morti skrev: Du må endelig ikke misforstå mig, jeg anklager ikke lollandsbanen for at indeholde virus. Det kunne være andre har haft bøvl med at downloade den.
Jeg har bøvl med det. Problemet er at Norman detekter den som en trojaner med navnet W32/Agent.CYY og smider den i karantæne straks den er downloadet.
Og jeg må da indrømme at jeg ikke nærer nogen stor lyst til at slå min antivirus fra, så jeg bliver nok nødt til at afstå fra at hente ruter der er pakket med dette program før der enten er implementeret en rettelse fra ClickTeam eller fra Norman.
Jeg har skrevet til Norman om problemet, fordi hvis de virkelig detekter forkert så skal det selvfølgelig rettes. På den anden side, så anvender programmet jo deres berømte Sandbox som aktiverer mistænkelige programmer i et lukket miljø, så hvis der virkelig er nogen eller noget der har smuglet en trojansk hest ind i koden, så vil det være sådan at det kan opdages...
Er der nogen der skriver til ClickTeam for at få en patch til programmet så dette kan undgås?