Brugers avatar


Begynder



Antal indlæg:
Tilmeldt: 1/1-1970
Alder: 0
Status:



SV: SÃ¥ der MY'ere...
Skrevet af , 17/11-2004 13:50 (#2)

Hvem har så lavet den???
Brugers avatar


Begynder



Antal indlæg:
Tilmeldt: 1/1-1970
Alder: 0
Status:


SV: SÃ¥ der MY'ere...
Skrevet af , 17/11-2004 13:56 (#3)

Det er et produkt fra konstruktionsburo-JB, Skovbo Jernbane-arkiv og Trainz4you.dk.
Brugers avatar


Begynder



Antal indlæg:
Tilmeldt: 1/1-1970
Alder: 0
Status:


SV: SÃ¥ der MY'ere...
Skrevet af Tobias, 17/11-2004 14:10 (#4)

Spændende Smile hvad kommer det til at koste og er der mere med end MY ?
Brugers avatar
Tobias

Erfaren bruger



Antal indlæg: 510
Tilmeldt: 27/5-2004
Bopæl: Vallensbæk Strand
Alder: 56
Status:

Med venlig hilsen

Tobias

SV: SÃ¥ der MY'ere...
Skrevet af , 17/11-2004 14:42 (#5)

Vi laver også MX... og alle de andre NOHAB snyder... prisen vil jeg helst ikke udtale mig om, da det ikke er min afdeling. Jeg laver bare texturerne
Brugers avatar


Begynder



Antal indlæg:
Tilmeldt: 1/1-1970
Alder: 0
Status:


SV: SÃ¥ der MY'ere...
Skrevet af amh, 17/11-2004 15:21 (#6)

Dette der opfodre til at folk DL det og videre distribuere det som freeware.. ligsom MP3 Film Spil osv.
Brugers avatar
amh

Meget øvet



Antal indlæg: 437
Tilmeldt: 10/4-2004
Bopæl: Roskilde
Alder: 35
Status:


SV: SÃ¥ der MY'ere...
Skrevet af , 17/11-2004 15:23 (#7)

Gør det det ?
Brugers avatar


Begynder



Antal indlæg:
Tilmeldt: 1/1-1970
Alder: 0
Status:


SV: SÃ¥ der MY'ere...
Skrevet af egon.weber, 17/11-2004 17:51 (#8)

Osse i den grad, at forlange penge for et DL! SÃ¥ er i da for naive hvis i tror det ikke bliver distribueret "ulovligt" bagefter!
Brugers avatar
egon.weber

Erfaren bruger



Antal indlæg: 582
Tilmeldt: 12/4-2004
Bopæl: Nordfyn
Alder: 65
Status:

Egon Weber.
Mail: egon.weber@tdcadsl.dk
MSN: egon_weber@hotmail.com


SV: SÃ¥ der MY'ere...
Skrevet af , 17/11-2004 19:09 (#9)

egon.weber skrev: Osse i den grad, at forlange penge for et DL! SÃ¥ er i da for naive hvis i tror det ikke bliver distribueret "ulovligt" bagefter!


Tror du virkelig ? Nej nu jeg sq forarget ! Det havde vi slet ikke regnet med kunne ske ! Smile
Brugers avatar


Begynder



Antal indlæg:
Tilmeldt: 1/1-1970
Alder: 0
Status:


SV: SÃ¥ der MY'ere...
Skrevet af Thomas_, 17/11-2004 19:18 (#10)

amh skrev: Dette der opfodre til at folk DL det og videre distribuere det som freeware.. ligsom MP3 Film Spil osv.


Hmm.. et eller andet sted, så syntes jeg da det opfordrer folk til at begynde og interessere sig for trainz !!

Det er ris til egen røv hvis folk distribuere det videre, prisen vil alt andet være så lav, at hvis man ikke gider betale for et stykke kvalitets arbejde, så er det sq også folks egen skyld..
Brugers avatar
Thomas_

Ekspert



Antal indlæg: 1877
Tilmeldt: 25/7-2004
Alder: 42
Status:


SV: SÃ¥ der MY'ere...
Skrevet af Thomas_, 17/11-2004 19:20 (#11)

egon.weber skrev: Osse i den grad, at forlange penge for et DL! SÃ¥ er i da for naive hvis i tror det ikke bliver distribueret "ulovligt" bagefter!


Hvorfor naive ? Jeg vil da mere mene, at det er JER der er naive hvis i forventer at kunne downloade sådan et stykke kvalitets arbejde gratis..

Folk er sq nogle egoistiske røvhuller der kun tænker på sig selv, for hvis folk er med til at distribuere sådan noget videre ulovligt, så er de da heller ikke interesseret i at kunne købe kvalitets modeller frem over.. !
Brugers avatar
Thomas_

Ekspert



Antal indlæg: 1877
Tilmeldt: 25/7-2004
Alder: 42
Status:


SV: SÃ¥ der MY'ere...
Skrevet af BlackChart, 17/11-2004 22:27 (#12)

Ikke at jeg gider blande mig ret meget i diskutionen, men hvem var det lige der HYLEDE op over at OTK var payware og hist op og kom herned...Og nu indfører i det gu'hjælpe mig selv...

Et eller andet sted forstår jeg jer ikke helt... Sad
Brugers avatar
BlackChart

Ekspert



Antal indlæg: 3322
Tilmeldt: 9/4-2004
Bopæl: Skanderborg
Alder: 43
Status:

Med venlig hilsen,
Morten Trab - Admin
http://www.trukz.com

SV: SÃ¥ der MY'ere...
Skrevet af , 17/11-2004 22:34 (#13)

BC vi hylet bestemt ikke op fordi OTK var payware, for der er ikke noget i vejen for. Men fordi flere af vores ting lå/ikke ksulle ligge der, da de ting vi lavet i sin tid var freeware. Og det var derfor vi hylet op ! Smile
Brugers avatar


Begynder



Antal indlæg:
Tilmeldt: 1/1-1970
Alder: 0
Status:


SV: SÃ¥ der MY'ere...
Skrevet af Thomas_, 17/11-2004 22:51 (#14)

BlackChart skrev: Ikke at jeg gider blande mig ret meget i diskutionen, men hvem var det lige der HYLEDE op over at OTK var payware og hist op og kom herned...Og nu indfører i det gu'hjælpe mig selv...

Et eller andet sted forstår jeg jer ikke helt... Sad


Når du ikke gider blande dig, hvorfor gør du det så ?

Desuden mener jeg ikke du kan sammenligne de to ting her ! Vi indfører ikke betal og få fordel frem for andre, men et produkt man kan købe.. ligsom hvis du køber Protrain.. Der bliver ikke gjort forskel på folk, da det jo som der står er payware, og ikke noget man skal melde sig ind for at få fat på..
Brugers avatar
Thomas_

Ekspert



Antal indlæg: 1877
Tilmeldt: 25/7-2004
Alder: 42
Status:


SV: SÃ¥ der MY'ere...
Skrevet af Loke, 17/11-2004 22:57 (#15)

togbilleder.dk skrev:
egon.weber skrev: Osse i den grad, at forlange penge for et DL! SÃ¥ er i da for naive hvis i tror det ikke bliver distribueret "ulovligt" bagefter!


Hvorfor naive ? Jeg vil da mere mene, at det er JER der er naive hvis i forventer at kunne downloade sådan et stykke kvalitets arbejde gratis..

Folk er sq nogle egoistiske røvhuller der kun tænker på sig selv, for hvis folk er med til at distribuere sådan noget videre ulovligt, så er de da heller ikke interesseret i at kunne købe kvalitets modeller frem over.. !


Hej Thomas.

Naiviteten ligger nok på et meget lille sted :roll: , da jeg for ca. ý år siden kunne finde alt hvad der var lavet til MSTS og TRS , fra "gregand" ,
på en P-P side.

Skal ikke kunne sige om det var ham der havde lagt det til download,
men det var "UNDERSKREVET" af vedkommende....... Sad
Brugers avatar
Loke

Erfaren bruger



Antal indlæg: 574
Tilmeldt: 11/4-2004
Bopæl: Vestjylland
Alder: 69
Status:

M.v.h. Loke Freelance Rutebuilder

SV: SÃ¥ der MY'ere...
Skrevet af Steamhammer, 17/11-2004 22:58 (#16)

Nej nu må du godt nok holde op Peter! Sad

Præcis hvad var det af dine ting der lå på OTK som ikke måtte ligge der og som ikke blev fjernet da I gjorde opmærksom på det?

Jeg syntes ærlig talt at du er RET langt ude nu og beskylder os for noget som INTET har med virkelighedens verden at gøre - eller også er der en kraftig Altheimer under opsejling i din nærmeste omkreds! Sad
Brugers avatar
Steamhammer

Administrator



Antal indlæg: 2332
Tilmeldt: 18/4-2004
Bopæl: Skanderborg
Alder: 67
Status:

Med venlig hilsen
Mogens (Steamhammer)

SV: SÃ¥ der MY'ere...
Skrevet af Thomas_, 17/11-2004 23:13 (#17)

Loke skrev: Hej Thomas.

Naiviteten ligger nok på et meget lille sted :roll: , da jeg for ca. ý år siden kunne finde alt hvad der var lavet til MSTS og TRS , fra "gregand" ,
på en P-P side.

Skal ikke kunne sige om det var ham der havde lagt det til download,
men det var "UNDERSKREVET" af vedkommende....... Sad


Ja, det gjorde der, men hvis du tænker lidt logisk på situationen, så havde vi lige trukket vores tog tilbage og raget uklar med Eg og visse andre.. Hvilken god grund skulle der være til, at vi selv lagde vores eget materiel til download via p-to-p programmer, når vi lige havde trukket det tilbage?

Da der blev gjort opmærksom på at vores tog lå der, fik vi lavet nogle undersøgerlser af ip-adresser, og hvor man hentede tog'ene fra.. Disse Ip-adresser pegede meget kraftigt mod sverige Sad

Vi konfronterede Eg med det, men han kendte ikke noget til det.. og det tror vi selvfølgelig på.. Der er ikke sket noget siden, da der jo kom andre løsninger på det hele..

Essensen med det jeg skriver her er, at det for mig, virker helt hen i vejret at dele sine egne ting via p-to-p programmer, når man lige så godt kunne have lagt dem til download på en hjemmeside.. Smile
Brugers avatar
Thomas_

Ekspert



Antal indlæg: 1877
Tilmeldt: 25/7-2004
Alder: 42
Status:


SV: SÃ¥ der MY'ere...
Skrevet af , 17/11-2004 23:25 (#18)

Steamhammer skrev: Nej nu må du godt nok holde op Peter! Sad

Præcis hvad var det af dine ting der lå på OTK som ikke måtte ligge der og som ikke blev fjernet da I gjorde opmærksom på det?

Jeg syntes ærlig talt at du er RET langt ude nu og beskylder os for noget som INTET har med virkelighedens verden at gøre - eller også er der en kraftig Altheimer under opsejling i din nærmeste omkreds! Sad


Der lå bl.a. en MY'er ! Og hvis du ellers gav dig lidt tid til og læse hvad jeg skrev skrev jeg Citat "/ikke ksulle ligge der" citat slut ! Jeg har ellers på intet tidspunkt beskyldt jer for noget, eller sagdt I ikke fjernet tingende da i blev bedt om det, for det gjorde I, og med det samme endda. At MY'eren så er MD's erkender jeg gerne, og den diskution vil jeg ikke tag. Om OTK er payware og alt det der, det har vi også diskuteret, og jeg vil gå så langt, til I ihvert fald ikke var freeware ! Mine ting ? Jeg laver kun noget til teamet, sådan har det altid været. Så tror jeg vidst jeg var inde på alle dine spørgsmål ? Smile

Og Morgens, jeg syntes du skal holde dig på den pæne side af diskutions niveauet. Det der du begynder på, det ikke pænt !

Men fornemmer jeg, der er nogen der har ondt i røven over et eller andet her ? For jeg sletter gerne indlæget igen, og dropper også gerne at kæmpe for, den kommer ud som freeware til msts!

Dette indlæg var ment som et "nu ligger vi stridsøkserne, og koncentrere os om det væsentlige." Men men... suk...
Brugers avatar


Begynder



Antal indlæg:
Tilmeldt: 1/1-1970
Alder: 0
Status:


SV: SÃ¥ der MY'ere...
Skrevet af , 17/11-2004 23:31 (#19)

Loke skrev:

Hej Thomas.

Naiviteten ligger nok på et meget lille sted :roll: , da jeg for ca. ý år siden kunne finde alt hvad der var lavet til MSTS og TRS , fra "gregand" ,
på en P-P side.

Skal ikke kunne sige om det var ham der havde lagt det til download,
men det var "UNDERSKREVET" af vedkommende....... Sad


Hej Loke

Tro hvad du vil, efter dieseldagene har du simpelthen bare set dig dur på mig! Selvom jeg forklaret dig hvordan det hang sammen da vi hilste på hinanden, men "just for record" Da du løb ind i mig stod jeg med museumsinspektøren som var lettere stresset, og prøvet og få folk til at flytte sig, folk der hujet og råbte. Jeg tog mig tid i den stresset situation, og hilste på dig, med et smil. Du spurgte om jeg vidste hvor de andre var, det andet jeg ikke, og svaret nej det ved jeg ikke, derefter var du væk. Men jeg skal beklage hvis du har følt dig trådt på det var ikke min mening, jeg var meget stresset, og havde en del og se til, undskyld Smile

Så til det med det p2p deling. Loke, tænk dig om, læs hvad Thomas skriver... tror du stadig på det du skriver ? Smile

Hvis jeg var Eg og var sur på mig ville jeg da også lave så mange ugler i mosen som muligt ! Smile
Brugers avatar


Begynder



Antal indlæg:
Tilmeldt: 1/1-1970
Alder: 0
Status:



SV: SÃ¥ der MY'ere...
Skrevet af Loke, 17/11-2004 23:52 (#20)

Nej Peter , der tager du meget fejl , jeg ser mig ikke sur på nogen, med mindre de træder mig over tæerne. Wink
Og m.h.t. til GM Odense , troede jeg det var afdiskuteret,
da jeg mener vi fik talt ud om dette i en anden "tråd" , men vi kan da foresætte, hvis det er det der skal til, jeg gider bare ikke mere....... Angry

M.h.t. til "P2P" , er jeg 100% sikker , dog ved jeg og kan ikke sige at det var dig der havde det liggende,
men en ting ved jeg, og det er at det forsvandt ret hurtigt efter at jeg fik at vide om dette,
og det er IKKE en beskyldning af dig, da der kan være andre der har lagt det i dit "navn"........... Smile
Og lige for en ordens skyld , så var det ikke "EG" der gjorde mig opmærksom på de filer....... Angry
Men hvem det var er ligegyldigt, da jeg selv "fandt" dem på en "P2P"..... Cool

P.T. er jeg færdig med denne "tråd" , da der ikke er mere for mig at se eller komme efter. så skriv til mig hvis du stadig føler dig forfulgt. Wink
Brugers avatar
Loke

Erfaren bruger



Antal indlæg: 574
Tilmeldt: 11/4-2004
Bopæl: Vestjylland
Alder: 69
Status:

M.v.h. Loke Freelance Rutebuilder

Spring til debat:
You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MariaDB server version for the right syntax to use near 'ere...' IN BOOLEAN MODE) AND thread_id != 2533 AND tf.forum_access = '0' ORDE...' at line 4
Del denne tråd
URL:
BBcode:
HTML: ' class='textbox' style='font-size:11px;width:99%' onclick='javascript:this.select();' />