Forum » Microsoft Train Simulator » Materiel
MM-FS tråd forsvundet..

Udskriv debat

  MM-FS trÃ¥d forsvundet..
Skrevet af , 10/5-2004 21:29 (#1)

Jeg syntes tråden om BC's s-tog er forsvundet.. Der er da sket nogle mystiske ting her på siden.. Først nogle 3D projekter, og så en tråd i forummet..

Hvordan kan det være ?

MVH
Thomas H.
Brugers avatar


Begynder



Antal indlæg:
Tilmeldt: 1/1-1970
Alder: 0
Status:



SV: MM-FS tråd forsvundet..
Skrevet af BlackChart, 10/5-2004 22:28 (#2)

Jeg har valgt at slette tråden samt projektet under 3D...Gider ikke vise noget frem før det er færdigt for eftertiden, når det (desværre) resulterer i en omgang mudderkast...
Brugers avatar
BlackChart

Ekspert



Antal indlæg: 3322
Tilmeldt: 9/4-2004
Bopæl: Skanderborg
Alder: 43
Status:

Med venlig hilsen,
Morten Trab - Admin
http://www.trukz.com

SV: MM-FS tråd forsvundet..
Skrevet af , 10/5-2004 23:07 (#3)

BlackChart skrev: Jeg har valgt at slette tråden samt projektet under 3D...Gider ikke vise noget frem før det er færdigt for eftertiden, når det (desværre) resulterer i en omgang mudderkast...


Det der var i den tråd hedder kritik, mudderkast er hvis jeg f.eks. sagde "Du er dum og lugter af gnu", eller bare generelt siger det er grimt, når man siger hvorfor det er det, så er det kritik....... Men hvis man ikke vil have kritk er det jo en ganske fornuftig beslutning af holde det for sig selv..... Smile

Good luck!
Brugers avatar


Begynder



Antal indlæg:
Tilmeldt: 1/1-1970
Alder: 0
Status:


SV: MM-FS tråd forsvundet..
Skrevet af BlackChart, 10/5-2004 23:15 (#4)

Det er jo lige det jeg vil have, men som jeg sagde...Brugbart kritik...Du af alle burde da vide et vinduerne er noget af skinnet, og ikke direkte noget af 3D modellen Pfft
Brugers avatar
BlackChart

Ekspert



Antal indlæg: 3322
Tilmeldt: 9/4-2004
Bopæl: Skanderborg
Alder: 43
Status:

Med venlig hilsen,
Morten Trab - Admin
http://www.trukz.com

SV: MM-FS tråd forsvundet..
Skrevet af , 10/5-2004 23:44 (#5)

BlackChart skrev: Det er jo lige det jeg vil have, men som jeg sagde...Brugbart kritik...

Om kritiken er brugbar kan altid diskuteres, det handler om 2 ting, for det første handler det om den der giver kritiken giver den på det rigtige plan, og for det andet om den person der *forsøger* at modtage den befinder sig på det plan den er skrevet til....... Men det ændrer ikke på, jeg citerer: "når det (desværre) resulterer i en omgang mudderkast...", du sagde det var mudderkast, altså ikke kritik......!

BlackChart skrev: Du af alle burde da vide et vinduerne er noget af skinnet, og ikke direkte noget af 3D modellen Pfft

Skin er ikke, men mapning af skin er i høj grad en del af 3d modellen, og i det nævnte tilfælde kunne det ligeså godt være mapningen der var noget galt med!....

Ellers sjovt du nævner det, hvis du havde kigget på noget af min 3d, vidste du også at jeg ikke har lavet en eneste 3d model (togmæssigt) der brugte alphakanal til at lave gennemsigtige vinduer med..... Det kan gøres langt mere effektivt og pænere med modellering, og polycount behøver ikke at blive sindsygt meget højere af den grund, et helt Öresundstogsæt(3 vogne) ligger på 19522 polygoner, og det er med samtlige vinduer modelleret i 3d, synlig indmad, alt. inkl, og kunne minimeres med ca. 2000 polygoner, fordi jeg dengang ikke var så opmærksom på optimering, så der ligger ca. 700 polygoner i hver vogns sæder der godt kan spares væk uden det ses....

Venlig Hilsen
Andreas
Brugers avatar


Begynder



Antal indlæg:
Tilmeldt: 1/1-1970
Alder: 0
Status:


SV: MM-FS tråd forsvundet..
Skrevet af , 11/5-2004 08:57 (#6)

BlackChart skrev: Jeg har valgt at slette tråden samt projektet under 3D...


Nåå ja, det er jo også det mest rigtige at gøre.. Bare slet tråden, i stedet for at give de personer du mener at have kastet med muddet en repremente eller en advarsel...

Et eller andet sted, så troede jeg da egentlig, at sådanne beslutninger skulle vedtages i moderator gruppen, og ikke bare af en enkelt...

BlackChart skrev: Gider ikke vise noget frem før det er færdigt for eftertiden, når det (desværre) resulterer i en omgang mudderkast...

Kan man læse mellem linierne her, at du ikke kan tåle at få dårlig kritik ?

Med Venlig Hilsen
Thomas H.
Brugers avatar


Begynder



Antal indlæg:
Tilmeldt: 1/1-1970
Alder: 0
Status:


SV: MM-FS tråd forsvundet..
Skrevet af BlackChart, 11/5-2004 09:21 (#7)

Thomas_H. skrev: Et eller andet sted, så troede jeg da egentlig, at sådanne beslutninger skulle vedtages i moderator gruppen, og ikke bare af en enkelt...


Da ikke når det er mig selv der har oprettet tråden til at starte med, så må det jo ligesom være op til mig selv hvad der skal ske med den...

Det andet omkritikken er svare på længere oppe...
Brugers avatar
BlackChart

Ekspert



Antal indlæg: 3322
Tilmeldt: 9/4-2004
Bopæl: Skanderborg
Alder: 43
Status:

Med venlig hilsen,
Morten Trab - Admin
http://www.trukz.com


SV: MM-FS tråd forsvundet..
Skrevet af Ghosttrain, 11/5-2004 09:22 (#8)

Så stopper ballet. Denne tråd er hermed låst. Hvis i ønkser at diskutere videre, vil jeg henviser jer til at bruge sidens personlige beskedsystem. Det kunne der måske komme noget mere konstruktivt ud af, f.eks at man hjalp hinanden istedet for at diskutere Wink .
Brugers avatar
Ghosttrain

Ordstyrer



Antal indlæg: 3395
Tilmeldt: 12/4-2004
Bopæl: Nykøbing Falster
Alder: 68
Status:

Med venlig hilsen
Erich (Ghosttrain) Falensteen
>>Administrator<<

Spring til debat:
Lignende emner
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
DK2000 forsvundet Ruter 11 05-04-2010 11:46
Se denne tråd! Real-Life-Tog 2 21-09-2009 20:51
Track forsvundet i Activity Editor Andet 8 28-11-2008 16:31
DK2000G forsvundet Ruter 1 15-01-2008 22:37
Markører og dele af bane forsvundet! Ruter 3 08-01-2007 20:48
Del denne tråd
URL:
BBcode:
HTML: