NÃ¥r man laver en hjemmeside, er det vel fordi man gerne vil frem med et budskab eller vise folk et eller andet, ikke?
Har i tænkt over hvad jeres budskab skal være, eller hvad det er i vil vise folk? Eller laver i en hjemmeside, bare for at lave en, og fordi det er smart at have en hjemmeside?
Jeg syntes jeres nye side er markant bedre end den gamle, dog vil jeg give Knud ret i, at sort baggrund med hvid tekst ikke er den bedste sammensætning.
Hvad har i tænkt jer med jeres "jernbane nyheder" ? Hvis det skal fungere, og man vil have folk skal komme og besøge ens side på grund af dem, kræver det jo at der er nogle nyheder af vise folk. Ligeledes er der jo ikke noget revolutionært i at have en side med jernbanenyheder, da der findes mange andre af dem på nettet. Derfor vil det netop være nødvendigt, at have noget andre ikke har, eller have noget som folk syntes er interessant, ellers tror jeg hurtigt folk vil finde en anden side, at se deres nyheder på.
Hvad angår jeres billeder, så syntes jeg stadig, som jeg skrev i sidste tråd, at de er for små og alt for ens.. Prøv at gør dem lidt større, evt. lav dem som helt små (150x100px) og så lave et link til de større billede.. På den måde slipper man for at en side med store billeder skal loade, det kan sagtens tage lang tid, og det er de færreste folk der gider sidde og vente på det.
Jeg håber i kan bruge det her som lidt konstruktiv kritik..