Jamen så har jeg da fået den installeret, og ja "Faild to find SMS file file: ABnsCab.sms" har jeg også. Den hopper jeg bare elegant over (har opgivet at finde den), og starter i snevejr og det hele på Hovedbanen!! Flot nok, men hvor ER DEN TUNG! Er oppe på knap 200MB RAM-forbrug bare på det sted. Efter 20 sek. står alt stille, og jeg holder vejret, går den ned, eller skal den bare ha flere toge ind i zonen. Pyyha, det var 3 toge der skal ind i zonen. Bare min PC ikke er rødglødende nu
.. LIGE før afgang møder jeg et IC3(eller er det IR4) der kommer fra opmarch-pladsen, med hvidt lys og det hele. Den stopper, og skal åbenbart efter mig udad. -- Fint nok, MEN når jeg så møder den Htå, hvor den indhenter mig, er den nu med RØDT lys foran og HVIDT bagud (sådan er det med toge med lys på, de skifter altså ikke sammen med køreretningen *GG*). Det ser skægt ud, og jeg skææælder den lokofører ud der kører med helt forkerte lys, men ligemeget hjælper det *G* . !! Jeg vil udover det slet ikke komme ind på de andre mangler der er, men der er nogle ret slemme
-- Jeg er nu nået til Htå, kan være man møder flere overraskelser, det kommer jeg så tilbage til ... -- Hygge KimE --