Tjalfe skrev: Hvorfor laver du så mange paths? Det er da irriterende at skulle skifte konstant.
Det kan man jo godt sige det er.... men nu er den oprindelige Aktivitet Lyn 606 Del 1 lavet på en rute der max kan køres til Middelfart... og pga jeg synes det virker lidt underligt at man skulle kører på 2 forskellige versioner af delen Kolding - Middelfart ( Hvis Lyn 606 skulle udbygges på VDK... og Lyn 906 (del 1) til komme til at kører på DK2000 så vil der værer en stor forskel.... det synes jeg vil værer lidt dumt....
også ligger landet sådan et Lyn 606 og Lyn 906 Sammenkobles på Middelfart station.. og for at Lyn 606 / 906 skulle værer så sammenhængene som muligt så må der jo værer stop og start på samme stationer... hvilket der vil blive med forlængelsen til DK2000 ( Lyn 606 Kolding - Middelfart )
Jeg har skam lavet det for ikke at der skulle blive for stor forvirring med fx at man stopper i Middelfart ( i VDK ) også starter op i Middelfart (DK2000) det ville værer lidt mere forvirrene.. for jeg synes at kunne se en del forskel på de to ruter.... så det er faktisk bare for at lave mere ligehed i turene
Hilsen brian hansen