Forum » Microsoft Train Simulator » Ruter
Lollandsbanen II

Udskriv debat

Lollandsbanen II
Skrevet af morti, 6/7-2005 22:35 (#41)

Jeg ved det virkelig ikke. Det er som om den kun har downloadet en virus, men den har jeg slettet, så jeg synes ikke der burde være noget galt med min TS.
Brugers avatar
morti

Erfaren bruger

Antal indlæg: 536
Bopæl: Nykøbing M.
Alder: 35
Status:

Morten Aagaard
MSN/Mail: aagaard99@hotmail.com

SV: Lollandsbanen II
Skrevet af Ghosttrain, 6/7-2005 22:38 (#42)

Det er med 100% garanti at Lollandsbanen II IKKE indeholder nogen form for virus. Den er blevet skannet med Norton Antivirus 2005 ved overførsel fra min PC til min Server, og inden en kopi forlader serveren ved DL er den igen skannet med Mcafee 7.1 interprise.
Brugers avatar
Ghosttrain

Ordstyrer

Antal indlæg: 3395
Bopæl: Nykøbing Falster
Alder: 69
Status:

Med venlig hilsen
Erich (Ghosttrain) Falensteen
>>Administrator<<

Skrevet af morti, 6/7-2005 22:42 (#43)

Du må endelig ikke misforstå mig, jeg anklager ikke lollandsbanen for at indeholde virus. Det kunne være andre har haft bøvl med at downloade den.
Brugers avatar
morti

Erfaren bruger

Status:

Morten Aagaard

Skrevet af morti, 6/7-2005 23:21 (#44)

Nu virker TS som det skal, jeg ved ikke hvordan. Undskyld alt påstyrret Frankenstein!
Brugers avatar
morti

Erfaren bruger

Status:

Morten Aagaard

Skrevet af , 6/7-2005 23:29 (#45)

( jeg ved ikke hvad men sidst jeg prøvet at downloade den ( tidsrummet 19:00 - 20:30 ) der ville den ikke gemme den på den position jeg havde bedt den om... og hvis jeg har den til dens oprindelige position ( Skivebordet.... ) får jeg fejlene med Temparatet files....

Det her bliver mere og mere mystisk her ovre....
Brugers avatar

Begynder

Antal indlæg:
Alder: 0
Status:

Skrevet af knudbe, 7/7-2005 00:00 (#46)

Lollandsbanen (den gamle) ligger stadig her på http://www.tog-sim.dk

Faktisk er området "Ruter" her på sitet ganske tyndt. Kan den nye Lollandsbanen II, Denmark 1.0b/ ver.8 og nogle af de andre nye ruter ikke komme til at ligge her?
Brugers avatar
knudbe

Ekspert

Antal indlæg: 5249
Bopæl: Dragør
Alder: 71
Status:

Mvh Knud
---
RailWorks Danmark - Stedet hvor RailWorkers mødes
[url=www.RailWorks.dk]www.RailWorks.dk[/url]

Skrevet af knudbe, 7/7-2005 00:59 (#47)

morti skrev: Du må endelig ikke misforstå mig, jeg anklager ikke lollandsbanen for at indeholde virus. Det kunne være andre har haft bøvl med at downloade den.

Jeg har bøvl med det. Problemet er at Norman detekter den som en trojaner med navnet W32/Agent.CYY og smider den i karantæne straks den er downloadet.
Og jeg må da indrømme at jeg ikke nærer nogen stor lyst til at slå min antivirus fra, så jeg bliver nok nødt til at afstå fra at hente ruter der er pakket med dette program før der enten er implementeret en rettelse fra ClickTeam eller fra Norman.

Jeg har skrevet til Norman om problemet, fordi hvis de virkelig detekter forkert så skal det selvfølgelig rettes. På den anden side, så anvender programmet jo deres berømte Sandbox som aktiverer mistænkelige programmer i et lukket miljø, så hvis der virkelig er nogen eller noget der har smuglet en trojansk hest ind i koden, så vil det være sådan at det kan opdages...

Er der nogen der skriver til ClickTeam for at få en patch til programmet så dette kan undgås?
Brugers avatar
knudbe

Ekspert

Status:

Mvh Knud
---

Skrevet af Ghosttrain, 7/7-2005 09:01 (#48)

Hej Knud
Jeg tror at det må være en fejl fra Normans side, hverken Norton eller Mcafee giver fejl på filer lavet med Install Maker Pro fra 'Click Team'. Havde der ligget noget der ligner en spybot i Install Maker, havde mindst et af mine antivirus eller antispywareprogrammer fundet den. Ellers ville min firewall i Win Xp Sp 2 helt givet have brokket sig når jeg brugte enten hele Install Maker eller forsøgt at installere noget lavet med Install Maker. Sad
Brugers avatar
Ghosttrain

Ordstyrer

Antal indlæg: 3395
Bopæl: Nykøbing Falster
Alder: 69
Status:

Med venlig hilsen
Erich (Ghosttrain) Falensteen
>>Administrator<<

Skrevet af morti, 7/7-2005 10:03 (#49)

Mine problemer er præcis de samme som Knudbe's. Jeg har også Norman virusprogram.
Brugers avatar
morti

Erfaren bruger

Status:

Morten Aagaard

Skrevet af Haddok, 7/7-2005 10:32 (#50)

Hmmmm jeg har trend micro pc-cillin internet secuity 2005 og nu har jeg kørt den igennem for virus og for spyware og der var ikke noget

ellers kanon flot rute erich Wink

Hilsen Henrik
Brugers avatar
Haddok

Meget øvet

Antal indlæg: 292
Bopæl: Smidstrup
Alder: 51
Status:

Skrevet af hanzzidk, 7/7-2005 16:31 (#51)

jeg kører med mcAfee firewall/antivirus, og der er ingen problemer, den kører bare der ud af Smile .
Og så vil jeg da lige rose det flotte stykke arbejde, det er en kanon flot rute, glæder mig til der kommer nogen aktiviteter til den.
Brugers avatar
hanzzidk

Lidt øvet

Antal indlæg: 18
Status:

Skrevet af BlackChart, 7/7-2005 17:40 (#52)

knudbe skrev: Kan den nye Lollandsbanen II, Denmark 1.0b/ ver.8 og nogle af de andre nye ruter ikke komme til at ligge her?

Denmark 1b har lagt her et stykke tid, og jeg har lige her idag godkendt Patch 8, som også kan downloades herfra nu Smile

Om Erich vil have Lollandsbanen II op her er helt op til ham selv, men det hører jeg jo nok nærmere om hvis han vil Wink
Brugers avatar
BlackChart

Ekspert

Antal indlæg: 3322
Bopæl: Skanderborg
Alder: 43
Status:

Med venlig hilsen,
Morten Trab - Admin
http://www.trukz.com

Skrevet af knudbe, 7/7-2005 18:47 (#53)

Frankenstein skrev: Hej Knud
Jeg tror at det må være en fejl fra Normans side, hverken Norton eller Mcafee giver fejl på filer lavet med Install Maker Pro fra 'Click Team'. Havde der ligget noget der ligner en spybot i Install Maker, havde mindst et af mine antivirus eller antispywareprogrammer fundet den. Ellers ville min firewall i Win Xp Sp 2 helt givet have brokket sig når jeg brugte enten hele Install Maker eller forsøgt at installere noget lavet med Install Maker.

Tjohhh, det kan jeg ikke afvise selv om jeg hverken er særlig begejstret for effektiviteten i Norton eller i den indbyggede firewall i WinXP. Min tillid til Mcafee er en smule højere, men også der har man hørt om sikkerhedshuller.
Jeg vil under alle omstændigheder vente og se om jeg hører noget fra Norman - jeg har sendt dem linket...
Brugers avatar
knudbe

Ekspert

Status:

Mvh Knud
---

Skrevet af knudbe, 7/7-2005 18:53 (#54)

BlackChart skrev:
knudbe skrev: Kan den nye Lollandsbanen II, Denmark 1.0b/ ver.8 og nogle af de andre nye ruter ikke komme til at ligge her?

Denmark 1b har lagt her et stykke tid, og jeg har lige her idag godkendt Patch 8, som også kan downloades herfra nu Smile

Om Erich vil have Lollandsbanen II op her er helt op til ham selv, men det hører jeg jo nok nærmere om hvis han vil Wink

Korrekt, men hvis Erich mener at Lollandsbanen (I) og aktiviteter til denne skal udgå, så bør den vel også blive erstattet af LB_II her?
Brugers avatar
knudbe

Ekspert

Status:

Mvh Knud
---

Skrevet af caa, 7/7-2005 20:57 (#55)

Jeg vil bare lige sige, at jeg bruger Etrust antivirus samt firewall i Win Xp Sp 2, og jeg har dl. ruten uden problemer samt installeret den også uden problemer. jeg ved ikke hvor godt programmet ( Etrust antivirus ) er, men kan kun konstater, at jeg ikke har haft virus i min maskine endnu.
Men det er er rigtig flot rute du har lavet. Erich. Hilsen Caa Grin Grin Grin
Brugers avatar
caa

Meget øvet

Antal indlæg: 398
Alder: 53
Status:

Skrevet af BlackChart, 7/7-2005 21:12 (#56)

Har hentet og installeret den med Norton Antivirus uden problemer...

Eneste problem er at den mangler nogle filer når jeg kører installme.bat, men venter på at Erich kommer på Smile
Brugers avatar
BlackChart

Ekspert

Antal indlæg: 3322
Bopæl: Skanderborg
Alder: 43
Status:

Med venlig hilsen,
Morten Trab - Admin
http://www.trukz.com

Skrevet af , 8/7-2005 15:16 (#57)

Jeg mener ikke vi betatester har været for hurtige,vi har brugt meget tid på det,de fejl vi mente der var,har Erich også rettet,fordi der kan forkomme en del små,nå ja,det kan jo forkomme på alle ruter,den er da hyggelig som den er!
Brugers avatar

Begynder

Antal indlæg:
Status:

Skrevet af , 8/7-2005 20:37 (#58)

hmm.. ja men så kan jeg jo kun melde pas til Lollandsbanen endtil jeg har fået en ny Antivirus program.... jeg skal ikke ligge og rode uden firewall og antivirus program for at få ruten lige sådan.... ( da jeg førhen har haft gjordt det og jeg har haft fået nogen gode ting som "Sasser" ) ikke lige frem den sjoveste fætter og løbe ind i...

Hilsen Brian Hansen

P.S men helt klart en rute der bliver hentet ned når jeg har erstattet min nyværene antivirus med et andet... ved bare ikke hvornår det kan finde sted
Brugers avatar

Begynder

Antal indlæg:
Status:

Skrevet af knudbe, 8/7-2005 20:55 (#59)

lp2 skrev: men helt klart en rute der bliver hentet ned når jeg har erstattet min nyværene antivirus med et andet

I stedet for at skifte antivirus, kan jeg så ikke få dig til at sende en mail med problemet til den danske Normansupport?
Det brude jo ikke være noget problem, men der ligger åbenbart noget i installationsprogrammet som trigger Norman til at opfatte det som en virus, og hvis ikke at man gør dem opmærksom på problemet kan de jo ikke vide at der er noget der skal rettes. De har mailadressen

(Jeg har selv skrevet for et par dage siden, men en enkelt mail giver ikke nogen tendens...)
Brugers avatar
knudbe

Ekspert

Status:

Mvh Knud
---

Skrevet af , 8/7-2005 22:10 (#60)

jeg ved ikke hvad er det den finder fejl i?... den siger nemlig hele tiden den finder en Trojaner ved et eller andet navn... men jeg kan på underlig måde ikke huske hvad dens navn skulle værer.... men den skulle findes hver gang i Ducoment and sittings.... og så en eller anden sti..... men jeg kan ikke se dens sti da den fanger den trojaner...

Hilsen Brian Hansen
Brugers avatar

Begynder

Antal indlæg:
Status:

Spring til debat:
Lignende emner
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
Lollandsbanen II - Hjælp, næsten klar! Ruter 3 17-09-2013 07:34
Lollandsbanen II - Hjælp Ruter 1 08-09-2013 19:04
Ny Lollandsbanen Ruter 14 17-02-2011 22:37