nej selvfølgelig skal man ikke tage credits fra nogle - der er trodsalt nogen der har brugt mange timer på arbejdet
Men som i nok kan se så er jeg "nybegynder" herinde - eller jeg har haft msts lagt til side i et årstid og brugt tiden på noget andet - men fik så interessen igen, og ja - så skulle alle ting hentes, det var lidt over 300mb jeg fik hentet på et par dage - det gik bare desværre voldsomt langsomt.
Men selvfølgelig de fleste som skriver herinde har garanteret det meste af alt det der ligger i downloads og "ser" nok ikk problemet så stort, og selvfølgelig er problemet heller ikke STORT, men lidt irriterende synes jeg
Anyway - det var vist meget off-topic angående dit spørgsmål herinde gippermand
gippermand skrev:
Jeg har lavet lidt om på min forside af website, jeg vil gerne høre jeres mening.?
Til dit site kan jeg sige således:
Da jeg først hoppede ind på den, var jeg meget hurtigt ude af den igen.
ALT for mange farver og blinkende dimser rundt omkring (downloads' er selvfølgelig perfekte intet i vejen med dem) - men hvis du vil lege mere med hjemmesider gippermand - så kig på nettet og se hvor "stilrene" hjemmesider efterhånden er idag - alt det med blinkende effekter er efterhånden ved at komme mere og mere væk (DET RART!!) - men selvfølgelig - min første hjemmeside for en del år siden mindede meget om din med alt muligt blinkende rundt omkring
- så du er nok på det punkt som jeg var for nogen år siden hehe...
Nå men nu skal jeg ikke irritere din hjemmeside mere gippermand, downloads er helt perfekte - og det er jo trodsalt det den hjemmeside er bygget op på
1. edit = Rettet slå og stavefejl