Nu kan jeg ikke tie stille længere....
Jeg syntes det er trist, og for dårligt at det her inde er endt i en stor børnehavne, hvor man kører rundt i den samme sag konstant, og bliver ved med at skyde på hianden.
Hvis det ikke er det ene så er det, det andet. Så er der en eller anden der har lagt noget et sted hvor nogle mener det ikke må ligge, og så er der en der ændre på noget, som andre ikke mener man må. Det er meget fint med copyright og rettigheder, men det ville nok hjælpe lidt, hvis de ikke var så kringlede..
Og med hensyn til
http://www.ts-ef.com så har man også kørt rundt i det længe, og jeg kan virkelig ikke forstå hvorfor man bliver ved, det kan da godt være at domæne navnet ikke er det samme, men så længe det er samme person der administrere det, kan problemet vel ikke være så stort, at det skal ende i børnehave.
Istedet for at give rettigheden til en bestemt side, som i princippet kan ændre navn mange gang fra nu af og til pinse, var det så ikke smart som flere andre har foreslået at give en til person i stedet, så slipper vi for alt det her bøvl hver gang.
Man glemmer jo at det i en eller anden grad går ud over os alle, for på et eller andet tidspunkt gider folk ikke det mere, og så stopper de med at lave aktiviteter og ruter, og fjerner de ting som de har liggende som der allerede er en der gør.
Og til sidst er der ingenting tilbage, og så i lystigt sidder og hakke på hianden over sider, og rettigheder, hvis i da ikke begynder at diskutere hvis skyld det er, at der intet er tilbage.
Men det er måske der vi skal hen, før det stopper.
Så skulle vi ikke se at få løst problemerne mens tid er, og prøve at være lidt smidige, og hele tiden være stædige og sende aben videre....