.... Og der er ingen jordvold ved udkørsel fra Valby st. mod Glostrup. Derimod er der en busterminal (Lyshøjgårdsvej).
Sådanne ruter som vi laver her kan aldrig blive 100 % nøjagtige.
Tjalfe skrev: Jeg kan også lade være, for så bliver den for alvor grim. Men har du det godt med dig selv når du har malet skinnet til noget der i forvejen ikke ligner en 605?
Jeg tror godt du kan finde ud af at male, men det "sjove" ved at køre i MSTS forsvinder lidt når tingene ikke ligner det der står de er.
Kære Tjafle.
Har du det selv godt, når du "spasmer" dette forum med billeder og kommentarer af en kvalitet så ringe, at selv din "onkel" krummer sine tær
coca2
Meget øvet
Antal indlæg: 393
----------------------------------
Hvad er fordelen ved at kunne flyve jorden rundt, nonstop?
man kommer jo kun senere frem?
coca2 skrev: Kære Tjafle.
Har du det selv godt, når du "spasmer" dette forum med billeder og kommentarer af en kvalitet så ringe, at selv din "onkel" krummer sine tær
Jeg har det fint, tak.
Tjalfe
Ekspert
Antal indlæg: 2073
Sjov læsning dette men jeg forstår bare ikke at nogen der har så meget at kritiserer ikke bare holder sig fra at bruge MSTS eller laver deres ting selv så kan de jo få det som de vil have det.
Hi.
BBGravesen
BBGravesen
Lidt øvet
Antal indlæg: 32
Ganske enig BBGravesen: Kan man ikke li det andre har lavet, kan man da lave en rute selv. Een kan feks lave en Denmark-Real, med alle huse, veje, kryds, broer, stationer, signaler osv osv præcis de rigtige steder!!! Vi ser frem til at vedkommende er færdig om et par år, hvis ruten altså kun er fra Helsingør og til Fredericia feks. ..
KimEast skrev: Ganske enig BBGravesen: Kan man ikke li det andre har lavet, kan man da lave en rute selv. Een kan feks lave en Denmark-Real, med alle huse, veje, kryds, broer, stationer, signaler osv osv præcis de rigtige steder!!! Vi ser frem til at vedkommende er færdig om et par år, hvis ruten altså kun er fra Helsingør og til Fredericia feks. ..
Kim, tror det ka gøres så hurtigt. ? ? ? ?
Loke
Erfaren bruger
Antal indlæg: 574
Whauuw! Velkommen tilbage Brian. -- Og nej, hvis man havde den ide, at man KAN lave en realistisk simulator a la NDK inde ved Hovedstaden, kan man godt tro om igen. Bare strækningen fra Rungsted og sydpå, hvis alle villaer, veje, broer mv skal være som in real, så får man da nok at lave. Broerne får man nok lavet, og vejene, men de tusindvis af villaer?? Nejda.
Til Kim's kommentar: Jeg tager kun det mest interessante med i en rute, da jeg formoder, at MSTS ellers meget hurtigt vil gå ned. Men lad os nu se, rute-editoren lever da endnu hos mig, selvom jeg er begyndt forfra "nogle" gange.