Tjalfe skrev: Triton skrev: Tjalfe skrev: Er det kun din mening der er gælder?
Har jeg da skrevet det??
Det virker sådan.
bl skrev: Den anonyme (meget bekvemt!) Tramconsult hedder i virkeligheden John og er Tjalfes far. Det er derfor lidt svært at gennemskue, hvem der egentlig har skrevet hvad gennem tiden, og hvem, der mener hvad. Jeg har i hvert fald svært ved at tage nogen af dem alvorligt.
Jeg husker stadig, de relativt "voksne" indslag, den 13-14 årige Tjalfe skrev i sin tid. Eller var det hans far? Og de indlæg Tramconsult skriver, stammer de fra Tjalfe?
Det er ikke spor svært at gennemskue. Jeg har aldrig skrevet fra Tramconsult eller omvendt.
Jeg husker ikke hvad jeg skrev for 2-3 år siden, men husker i hvertfald at jeg aldrig har fået "hjælp" fra andre. Jeg hjælper heller ikke min far med hans indlæg. Men som du åbenbart har fundet ud af, så er vi i familie og derfor er det vel heller ikke ulogisk at vi rejst sammen og oplevet de samme ting - og derfor også har samme holdning i de fleste tilfælde.
Og nu ikke mere familiesnak, men du er velkommen til at sende en PM eller en mail hvis du vil høre mere om mig og min familie.
Det er da yderst beklageligt hvis du har forstået det sådan. Respektere fuldt ud andres mening, men når man bliver ved med at kører i det niveau, hvor det hele kun er noget lort og man kun kan se det fra sin egen vinkel, står jeg af. Derfor jeg kom med det opstød som du kan læse lidt længere oppe.
Det er fair nok at man syntes en MF´er ikke er særlig god/godt indrettet osv. Men det er jo også en realitet, at det er et af de tog DSB har fået mest ros for hos passagerne, med hensyn til dens opbygning. Samtidigt med det faktisk stadigvæk er et moderne tog trods sin alder.