Av min arm - det var ikke lige dén slags fejl, jeg havde med RV2309, men jeg har til gengæld set den et par gange på det seneste i forum'et. Tjek f.eks tråden med 19 aktiviteter til NDK.
Jeg har faktisk haft en fejl magen til, men i en anden aktivitet - helt præcist i "præsidentekspressen" hentet på msts.berggreen.dk.
Det var i weekenden, hvor jeg havde installeret MSTS med tilbehør på min firmalaptop (ikke noget med at sladre til vores IT-afdeling
) En forklaring fra andre folk har været, at PC'en har været for "presset" og at man kan prøve at sætte grafikken lidt ned, men min arbejdslaptop er altså 1,8GHz, 1GB ram og ATI RADEON X300, så det BURDE da være OK.. Jeg endte med at slå det hen med at det nok var "noget med installationen" - altså f.eks fejl ved den downloadede rute eller lign - fejlen opstod altid samme sted, og det virker fint på min egen laptop (eller gjorde - disken stod af i dag :cry
Mine problemer med RV2309 bestod ganske enkelt i, at jeg ikke kunne pakke aktiviteten ud på nogen måde - der var en forkert setting i min regedit. Du kan finde den i tråden "RV2309" (uden mellemrum som i denne tråd)
Mvh Sten