ljbanen skrev: Hej Venner.
Må jeg lige tilføje at jeg ikke kan gøre for at der er problemmer med den nye IC2,da det ikke er mig der har bygget dem/og testet dem,så i tester burde nok have testet den noget mere inden der blev frigivet,så HEC,Kim S. prøve at teste den igen,da flere har problemmer med at bremse,men ellers må i andre som har problemmer med dette skrive til dem!
Ups, jeg håber ikke at du tog det som en kritik af aktiviteten. Bemærkningen burde nok have været under Materiel-foraet, men nu var det blot en generel kommentar omkring kørslen af aktiviteten.
I øvrigt, så kørte jeg nogenlunde omkring max-hastighed, men det er svært at overholde køreplanen. Er det bare mig der ikke har træningen på ruten, eller er det rent faktisk en stram køreplan?
ljbanen skrev: Materiele listen er rettet,jeg har nok sovet i timen,eller varme,jeg har testet linkene er de er ok her hos mig,de er klar hos mig nu,og kommer sikkert op senere her,og hos Erich,samt gipper,Per.
Det er nok varmen
men ellers så kan det være sværet at få alt med på sådan en liste. Reelt set bør man nok - for at være helt sikker - fjerne alt materiel fra sin installation og starte forfra når man laver en aktivitet. - men hvem gør det