Har fået problemet løst, MQ 4951 og 4922 kan jeg ikke bruge hverken fra Od eller Svg men MQ 4901 kunne klare det, ændrede så det i Rutens Activity og Service til 4901 derefter ingen problemer. Det er jo også 2 forskellige der står som ophavsmand til disse.
Nu vil jeg gerne have lidt hjælp til at få hastigheden sat op fra 100 til 120 som er strækningshastigheden, for hvis man skal holde tiden og køre ordentlig så er 100 km/t ikke nok, og til sidst kan man få ham der sidder i Førrerumsvinduet fjernet så man kan nyde strækningen???
hilsen tn
Togrøver 30
Lidt øvet
Antal indlæg: 38
Du er nok nød til at leve med ham som sidder og kikker på dig. Ham kan du ikke fjerne. Det vil være det sammen som at fjerne malingen på lokomotivet.
Du kan godt ændre hastigheden til 120 i togets .eng fil. Men det vil så kun virke for dig, da vi andre ikke har din eng fil.
Bab
Bab
Ekspert
Antal indlæg: 1577
Du må have misforstået mig, det er den tilladte hastighed på strækningen 100 km/t jeg ønsker ændret til 120 km/t så man ikke får melding om overspeed.vh tn
Togrøver 30
Lidt øvet
Så skal der rettes i ruten jo, og jeg er temmelig sikker på at hastigheden er max 100 på den strækning, så jeg tvivler på at det bliver rettet til. Du må nok lære at slippe speederen lidt.
Bab
Bab
Ekspert
Antal indlæg: 1577
Man kan nu GODT (ej 100% sikker) lave om på speed-grænsen i aktivitets-editoren. -- Man går som sagt ind i AE - ind i Actions Events , New , og vælger Reach speed. Vælger hastigheden, og så skal man lige i ruten placere den der runde nr 0 aktivitet (hvis det er den første), og vupsi, du kan køre det du selv har valgt. !! NB! Om det virker aner jeg ikke! har ALDRIG prøvet det! Men prøv, og se om det virker! -- Gør det ikke, så skal du jo i rute-editor ændre alle speedlimit-skilte på vejen.. God fornøjelse så..
tak til KimE det var det jeg kunne bruge og jeg lærer lidt hvergang, så nu er det tilladt at køre 120 km/t så kan man køre pænere og bremse pænere og stadig holde tiden. Jfr TIB er strækningshastigheden Od-Svg-Od 120 km/t. Så er det kun billedet i forruden jeg skal have fjernet, er der nogen bud på det?
vh tn
Togrøver 30
Lidt øvet