MÃ¥ jeg lige komme med et lille udbrud.. og det er ikke en kretik af andres downloadsider.
ops:
Jeg fik i sommers en 10 Megabit forbindelse, og som et tilbud til de der henter på min side, (
http://www.trainsim-vnj.dk ) lavede jeg så en "ftp" mulighed for de utålmodige.
Men den ser ikke ud til at blive brugt i det omfang, jeg havde regnet med, men jeg har jo heller ikke så meget liggende, som andre har. :cry:
Jeg lavede en 5 Megabit download forbindelse, således at man kunne bruge et "ftp program" som alternativ, dog med den "klausul" at man måtte finde sig i at min PC , ville/kunne være "nede" ved visse opdateringer o.a.
Men i det store hele kan jeg se, at trods denne "FTP service", er den stort set overflødigt, og det trods det, at man kan hente det samme som jeg har liggende på "trainsim-vnj" med denne 5 Megabit hastighed.
Jeg har selv prøvet at hente ruter o.a. hos de der har noget jeg er interesseret i, og har måttet "pænt" vente på at det kom ned, selv om det tog en hel del tid.
Så jeg klager ikke, men det kunne da være rart at kunne hente det man vil, med en rimelig god hastighed.