Forum » Microsoft Train Simulator » Ruter
WHAT!?

Udskriv debat

WHAT!?
Skrevet af Marc, 5/6-2006 01:51 (#21)

Eller man kunne lave en nattogs aktivitet, og så en pude foran skærmen, så kan man sove undervejs Grin
Man skal så bare huske at indstille sit vækkeur, så man kan nå op og standse toget ved endestationen. Smile
Brugers avatar
Marc

Ekspert

Antal indlæg: 1720
Bopæl: Skævinge
Alder: 37
Status:

SV: WHAT!?
Skrevet af KimEast, 5/6-2006 01:59 (#22)

Det var sgu en af de rigtig gode March Smile -- MEEN det får man ikke lige tid til hvis JEG laver sådan en aktivitet. for det førsre er der altid noget FORAN een der er ivejen, for det andet er der ALTID noget ivejen PÅ et punkt, så man skal udenom, venstre om eller højreom eller noget, og for det tredie, så skal der nok ske noget man ikke får at vide før det sker -- og som jeg aldrig røber på forhånd !! Smile
Brugers avatar
KimEast

Ekspert

Antal indlæg: 1344
Bopæl: Blegdamsvej overfor Riget
Alder: 74
Status:

Skrevet af Marc, 5/6-2006 02:03 (#23)

Du er nu også så ond Kim Wink
Meeeen det ville da så bare være en udfordring. Så ville man bagefter kunne sige at man har kunne klare en aktivitet i søvne Wink
Brugers avatar
Marc

Ekspert

Antal indlæg: 1720
Bopæl: Skævinge
Alder: 37
Status:

Skrevet af knudbe, 5/6-2006 10:41 (#24)

Jeg tror nu heller ikke at nogen af mine aktiviteter - i hvert fald ikke de seneste - vil kunne gennemføres med lukkede øjne Smile
Brugers avatar
knudbe

Ekspert

Antal indlæg: 5249
Bopæl: Dragør
Alder: 71
Status:

Mvh Knud
---
RailWorks Danmark - Stedet hvor RailWorkers mødes
[url=www.RailWorks.dk]www.RailWorks.dk[/url]

Skrevet af Zeus, 11/6-2006 13:57 (#25)

Eller en optimeret motor som ikke er så krævende som MSTS er, på trods af den "ringe" kvalitet den levere.

Ja det er godt nok noget af det mest elendige grafikmotor set til dato! Vi er næsten på højde i elendighed med Joint Operations... Jeg håber godt nok Kuju har lidt mere i støbeskeen hvad grafikmotor angår. Godt nok nedtur med en monstor computer og så kører skidtet så ringe alligevel! Det er en om'er fra Microsoft!! Wink
Brugers avatar
Zeus

Medlem

Antal indlæg: 106
Bopæl: Odense
Alder: 39
Status:

Spring til debat:
Del denne tråd
URL:
BBcode:
HTML: