lbr40 skrev: Nu har jeg ikke (endnu) hentet denne aktivitet, da jeg arbejder på en anden aktivitet til samme rute.
Mine testture viser, at hvis et playertog kører ret meget mere end 120 km/h, vil det indhente et forankørende AI-tog, og derved indvolvere sig i en mængde røde lys.
Det kommer da an på hvor hurtigt AI-toget kører
Jeg justerer alle mine AI-tog på procenterne, så også de passer med køreplanen.
lbr40 skrev: Alternativt kunne man lade Playertoget overhale et AI-toget på RO eller på HTÅ, men det kræver en ændring af aktiviteten.
Men indrømmet: Der kan være meget trafik på strækningen.
Nix, aktiviteten er lavet efter køreplanen. Hvis man på grund af farten kommer for tidligt, så må man afpasse farten efter den afstand der er til næste stop. Alligevel, så burde toget foran ikke blive og blokere. Medmindre det faktisk skal afgå fra Kh på et tidspunkt der er efter din ankomst. I det tilfælde skal det naturligvis stå og blokere