Dingo skrev: Man må jo bare konstatere at denne "branche" (ihvertfald i DK) stadigvæk er præget af selvbestaltede små konger, flueknepperi, hemmelighedskræmmeri og en nærtagethed uden lige - en "branche" drevet som var det en international virksomhed. Sammenligningen med Cimber Sterling....... ja det siger vidst sig selv!
Det er netop derfor at jeg, og flere andre, er konverteret til den kommercielle del af denne "industri". Reglerne er klare - betal eller find på noget andet at lave. Men ALLE har lige adgang på lige betingelser. Tingene virker hver gang, er tilgængelige hver gang, ingen sure og hånlige kommentarer, men venlig og forstående support hvis man har et problem.
Ikke dermed sagt at jeg ikke har respekt for diverse danske addon-makers, for det har jeg, meget endda! Men mit liv er bare for kort til ovenstående (første afsnit).
Nå, jeg kom bare lige forbi, for at se om tingene havde ændret sig. Det har de ikke, så vi ses måske herinde om et år igen.
Sluttelig lige lidt nostalgi............... Der Var Engang!
God weekend!
Og hvem mener du så, er de "små selvbestaltede konger" der beskæftiger sig med "flueknepperi og hemmelighedskræmmeri og nærtagethed" og hvem er det, der kommer med "sure, hånlige kommentarer" og ikke bringer "venlig support"?
Bjarne