Forum » Microsoft Train Simulator » Aktiviteter
MilitærAktivitet

Udskriv debat

MilitærAktivitet
Skrevet af 95mira, 1/6-2007 20:19 (#21)

Halløj..

Har et problem i Svågerstorp.. Sidder fast ved PU på trods af at jeg som der står i vejledningen kører helt frem..
Brugers avatar
95mira

Ekspert

Antal indlæg: 1238
Alder: 35
Status:

MVH
Mikkel

SV: MilitærAktivitet
Skrevet af 95mira, 1/6-2007 20:32 (#22)

Har nu fundet en lidt akavet løsning på ovenstående problem..

Ved ankosmt til Svågerstorp skifter jeg sporet med G, så jeg kører ind i spor 1.. Jeg fèr tilladelse til at passere rød PU og efterfølgende røde U.. Når jeg så er kommet helt ud på den anden side bakker jeg ind i spor 3, da jeg ikke kunne få lov at skifte sporet direkte fra spor 1/2 til venstre spor retning DK. Efter jeg så er bakket ind kører jeg frem ad venstre spor (her kan jeg godt skifte) og får grøn mod DK.. Hvordan det så videre går vil aftenen vise Smile
Brugers avatar
95mira

Ekspert

Status:

MVH
Mikkel

Skrevet af KimEast, 1/6-2007 21:54 (#23)

Hej Mikkel: Jamen i Track Monitor skal den reverse-pil bare slukke når du ankommer Svågerstorp, så får du grønt efter at ET toget har passaret dig bagfra.. Alt sker automatisk. Du skal jo vente på toget bagfra, ikke være så utålmodig.. Smile
Brugers avatar
KimEast

Ekspert

Antal indlæg: 1344
Bopæl: Blegdamsvej overfor Riget
Alder: 74
Status:

Skrevet af 95mira, 1/6-2007 22:00 (#24)

Har skam ventet i lang tid.. Og pilen forsvandt også...
Brugers avatar
95mira

Ekspert

Status:

MVH
Mikkel

Skrevet af KimEast, 5/6-2007 21:11 (#25)

Så er DEL 3 færdig, den der bruger VDK-ruten, og er mellem Kolding og Oksbøl! -- skal lige finpudse, så kommer den til jer alle. Den ser nem ud (læs SER nem ud!), men er det ikke! Der er plads til kaffepause 2 steder - og ikke andre steder end der - og da man sidder i et MZ-loko, er der ikke ATC inde i cab, så man bruger Track Monitor. Da der heller ikke er ur i cab, bruger man også Next Station boxen, der er et ur. Mellem Lunderskov og Esbjerg er signalsystemet RYS ! -- (Reduceret Ydre Signaler). På dansk betyder det, at U-signalerne er 2-lampers, og slet ikke fortæller næste signals stilling. Til dette har man ATC. Eneste sted et signal fortæller næste signal, er I-signalerne. -- Mellem Esbjerg og Varde er vi i et F-zone område. På dansk betyder det, at her er der forsignaler 800 meter før hovedsignalerne. In real bruger man på den strækning "reduceret ATC". -- Men der kommer en del vejledning i aktiviteten... Og som altid, er der overraskelser og hovedbrud også i den aktivitet!! Smile

Vedhæftede billeder:

Brugers avatar
KimEast

Ekspert

Status:

Skrevet af line, 5/6-2007 22:44 (#26)

Hej KimE.
Så fik jeg endelig aktiviteten på plads og den kører ganske fint hos mig nu (del 1 og 2), Det er en fantastisk flot aktivitet, hvor der sker en masse ting, så man hele tiden er oppe på mærkerne. Det er lige min kop te! Du skriver man skal benytte opholdet i Odense til at kigge specielt bagud. Mon ikke det er signalerne du tænker på. Jamen det er jo fuldstændigt som det ser ud i virkeligheden med PU og U signalerne, som de "arbejder sammen" i spor 3 og 4.
Stor ros fra mig, som spændt venter på del 3.
Med venlig hilsen
Per.
Brugers avatar
line

Medlem

Antal indlæg: 53
Bopæl: 5250 Odense SV
Alder: 88
Status:

Skrevet af KimEast, 5/6-2007 23:09 (#27)

Takker mange gange!! Jo, det er det signal-tekniske du skal se på. Hvis man ber MSTS pænt, KAN den godt lave signal-systemet helt perfekt! Og det er det ved Odense.... fast grønt i PU, fordi SU kun har 1 grøn og U er rød.. Lissom in real!! SÅDAN Wink
Brugers avatar
KimEast

Ekspert

Status:

Skrevet af KimEast, 10/6-2007 17:33 (#28)

Og så er DEL3 lige uploaded, det varer lige lidt før den er godkendt og sat op på sitet. Bemærk, at her bruges ruten VDK 7.01 samt den lille patch der hører til. -- http://www.trainsim-vnj.dk er stedet den hentes.. -- Har du ikke account på den side, create a new account. Derefter vælger du VDK og VDK patch. -- Og, som altid, kan man ikke forlade scenen men skal være opmærksom hele tiden. Især ved Esbjerg er der rangering, samt skift af køreretning og meget andet! -- Men INFO er meget omhyggelig, så alle kan være med ... Rigtig god fornøjelse.. ..
Brugers avatar
KimEast

Ekspert

Status:

Skrevet af erwa, 11/6-2007 21:24 (#29)

Hej Kim

Nu har jeg downloadet din aktivitet, men der mangler selve APK-filen i Zippen

hilsen

Erik
Brugers avatar
erwa

Medlem

Antal indlæg: 176
Bopæl: København Ø
Alder: 67
Status:

Skrevet af jraaby, 11/6-2007 21:27 (#30)

Same here...
Brugers avatar
jraaby

Erfaren bruger

Antal indlæg: 888
Alder: 36
Status:

Skrevet af KimEast, 11/6-2007 22:46 (#31)

TSK! AHVA?? Jøsses. Ja , jeg har glemt det vigtigste i filen Smile .. Jeg sender en rigtig version op nu... :roll:
Brugers avatar
KimEast

Ekspert

Status:

Skrevet af carlove, 12/6-2007 00:13 (#32)

Nå Kim ! Jeg var lige ved at tro at du ville tage "Gas" på os.
:lol: :lol: :lol:
Brugers avatar
carlove

Erfaren bruger

Antal indlæg: 594
Bopæl: København SV.
Alder: 92
Status:

Med venlig hilsen
Carlove

Skrevet af KimEast, 12/6-2007 00:14 (#33)

Haha, nejda, har sgu brugt OCEANER af tid på at få del 3 til at virke... Den har drillet VILDT meget undervejs, og blev aldrig som planlagt helt.. Sad Men den går an... Men i kan jo så passende studere INFO filen imens.. der er vild læsning der Smile
Brugers avatar
KimEast

Ekspert

Status:

Skrevet af carlove, 12/6-2007 00:27 (#34)

Ja det er næsten en hel "Davidsens" smørrebrødsseddel, jeg er ved at tage noget at skylle den ned med, ikke at du skal tro at jeg er utilfreds, for den er god og grundig oplysning, så det skal du have tak for.
:lol: :lol: :lol:
Brugers avatar
carlove

Erfaren bruger

Antal indlæg: 594
Bopæl: København SV.
Alder: 92
Status:

Med venlig hilsen
Carlove

Skrevet af KimEast, 12/6-2007 02:35 (#35)

Og for dem der ikke lige ved det: Man skal IKKE hente filen fra den 10.juni 2007, den mangler .apk filen... -- Der kommer en nyere, der hedder det samme, men er fra 12.- 13.juni, den skulle virke ! Wink -- Og, ja det er en INFO der vil noget. Lavede den også for min egen skyld så jeg selv kunne følge med i hvad jeg foretog mig :lol:
Brugers avatar
KimEast

Ekspert

Status:

Skrevet af erwa, 17/6-2007 14:38 (#36)

Hej Kim

Fantastisk aktivitet du igen har lavet, men man får sveden frem ved rangeringen i Esbjerg.

Alt lykkedes dog fint og jeg kom frem igod behold til Oksbøl.

Jeg glæder mig allerede til næste trin.

Hilsen

Erik
Brugers avatar
erwa

Medlem

Antal indlæg: 176
Bopæl: København Ø
Alder: 67
Status:

Spring til debat:
Del denne tråd