Forum » Microsoft Train Simulator » Materiel
Tak DSB Designteam

Udskriv debat

  Tak DSB Designteam
Skrevet af 23134, 11/9-2004 23:33 (#1)

Hjerteligt tak for at i nu har sluppet det materiale som lå på nu afdöde Train-sim.dk Grin Grin Grin Grin
Brugers avatar
23134

Lidt øvet



Antal indlæg: 39
Tilmeldt: 13/4-2004
Status:



SV: Tak DSB Designteam
Skrevet af caa, 12/9-2004 10:53 (#2)

Ja herfra skal der også lyde et stort tak. for ul af togene. det er jo dejligt med en ordenlig køre tur på de danske skinner, med de flotte danske toge hilsen Caa Grin Grin Grin
Brugers avatar
caa

Meget øvet



Antal indlæg: 398
Tilmeldt: 22/4-2004
Alder: 53
Status:


SV: Tak DSB Designteam
Skrevet af JBA, 12/9-2004 16:05 (#3)

Det var jo blevet "sluppet" uanset hvad, bare på en ny side der meget snart kommer op at køre. Men der var jo desværre nogle utålmodige sjæle der forstod at svine de resterende medlemmer af Designteam'et for at få lagt togene til dl..... Og de vandt.... Desværre...
Brugers avatar
JBA

Medlem



Antal indlæg: 160
Tilmeldt: 16/5-2004
Alder: 38
Status:


SV: Tak DSB Designteam
Skrevet af egon.weber, 12/9-2004 16:34 (#4)

Ja, desværre synd. Man skulle ikke tro det var voksne mennesker, men det viser det sig desværre det er, der stod bag de svinske skriverier. :roll:
Brugers avatar
egon.weber

Erfaren bruger



Antal indlæg: 582
Tilmeldt: 12/4-2004
Bopæl: Nordfyn
Alder: 65
Status:

Egon Weber.
Mail: egon.weber@tdcadsl.dk
MSN: egon_weber@hotmail.com


SV: Tak DSB Designteam
Skrevet af 23134, 12/9-2004 17:21 (#5)

Jeg holder helt med Jba og Egon Weber, det er dårlig stil at svine folk til bare for at de holder på deres rettigheder ang det materiale som de har lavet til msts. Jeg håber i ikke mistänker mig for at have svinet jer til, jeg skrev i Erich,s forum at jeg ville vänte pänt til i fik jeres nye side til at köre. Vist var det ärgeligt at ikke kunne köre de aktiviteter som findes til de danske ruter men der findes jo en masse udenlandske ruter også så savnet var ikke så stort. Nok engang stort TAK til alle medlemmer af DSB Designteam for det store arbejde som de har gjordt og stadig gör så vi andre noviser kan nyde deres arbejde. mvh 23134 Grin Grin Grin Grin
Brugers avatar
23134

Lidt øvet



Antal indlæg: 39
Tilmeldt: 13/4-2004
Status:


SV: Tak DSB Designteam
Skrevet af Tobias, 12/9-2004 20:12 (#6)

Jeg syntes faktisk også det er enormt synd for nogle af medlemmerne fra det tidligere DSB-DT, at de på den brutale måde er blevet tvunget til at opgive deres politik med at ingen kunne downloade deres ting, så jeg vil skrive til BC og bede om at få fjernet de ting jeg uploadede her på siden. Jeg vil også bede Erich om straks at få fjernet det han har lagt op på sin side. Det kan ikke være rigtigt at folk skal have lov til at køre med deres ting, når de ikke selv vil have det. Den readme der er lagt med til tingene er helt klart blevet skrevet under tvang, og jeg forudser at der skal mange års terapi til før denne traumatiske oplevelse er overvundet. Jeg syntes ærlig talt at der er nogen der skulle skamme sig rigtigt meget !
Brugers avatar
Tobias

Erfaren bruger



Antal indlæg: 510
Tilmeldt: 27/5-2004
Bopæl: Vallensbæk Strand
Alder: 56
Status:

Med venlig hilsen

Tobias

SV: Tak DSB Designteam
Skrevet af Tobias, 12/9-2004 20:49 (#7)

I skal da bestemt bestemme over jeres ting og det gør i jo også........ jeg gider bare ikke høre på den sædvanlige smøre med hvormeget i er blevet "svinet" til og hvor "forfærdeligt" i er blevet behandlet. Der er blevet givet og taget i de sidste 4-5 måneder og i har så sandelig ikke selv holdt jeg tilbage. I er voksne mennesker, det er jer selv der har taget beslutningen om at gøre det offentligt igen og jeg benytter mig af de bestemmelser i selv har skrevet. Og hvis der er nogen der mener noget andet så lad os endelig tage diskussionen nu !
Brugers avatar
Tobias

Erfaren bruger



Antal indlæg: 510
Tilmeldt: 27/5-2004
Bopæl: Vallensbæk Strand
Alder: 56
Status:

Med venlig hilsen

Tobias

SV: Tak DSB Designteam
Skrevet af JBA, 12/9-2004 20:49 (#8)

Nej, men Tobias. Det var jo ikke fordi de ville holde deres materiel for sig selv. Det var jo meningen det skulle ligge på deres egen side, hvor de selv kunne yde fuld support på deres ting.
Brugers avatar
JBA

Medlem



Antal indlæg: 160
Tilmeldt: 16/5-2004
Alder: 38
Status:


SV: Tak DSB Designteam
Skrevet af 23134, 12/9-2004 21:24 (#9)

Det var ikke meningen at der skulle starte et nyt skänderi at jeg skrev en tak til DSB Designteam, jeg ville bare takke for at det nu var muligt at downloade deres materiel. Sad Sad .mvh 23134
Brugers avatar
23134

Lidt øvet



Antal indlæg: 39
Tilmeldt: 13/4-2004
Status:


SV: Tak DSB Designteam
Skrevet af Tobias, 12/9-2004 22:17 (#10)

Nej, men så lad være med at slutte op i heppekoret ! jeg finder det meget meget usandsynligt at noget der er blevet skrevet her eller andre steder på den mindste måde skulle have påvirket beslutningen om at genuploade tingene ( lad mig gentage : Det er dem selv der har taget beslutningen om at lægge det op og skrevet den readme). Der har været kævl og bævl nok om det her, og at fortsætte med at fyre op i bålet og med så usaglige argumenter gider jeg simpelthen ikke høre på.
Brugers avatar
Tobias

Erfaren bruger



Antal indlæg: 510
Tilmeldt: 27/5-2004
Bopæl: Vallensbæk Strand
Alder: 56
Status:

Med venlig hilsen

Tobias

SV: Tak DSB Designteam
Skrevet af JBA, 12/9-2004 22:28 (#11)

Hæ. Ja, jeg kan godt se at de fuldstændig frivilligt har meldt ud at de lægger det hele til download, men det ville jeg også gøre hvis der stod en KÆMPE flok utilfredse brugere og hadede dem for deres indstilling til de ting de gratis har stillet til rådighed. Svarer lidt til, hvis jeg skulle stå og tage en beslutning mens der stod en med en nøddeknækker om mine b*****
Brugers avatar
JBA

Medlem



Antal indlæg: 160
Tilmeldt: 16/5-2004
Alder: 38
Status:


SV: Tak DSB Designteam
Skrevet af Tobias, 12/9-2004 22:34 (#12)

Okay..... nu bliver det interressant. Brugere af hvad om jeg må spørge ?
Brugers avatar
Tobias

Erfaren bruger



Antal indlæg: 510
Tilmeldt: 27/5-2004
Bopæl: Vallensbæk Strand
Alder: 56
Status:

Med venlig hilsen

Tobias

SV: Tak DSB Designteam
Skrevet af 23134, 12/9-2004 22:47 (#13)

Jeg argumenterede ikke Tobias, det eneste jeg ville var at sige tak for at det igen var muligt at DL deres materiel, men det er måske ikke tilladt at väre en smule venlig Shockmvh23134
Brugers avatar
23134

Lidt øvet



Antal indlæg: 39
Tilmeldt: 13/4-2004
Status:


SV: Tak DSB Designteam
Skrevet af JBA, 12/9-2004 22:48 (#14)

Af tog-sim.dk så hudt jeg visker... Men det kan jo bare være min demens der er ved at slå igennem. Grin
Brugers avatar
JBA

Medlem



Antal indlæg: 160
Tilmeldt: 16/5-2004
Alder: 38
Status:


SV: Tak DSB Designteam
Skrevet af Tobias, 12/9-2004 23:07 (#15)

Okay..... så hvis jeg har forstået dig rigtigt, er det altså en kæmpe flok utilfredse brugere fra tog-sim, der har tvunget DSB-DT til at lægge deres ting op på t-s.com. Der må jeg indrømme at jeg for en gangs skyld ikke har noget at sige....... tak for forklaringen Janus.
Brugers avatar
Tobias

Erfaren bruger



Antal indlæg: 510
Tilmeldt: 27/5-2004
Bopæl: Vallensbæk Strand
Alder: 56
Status:

Med venlig hilsen

Tobias

SV: Tak DSB Designteam
Skrevet af Thomas_, 12/9-2004 23:10 (#16)

Tobias skrev: jeg finder det meget meget usandsynligt at noget der er blevet skrevet her eller andre steder på den mindste måde skulle have påvirket beslutningen om at genuploade tingene ( lad mig gentage : Det er dem selv der har taget beslutningen om at lægge det op og skrevet den readme).


Prøv og led et andet sted, så kan det være du finder et andet svar !!

Så det er sjovt nok efter sidste tråd omkring peter og jeg, at den beslutning blev taget, så hvis der ikke har været en påvirkning fra siden her, så ved jeg sq ikke hvor den kom fra.. Men det er altid nemt at være gammelklog og bedrevidne.. ikke Tobias..

Tobias skrev: Der har været kævl og bævl nok om det her, og at fortsætte med at fyre op i bålet og med så usaglige argumenter gider jeg simpelthen ikke høre på.


Og når du ikke gider høre på det kævl og bævl, så kan jeg ikke forstå hvorfor du selv starter det ?

Med Venlig Hilsen
Thomas H.
Brugers avatar
Thomas_

Ekspert



Antal indlæg: 1877
Tilmeldt: 25/7-2004
Alder: 42
Status:


SV: Tak DSB Designteam
Skrevet af JBA, 12/9-2004 23:27 (#17)

Jamen det var da så lidt. Synes det var underligt du ikke kunne huske hvordan Michael Davis tråden udviklede sig, men det er da rart at høre at din hukommelse er kommet igen. Jeg tror godt jeg ved hvorfor det blev lagt op til train-sim.com og ikke tog-sim.dk, men de løse ender må stå hen i det uvisse for de ikke indviede Grin
Brugers avatar
JBA

Medlem



Antal indlæg: 160
Tilmeldt: 16/5-2004
Alder: 38
Status:


SV: Tak DSB Designteam
Skrevet af Tobias, 12/9-2004 23:37 (#18)

Jeg har ikke fulgt specielt med i den tråd fordi jeg syntes den var ret uinterressant. Men til gengæld kan de fleste da nok regne ud at at tog-sim ihvertfald ikke skulle være stedet hvor tingene kom op til at starte med, det er da der ikke noget uvist i syntes jeg. Men okay, Forummet her på siden har åbenbart større magt end jeg troede. Eller også er der nogen der lægger større vægt på hvad folk syntes om en end jeg gør. Uanset hvad så kan vi ikke blive uenige om at det er da helt fint at tingene igen er kommet op, Og Thomas.... jeg startede ikke, jeg blev bare irriteret over den sædvanlige omgang "buhu, hvor er det synd" violin. Som jeg skrev før, i er voksne mennesker der selv har taget en beslutning.........
Brugers avatar
Tobias

Erfaren bruger



Antal indlæg: 510
Tilmeldt: 27/5-2004
Bopæl: Vallensbæk Strand
Alder: 56
Status:

Med venlig hilsen

Tobias

SV: Tak DSB Designteam
Skrevet af BlackChart, 12/9-2004 23:52 (#19)

Som Carlo ville have sagt: "Cut Elly!"

Gider ikke høre et eneste ord mere om denne her DSB DT vs. "alle de andre" diskussion...

Det er en dødsejler og det vil det altid være...

Jeg håber ikke jeg skal gentage mig selv en gang til...Jeg har sagt før at jeg ikke vil se den slags skænderier...Brug dog for f****n MSN,ICQ,AOL eller endda private beskeder her på forum til at diskutere!!!

Jeg håber for alvor det er sidste gang jeg har hørt (set) nogen diskussioner om DSB DT her i dette forum!! Hvis ikke det er sidste gang vil der for eftertiden blive låst af hver gang en tråd begynder at udvikle sig i den retning og hjælper dette ikke ryger dem der starter det ud fra dette forum!!

Jeg vil simpelthen ikke ha' det!! Train-sim.dk blev ødelagt på lignende diskussioner, det skal IKKE ske for dette forum!!
Brugers avatar
BlackChart

Ekspert



Antal indlæg: 3322
Tilmeldt: 9/4-2004
Bopæl: Skanderborg
Alder: 43
Status:

Med venlig hilsen,
Morten Trab - Admin
http://www.trukz.com


SV: Tak DSB Designteam
Skrevet af JBA, 12/9-2004 23:57 (#20)

Det var også en lortetråd... Men summasumarum efter den tråd var at Peter og Thomas følte sig hadet af mange fordi de ville holde på deres ret til at lægge deres tog på deres side. Jeg er faktisk enig i hvad du siger med at man kan skide højt og flot på hvad folk synes om en, men når der pludselig er så mange, kan man da nemt miste lysten til forsørge folk med ny 3D som f.eks. en EG der står lige ude på trappeopgangen og snart skulle være færdig.... Har jeg hørt en dvask undulat synge noget om Grin
Brugers avatar
JBA

Medlem



Antal indlæg: 160
Tilmeldt: 16/5-2004
Alder: 38
Status:


Spring til debat:
Lignende emner
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
dsb designteam Materiel 44 27-05-2004 15:29
Del denne tråd
URL:
BBcode:
HTML: