Forum » Microsoft Train Simulator » Aktiviteter
Kan man overhales?

Udskriv debat

Kan man overhales?
Skrevet af KimEast, 18/10-2005 21:38 (#21)

Hej Tjalfe. De to reverse points skal stå med lille mellemrum mellem hinanden og ret tæt på den PU der er ved perron slut. OBS! Du får først grønt når du er MEGET tæt på PU'en...!! I TrackMonitor kan du se hvornår den hvide vende-pil slukker. Det er MEGET SENT den gør det, man tror sgu man kører overfor stop ved PU'en, men man når LIGe at stoppe før man er forbi. Det er noget af et kunst-stykke at stoppe tæt nok på PU og alligevel ikke røre PU Smile Men øvelse gør mester *G* -- Hygge KimE --

PST! Lykkes det IKKE at få grønt overhovedet, er dit tog for langt. Hele toget skal kunne være inde på 1 blok. (Sådan synes systemet det skal være i 99% af tilfældende ihvertfald).
Brugers avatar
KimEast

Ekspert

Antal indlæg: 1344
Bopæl: Blegdamsvej overfor Riget
Alder: 74
Status:

SV: Kan man overhales?
Skrevet af Tjalfe, 24/10-2005 18:09 (#22)

Undskyld min sene reaktion. Jeg havde egentligt lagt den overhaling bag mig efter de "nedture".
Jeg køre mod Kastrup (drejer fra i Hvidovre. Roskilde - Kastrup)!
Det eneste medgående trafik jeg har, er det tog der skal overhale mig og så mig selv.

Jeg regner bestemt ikke med at mit tog er forlangt, køre med et sæt IR4 - Men er det fordi der er to perronafsnit på Høje Tåstrup at systemet driller?
Jeg prøver mig frem igen, og I høre fra mig hvis det ikke fungere Smile
Brugers avatar
Tjalfe

Ekspert

Antal indlæg: 2073
Bopæl: Kragenæs
Alder: 32
Status:

Skrevet af Tjalfe, 30/10-2005 13:58 (#23)

Hej igen Smile

Hvordan får jeg et ai tog til at vente, sådan at jeg kan overhale det?
Brugers avatar
Tjalfe

Ekspert

Status:

Skrevet af knudbe, 30/10-2005 14:27 (#24)

Du sætter blot 2 returnpoints på samme måde som beskrevet tidligere i denne tråd. Forskellen er bare at nu skal du sætte dem på AI-togets path i stedet for palyertogets.
Brugers avatar
knudbe

Ekspert

Antal indlæg: 5249
Bopæl: Dragør
Alder: 71
Status:

Mvh Knud
---
RailWorks Danmark - Stedet hvor RailWorkers mødes
[url=www.RailWorks.dk]www.RailWorks.dk[/url]

Skrevet af KimEast, 30/10-2005 15:38 (#25)

Og kan tilføje at systemet er sødere ved Ai-toget end hvis det var een selv der skulle hen til de to reverse-points. - Nogengange, og nogensteder, dur det bare ikke, når det er een selv. Aner ikke hvorfor, men MSTS er lidt for sig selv (også hvad DET angår), så kommer man ved en station og dét IKKE dur der, må man finde overhalingen et andet sted. Sad (siger dette af bitter erfarenhed) .. Uhygge . KimE
Brugers avatar
KimEast

Ekspert

Antal indlæg: 1344
Bopæl: Blegdamsvej overfor Riget
Alder: 74
Status:

Skrevet af Tjalfe, 30/10-2005 15:57 (#26)

Så siger jeg da tak for hjælpen, og sender en halloweenhilsen med næste tog mod Kbh Wink
Brugers avatar
Tjalfe

Ekspert

Status:

Spring til debat:
Del denne tråd
URL:
BBcode:
HTML: