Forum » Microsoft Train Simulator » Aktiviteter
problember med IR 1662

Udskriv debat

problember med IR 1662
Skrevet af Tobias, 15/8-2006 23:04 (#21)

Gider i godt stoppe eller tage denne her diskussion et andet sted hen. Tak !
Brugers avatar
Tobias

Erfaren bruger

Antal indlæg: 510
Bopæl: Vallensbæk Strand
Alder: 56
Status:

Med venlig hilsen

Tobias

SV: problember med IR 1662
Skrevet af carlove, 17/8-2006 16:30 (#22)

Debatten er vel på sin plads her i fora når den har almen interesse, for så kan alle jo erfare hvem der har de forskellige rettigheder til hvad, man skulle jo nødig rende ind i et eller andet saganlæg fordi man var uvidende, så jeg mener det er helt på sin plads at Knud har bragt det på bane, ellers må man henvise til et sted hvor dette kan debatteres, man kan ikke bare "hælde" debattører ud efter forgodtbefindebde.
Wink Wink Wink
Brugers avatar
carlove

Erfaren bruger

Antal indlæg: 594
Bopæl: København SV.
Alder: 92
Status:

Med venlig hilsen
Carlove

Skrevet af BlackChart, 17/8-2006 17:15 (#23)

Nu vil jeg så lige give Tobias og Kim ret i at Knud's kommentarer var aldeles unødvendige i denne tråd, da det blot var en opsummering af der allerede stod...
Brugers avatar
BlackChart

Ekspert

Antal indlæg: 3322
Bopæl: Skanderborg
Alder: 43
Status:

Med venlig hilsen,
Morten Trab - Admin
http://www.trukz.com

Skrevet af carlove, 17/8-2006 22:12 (#24)

Det kan godt være at Tobias og Kim har ret, men det kan ofte være lidt vanskeligt for nogle af os at følge med i de underforståede debatter, men det er nu rart at få pointeret tingene om de forskellige rettigheder, som jeg sagde ville det være ulykkeligt hvis en uforvarent fik forvildet sig ind på forbudt område.ikk.
Grin Grin Grin
Brugers avatar
carlove

Erfaren bruger

Status:

Med venlig hilsen
Carlove

Skrevet af BlackChart, 17/8-2006 22:46 (#25)

Helt enig Smile
Brugers avatar
BlackChart

Ekspert

Antal indlæg: 3322
Alder: 43
Status:

Med venlig hilsen,
Morten Trab - Admin
http://www.trukz.com

Skrevet af knudbe, 17/8-2006 22:52 (#26)

Det var nu ikke kun en opsummering.

Argumentet for at EA ikke må være på train-sim.org skulle være at Erich kun havde tilladelse fra Rasmus Skov til at have 3D-modellen på ts-ef.com
Når nu Erich meddeler at rettighederne er på plads, så skriver KimS at han alligevel ikke må have EA på train-sim.org

Det er blot det der undrer mig. Jeg troede at når først 3D-rettighederne var på plads så ville der ikke længere være nogen hindring for at Team KK's materiale ligger på train-sim.org

SÃ¥ KimS opfordrede Frankenstein til at komme med en forklaring, men jeg synes nu at der mangler en forklaring fra KimS. Angry Angry
Brugers avatar
knudbe

Ekspert

Antal indlæg: 5249
Bopæl: Dragør
Alder: 71
Status:

Mvh Knud
---
RailWorks Danmark - Stedet hvor RailWorkers mødes
[url=www.RailWorks.dk]www.RailWorks.dk[/url]

Skrevet af , 18/8-2006 10:01 (#27)

hvor team kk repaints ligger til dl er noget vi helt og holdent bestemmer selv knud
der kommer ikke mere på train-sim.org når man ikkegang gider gi os in chance for at hente nye tilladelser inden man laver noget om .EOD.
de EA repaint der lå på train-sim.org er nogen team kk har lavet som kun måtte ligge der for 3d forfatteren
men team kk bestemmer over de repaints der lå der det er os der har brugt mange timer på at lave dem
nå må den være sivet ind knud Wink
Brugers avatar

Begynder

Antal indlæg:
Alder: 0
Status:

Skrevet af malling, 18/8-2006 15:10 (#28)

Ja det er jo lidt trist at det mange gange skal ende sådan. Der må virkelig være mange flotte og gode ting der går tabt på denne måde.
Man kunne ønske sig at folk kunne tale fornuftigt sammen og ikke køre det hele op i en spids. Jeg syntes man skulle give hianden hånden og tale fornuftigt om tingene. Og selvfølgelig skal man respektere det andre har lavet, og man kunne løse dette med en fornuftig snak og en undskyldning, uden at der var nogle der ville tabe ansigt på det.
Brugers avatar
malling

Lidt øvet

Antal indlæg: 24
Bopæl: 4173
Alder: 49
Status:

Skrevet af knudbe, 18/8-2006 19:08 (#29)

Hej malling.
De fleste uoverenstemmelser kommer på grund af den ene part har misforstået den anden, eller at en ikke har gennemtænkt sine handlinger. At det så får den konsekvens som det nu en gang gør er yderst beklageligt.

Hej HEC.
Rart med en klar udmelding. Der er ingen der anfægter jeres ret til at vælge som i gør, men det var blot ikke det der blev meldt ud, men det blev tørret af på en snak om nogle helt andre rettigheder.
Så hellere kalde en spade for en spade og en skovl for en skovl og sige det som det er. Det er den eneste måde at man kan komme videre på...

Og det med at komme videre; Jeg foreslog KimS at få oprettet en site som I kunne have Jeres ting på. Forslaget blev mere eller mindre afvist, men jeg vil alligevel opfordre til at tage det seriøst. Ikke at det skal være en primær downloadserver, men det kunne være et fint supplement som kunne forhindre det tomrum der opstår i situationer som nuværende.
Problemet er at I rent faktisk laver sådan nogle flotte ting. Det betyder så at vi som laver aktiviteter benytter disse ting i stor udstrækning. Når tingene så forsvinder, så virker vores aktiviteter ikke længere. Det påvirker så alle de som i den sidste ende gerne vil køre en spændende aktivitet med noget flot materiel på en rute med et pragtfuldt landskab.

Så hvis udviklerne af forskellige elementer til MSTS selv har en site med egne værker - det behøver ikke at være en stor site - som kunne virke som backup når sådanne situationer opstår, hvilket de sikkert gøre igen, så vil disse uoverenstemmelser kun påvirke de personer som er direkte involveret og ikke alle mulige som ikke har part i den pågældende sag.

Og nu er der sikkert en og anden som synes at jeg bare brokker mig eller blander mig i noget som ikke kommer mig ved, men det er der ikke noget at gøre noget ved Wink
Brugers avatar
knudbe

Ekspert

Antal indlæg: 5249
Bopæl: Dragør
Alder: 71
Status:

Mvh Knud
---
RailWorks Danmark - Stedet hvor RailWorkers mødes
[url=www.RailWorks.dk]www.RailWorks.dk[/url]

Skrevet af carlove, 18/8-2006 23:40 (#30)

Hej !
Nu er jeg lidt i vildrede om hvad det hele drejer sig om, er det om rettighederne eller er det fordi man ikke længre vil have sine arbejder ud til DL ?. Problemerne kunne have været løst ved, at man havde til download mere en et sted, så havde vi været mange spidsfindigheder foruden, så med lidt god vilje og forstandighed havde det gledet som fod i hose. uden godt humør går det ikke.

Grin Grin Grin
Brugers avatar
carlove

Erfaren bruger

Status:

Med venlig hilsen
Carlove

Skrevet af smilly, 19/8-2006 12:34 (#31)

carlove skrev: Hej !
Nu er jeg lidt i vildrede om hvad det hele drejer sig om, er det om rettighederne eller er det fordi man ikke længre vil have sine arbejder ud til DL ?. Problemerne kunne have været løst ved, at man havde til download mere en et sted, så havde vi været mange spidsfindigheder foruden, så med lidt god vilje og forstandighed havde det gledet som fod i hose. uden godt humør går det ikke.

Grin Grin Grin

Hej Carlove.

Det er rettighederne, den vist er gal med i det her tilfælde, eller retter, en tilladelse Smile
Brugers avatar
smilly

Medlem

Antal indlæg: 115
Alder: 42
Status:

Spring til debat:
Lignende emner
Debat Forum Svar Nyeste indlæg
1662 Materiel 14 26-09-2006 02:44
IR 1662 Aktiviteter 9 31-05-2006 21:01