Bab skrev: og kan ikke forstå, hvordan andre kan tro, at de har råderet over andres arbejde.
Hvis vi nu stiller tingene lidt på højkant...
Vi er flere der er leverandører af forskellige ydelser som til sammen er til glæde for en masse brugere...
Hvad er en rute værd uden materiel og scenarier?
Hvad er materiel værd uden ruter og scenarier?
Kan man lave scenarier uden ruter og materiel?
Jeg kan ikke lave ruter og materiel, men jeg har lavet nogle rimelig gode aktiviteter til MSTS, hvis jeg skal dømme efter de bemærkninger der er kommet. For at konstruere disse har jeg brugt de flotte ruter og det flotte materiel samt brugt en hulens masse tid på forarbejder og konstruktion.
Bare det at køre flere testkørsler med en aktivitet fra København til Flensborg tager mange timer.
Det er fuldstændigt rigtigt, at jeg ikke kan bestemme over det som andre laver, men når I så fjerner det der er anvendt, så bestemmer I jo indirekte over det arbejde som jeg har brugt en masse tid på.
Har I nogensinde tænkt på det?
Bab skrev: Men der er nu også en glæde ved at glæde andre
Det jo lige det. Når jeg har lavet en aktivitet/scenarie, så har jeg kørt den så mange gange inden den blev færdig at jeg ikke "orker" at køre den mere, så resultatet er at den mange gange er til mere glæde for andre end for mig selv.
- men så er det surt, at det hele bliver ødelagt fordi en har en ret kort lunte... og dermed bestemmer, at den aktivitet som jeg har lavet ikke længere må bruges.
Bab skrev: på når de få, som aldrig bliver tilfredse. Desværre er det jo altid de utilfredse som råber højst. Man hører sjældent tilfredse mennesker brokke sig
Det ligesom siger sig selv, ikke