Hej malling.
De fleste uoverenstemmelser kommer på grund af den ene part har misforstået den anden, eller at en ikke har gennemtænkt sine handlinger. At det så får den konsekvens som det nu en gang gør er yderst beklageligt.
Hej HEC.
Rart med en klar udmelding. Der er ingen der anfægter jeres ret til at vælge som i gør, men det var blot ikke det der blev meldt ud, men det blev tørret af på en snak om nogle helt andre rettigheder.
Så hellere kalde en spade for en spade og en skovl for en skovl og sige det som det er. Det er den eneste måde at man kan komme videre på...
Og det med at komme videre; Jeg foreslog KimS at få oprettet en site som I kunne have Jeres ting på. Forslaget blev mere eller mindre afvist, men jeg vil alligevel opfordre til at tage det seriøst. Ikke at det skal være en primær downloadserver, men det kunne være et fint supplement som kunne forhindre det tomrum der opstår i situationer som nuværende.
Problemet er at I rent faktisk laver sådan nogle flotte ting. Det betyder så at vi som laver aktiviteter benytter disse ting i stor udstrækning. Når tingene så forsvinder, så virker vores aktiviteter ikke længere. Det påvirker så alle de som i den sidste ende gerne vil køre en spændende aktivitet med noget flot materiel på en rute med et pragtfuldt landskab.
Så hvis udviklerne af forskellige elementer til MSTS selv har en site med egne værker - det behøver ikke at være en stor site - som kunne virke som backup når sådanne situationer opstår, hvilket de sikkert gøre igen, så vil disse uoverenstemmelser kun påvirke de personer som er direkte involveret og ikke alle mulige som ikke har part i den pågældende sag.
Og nu er der sikkert en og anden som synes at jeg bare brokker mig eller blander mig i noget som ikke kommer mig ved, men det er der ikke noget at gøre noget ved