Forum » Microsoft Train Simulator » Ruter
? til Erich

Udskriv debat

? til Erich
Skrevet af carlove, 23/1-2006 22:09 (#21)

Hej !

Nu er der jo ingen grund til at være så nervøs for hvornår man kører, for når alt kommer til alt, er materiellet ligeglad, så længe det kun kan køre på en bestemt rute, hoved sagen må være at man kan forlige sig med det man laver og iøvrigt hygger sig med det, hvis ikke kunne man jo risikere at få dårlige nerver, synsforstyrelser og hvad ved jeg, det er trods alt hobby.

Grin Grin Grin

Med venlig hilsen

Carlove.
Brugers avatar
carlove

Erfaren bruger

Antal indlæg: 594
Bopæl: København SV.
Alder: 92
Status:

SV: ? til Erich
Skrevet af Dingo, 25/1-2006 19:05 (#22)

Fine svar.... men bliver da helt Radikal af det her. Er jo enig med Jer allesammen. Cool
Brugers avatar
Dingo

Erfaren bruger

Antal indlæg: 682
Alder: 55
Status:

Skrevet af AndreasM, 25/1-2006 19:22 (#23)

bl skrev: Og med en lille smule baeven. Vi maa jo ikke haabe, at konverteringen af materiel, aktiviteter og ruter bliver alt for omstaendelig.

Men afgjort, MSTS er efterhaanden godt gammeldags og en moderne afloeser skal vaere mere end velkommen.

Netop derfor vil jeg håbe at det bliver en omstændig sag at konvertere til, for så er der en chance for at tingene også bliver opdateret rent grafisk. Det er da utopi at tro at bare fordi man bruger en ny platform kommer msts modellerne til at se godt ud. MSTS er en oldsag, og er bygget til langt mindre polygongrænser, end man bruger idag, så en MSTS model i RS, vil stadig være en MSTS model Pfft Pfft
Brugers avatar
AndreasM

Erfaren bruger

Antal indlæg: 681
Bopæl: Brønshøj
Status:

Skrevet af AndreasM, 25/1-2006 19:24 (#24)

Steamhammer skrev: Ikke desværre fordi det er Thomas, men mere fordi MSTS ligesom ligger mere "rigtigt" for mig mht. div. taster osv.

Tasterne kan altså godt tilpasses så de ligner MSTS Wink
Brugers avatar
AndreasM

Erfaren bruger

Status:

Skrevet af hkp, 25/1-2006 20:00 (#25)

Hvordan? Gælder det også i byggedelen? Især kameraets bevægelse "pisser" mig meget af og vil have det som i msts. Så det er jeg meget interesseret i at vide Smile
Brugers avatar
hkp

Meget øvet

Antal indlæg: 281
Status:

Skrevet af AndreasM, 25/1-2006 20:39 (#26)

hkp skrev: Hvordan? Gælder det også i byggedelen? Især kameraets bevægelse "pisser" mig meget af og vil have det som i msts. Så det er jeg meget interesseret i at vide Smile

Ved ikke hvordan kameraets bevægelse er i MSTS, men mener det er en af de eneste genveje, du ikke lige sådan kan remappe. Kig eventuelt selv i:

#TRS200?#/Settings/Keyboard.txt
Brugers avatar
AndreasM

Erfaren bruger

Status:

Skrevet af bl, 25/1-2006 23:31 (#27)

Hej Andreas!

Jeg mente ikke MSTS-modellerne, men gmax-modellerne!

Bjarne
Brugers avatar
bl

Ekspert

Antal indlæg: 1111
Alder: 80
Status:

Spring til debat:
Del denne tråd
URL:
BBcode:
HTML: