Forum » Microsoft Train Simulator » Andet
Ts-ef langsomt?

Udskriv debat

Ts-ef langsomt?
Skrevet af Holbrook, 18/12-2005 20:35 (#21)

lbr40 skrev: En endnu bedre løsnimg er, at blive VIP-medlem her på sitet. Jeg downloade DK 2000 D på "kun" ca. 30 min. her fra sitets downloadsektion med en stabil forbindelde på ca. 100 kb/s. Ved et VIP-medlemsskab støtter I sitet til glæde for alle.

Når man først har hentet alt hvad der ligger på siden skal man jo have noget for pengene også er det "dumt" at hente den fra en anden side når man nu har betalt i "dyre domme" for VIP medlemsskab her.

PS
Hentede den selv på under 10 min. på en 2,5 mbit forbindelse
Brugers avatar
Holbrook

Ekspert

Antal indlæg: 1657
Bopæl: Ballerup
Alder: 37
Status:

Hilsen Bjarke Hvass
www.holbrook.dk

SV: Ts-ef langsomt?
Skrevet af , 18/12-2005 21:27 (#22)

Hej igen

En endnu bedre løsnimg er, at blive VIP-medlem her på sitet. Jeg downloade DK 2000 D på "kun" ca. 30 min. her fra sitets downloadsektion med en stabil forbindelde på ca. 100 kb/s. Ved et VIP-medlemsskab støtter I sitet til glæde for alle.
Nu er dette emne om at man sagde at TS-EF var langsom, og dermed svarede jeg ud fra dette.
Jeg kan slet ikke hente den herfra da jeg ikke er V.I.P og ja jeg kan så betale den lille sum. Men Men 100,- her og 100,- der giver mange i det lange løb og med en udgift til gipper.dk for at jeg frit kan give mange ting, som de ellers skulle have flere steder rundt omkring, ja det løber også op, og hvem betaler.......Iøvrigt har jeg så valgt at være medlem i Oldtimer, så med de par tusind hvert år i udgifter syntes jeg at det må være rigligt, derfor kan jeg ikke støtte alle og slet ikke som Pensionist. Wink
Brugers avatar

Begynder

Antal indlæg:
Alder: 0
Status:

Skrevet af lbr40, 18/12-2005 21:32 (#23)

Med en stabil forbindele mente jeg selvfølgelig: Downloadhastigheden hos mig er ca. 100 Kb/s.
Altså !!! 100 kr. gav jeg for et 1-årigt medlemsskab som VIP-medlem (bruger). Det er da ikke dyrt, eller hvad?
Brugers avatar
lbr40

Ekspert

Antal indlæg: 1993
Bopæl: Gl. Ølstykke
Alder: 79
Status:

--------------------------
Med venlig hilsen
Lorenz Birkedal (lbr40)
Projekt. Stralsund - Sassnitz - http://www.rail-works.dk/forum/viewforum.php?f=9

Skrevet af , 18/12-2005 21:44 (#24)

Hejsa lbr40

Nej det har du ret i, det er ikke dyrt slet ikke, og det er det heller ikke andre steder, Men har du en hjemmeside på et par tusind årligt, hvis du havde det, kunne det være at 100,- her og der giver mange flere penge, OG husk lige jeg brokker mig ikke over hastigheden, men prøver at løse opgaven på anden måde. Jeg betaler jo ikke alså kan jeg heller ikke brokke mig..... Wink
Brugers avatar

Begynder

Antal indlæg:
Alder: 0
Status:

Skrevet af Loke, 23/12-2005 20:14 (#25)

MÃ¥ jeg lige komme med et lille udbrud.. og det er ikke en kretik af andres downloadsider. Shockops:
Jeg fik i sommers en 10 Megabit forbindelse, og som et tilbud til de der henter på min side, ( http://www.trainsim-vnj.dk ) lavede jeg så en "ftp" mulighed for de utålmodige. Cool
Men den ser ikke ud til at blive brugt i det omfang, jeg havde regnet med, men jeg har jo heller ikke så meget liggende, som andre har. :cry:
Jeg lavede en 5 Megabit download forbindelse, således at man kunne bruge et "ftp program" som alternativ, dog med den "klausul" at man måtte finde sig i at min PC , ville/kunne være "nede" ved visse opdateringer o.a.
Men i det store hele kan jeg se, at trods denne "FTP service", er den stort set overflødigt, og det trods det, at man kan hente det samme som jeg har liggende på "trainsim-vnj" med denne 5 Megabit hastighed.

Jeg har selv prøvet at hente ruter o.a. hos de der har noget jeg er interesseret i, og har måttet "pænt" vente på at det kom ned, selv om det tog en hel del tid.
Så jeg klager ikke, men det kunne da være rart at kunne hente det man vil, med en rimelig god hastighed. Wink
Brugers avatar
Loke

Erfaren bruger

Antal indlæg: 574
Bopæl: Vestjylland
Alder: 70
Status:

M.v.h. Loke Freelance Rutebuilder

Skrevet af knudbe, 23/12-2005 22:42 (#26)

Loke skrev:
Jeg lavede en 5 Megabit download forbindelse, således at man kunne bruge et "ftp program" som alternativ,

Jeg forstår at du har en 10 Megabit downloadforbindelse. Betyder ovenstående så at du har 5 Megabit som upload?
Eller hvor stor er din forbindelse som upload når man ser det fra din side af linien?

Når andre downloader hos dig, så er det jo din uploadrate der benyttes.
Brugers avatar
knudbe

Ekspert

Antal indlæg: 5249
Bopæl: Dragør
Alder: 71
Status:

Mvh Knud
---
RailWorks Danmark - Stedet hvor RailWorkers mødes
[url=www.RailWorks.dk]www.RailWorks.dk[/url]

Skrevet af Loke, 24/12-2005 08:44 (#27)

knudbe skrev:
Loke skrev:
Jeg lavede en 5 Megabit download forbindelse, således at man kunne bruge et "ftp program" som alternativ,

Jeg forstår at du har en 10 Megabit downloadforbindelse. Betyder ovenstående så at du har 5 Megabit som upload?
Eller hvor stor er din forbindelse som upload når man ser det fra din side af linien?

Når andre downloader hos dig, så er det jo din uploadrate der benyttes.

Jeg har fået en 10 Megabit begge veje, d.v.s. jeg kan op og downloade med 1.2 Megabyte, såfremt det tillades fra de steder jeg besøger. Wink
Men bruger sjældent mere end de 5 selv, derfor har jeg ladet de andre 5 gå til min http://ftp. men det er jo ingen garanti for at det kører med de 5 Megabit, som også gælder begge veje, men der kan kun downloades herfra. Cool

I øvrigt ønskes alle en god jul samt godt nyt år.
Brugers avatar
Loke

Erfaren bruger

Status:

Skrevet af Steamhammer, 24/12-2005 09:09 (#28)

Vil det så sige Brian, at du nu har din server stående derhjemme nu eller står den stadig "ude i byen"? Smile
Brugers avatar
Steamhammer

Administrator

Antal indlæg: 2332
Bopæl: Skanderborg
Alder: 67
Status:

Med venlig hilsen
Mogens (Steamhammer)

Skrevet af Loke, 25/12-2005 01:30 (#29)

Steamhammer skrev: Vil det så sige Brian, at du nu har din server stående derhjemme nu eller står den stadig "ude i byen"? Smile

Det er begge dele. :lol:
Brugers avatar
Loke

Erfaren bruger

Status:

Skrevet af Steamhammer, 27/12-2005 11:09 (#30)

Den forstod jeg altså ikke?
Brugers avatar
Steamhammer

Administrator

Status:

Med venlig hilsen
Mogens (Steamhammer)

Skrevet af Loke, 27/12-2005 11:27 (#31)

Steamhammer skrev: Den forstod jeg altså ikke?

Jeg mente, at jeg har "server ude" som jeg betaler for og bruger den del af mit "overskud" på min hastighed til "FTP" hjemmefra.

Blot må folk finde sig i hvis de ikke kan hente via min ftp, når jeg laver opdateringer samt vigtige og andre ting der kan medføre at min PC er ofline. Shock

Ved ikke om du forstod dette bedre. Angry :roll:
Brugers avatar
Loke

Erfaren bruger

Status:

Skrevet af Steamhammer, 27/12-2005 11:33 (#32)

Loke skrev:

Blot må folk finde sig i hvis de ikke kan hente via min ftp, når jeg laver opdateringer samt vigtige og andre ting der kan medføre at min PC er ofline. Shock

Ved ikke om du forstod dette bedre. Angry :roll:

Det er jo normalt for alle servere at de kan være utilgængelige ind imellem.

Og jo, så fes den vist ind... Wink
Brugers avatar
Steamhammer

Administrator

Status:

Med venlig hilsen
Mogens (Steamhammer)

Skrevet af Loke, 27/12-2005 13:34 (#33)