havde jeg glemt at tilføje BR 143? Det er ihvertfald en fejl. Det er heller ikke til at finde ud af med alle de mange numre deres lokomotiver har. Det er nemt at glemme et
Links til selve materiellet skal jeg nok tilføje til IP 2183. Grunden til at jeg ikke havde tilføjet links til det danske materiel, var af den simple grund at jeg mente at folk nok kunne finde det selv let, da vi har en meget nem download sektion
Jeg var faktisk ikke klar over at man kunne lave direkte links til det materiel på Thetrain. Det må jeg da lige huske.
Hvad angår den nye aktivitet, så er jeg komemt ind i et problem som jeg ikke helt forstår.
Det er meningen at player-toget skal krydse med et AI-tog i Vamdrup.
Dvs. det skulle holde på Vamdrup station og vente på grønt PU-signal, uden at det ville påvirke køreplanen, MEN af en eller anden grund viser I-signalet til Vamdrup station rødt, så jeg rent faktisk skal holde og vente UDENFOR stationen til at det andet tog har krydset, hvilket gør at jeg først kan køre til perron 3 minutter senere end planlagt. Hvorfor kan jeg ikke få lov til at køre op til PU-signalet?