Forum » Microsoft Train Simulator » Ruter
NDK

Udskriv debat

NDK
Skrevet af knudbe, 16/2-2006 00:27 (#21)

Det kan da ikke være rigtigt?
Er det fejl i ruten så man kan håbe på en opdatering eller skyldes det realistiske forhold som ikke kan håndteres ordentligt af MSTS?
Brugers avatar
knudbe

Ekspert

Antal indlæg: 5249
Bopæl: Dragør
Alder: 71
Status:

Mvh Knud
---
RailWorks Danmark - Stedet hvor RailWorkers mødes
[url=www.RailWorks.dk]www.RailWorks.dk[/url]

SV: NDK
Skrevet af KimEast, 16/2-2006 01:28 (#22)

Hej Knud. Har du prøvet indkørslen Randers fra nord, i højre-sporet?? For at komme ud igen i højre-sporet, kan man vælge at svinge ind i høje spor efter stationen. Problemet her er, at man så har spærret alt fra syd 5 blokke bag en selv, og det er jo langt nordpå Sad .. Man kan sætte to reversepunkter på perron for ikke at spærre længere sydpå, men de vil ikke virke ved mig. Så prøvede jeg at lave ruten så man skulle skarpt ind tilhøjre FØR perronerne, det bevirkede bare at skiftesporet afsporede vognene, det skiftede simpelthen, så halvdelen af toget kørte på det andet spor. Så kom ikke her og sig at MSTS ikke udfordrer dem der vil lege med .. *GG* -- Hygge KimE --
Brugers avatar
KimEast

Ekspert

Antal indlæg: 1344
Bopæl: Blegdamsvej overfor Riget
Alder: 74
Status:

Skrevet af Steamhammer, 16/2-2006 10:49 (#23)

Hej Kim,

Det er vel bare et spørgsmål om at køre så hurtigt at de ikke når at "klappe" ? Wink Grin
Brugers avatar
Steamhammer

Administrator

Antal indlæg: 2332
Bopæl: Skanderborg
Alder: 67
Status:

Med venlig hilsen
Mogens (Steamhammer)

Skrevet af KimEast, 16/2-2006 16:10 (#24)

Altså Mogens Smile Tror lige du skal til Randers, som NDK har lavet det. Når jeg skriver skrapt, mener jeg SKARPT drej tilhøjre før perronerne Wink .. Kører man over 40 , så afspores man grundet hastigheden, kører man hastigheden 40, så afspores toget, da skiftesporet ikke kan vente til alle er forbi Sad -- Ja det er hårdt at være aktivitets-bygger Smile -- Hygge KimE --
Brugers avatar
KimEast

Ekspert

Antal indlæg: 1344
Bopæl: Blegdamsvej overfor Riget
Alder: 74
Status:

Skrevet af Steamhammer, 16/2-2006 20:53 (#25)

Har du prøvet med den raketdrevne?

Tror slet ikke du opdager "Randers-skiltet" med den, så det kunne vel være en mulighed og så kan du klare Ålborg-Århus på 15 min.! Wink Grin
Brugers avatar
Steamhammer

Administrator

Antal indlæg: 2332
Bopæl: Skanderborg
Alder: 67
Status:

Med venlig hilsen
Mogens (Steamhammer)

Spring til debat:
Del denne tråd
URL: