Forum » Microsoft Train Simulator » Andet
ATC

Udskriv debat

ATC
Skrevet af IR4, 9/3-2006 12:15 (#21)

hej jeg er ked af min åndsvage måde at formulere mig på. Men jeg er bagud
i skolen. Min mening med ATC til dsb tog i msts er at man måske kunne lave
systemet om i TrackMonitoren. Jeg så noget om at man godt kunne lave ATC til msts i forum her på Tog-sim.dk, jeg kan bare ikke huske hvor. Jeg vil gerne have, at man kan se ATC i speedometeret og ikke i TrackMonitoren.
Her er et link til ATC-funktioner: http://www.banedanmark.dk/db/filarkiv...050905.pdf
Jeg er selv jernbaneentusiast og jeg går efter at blive lokomotivfører.
Jeg er i Roskilde Remise om onsdagen fra kl 10:00 til 15:30, hvis I kunne tænke jer at møde mig.

Med venlig hilsen
thomas
Brugers avatar
IR4

Medlem

Antal indlæg: 99
Bopæl: ishøj
Alder: 38
Status:

SV: ATC
Skrevet af Tobias, 9/3-2006 12:46 (#22)

Det kniber vist lidt med dansk materiel hvor det er indbygget, jeg kan kun lige huske 2G s-toget ( og det kommende 4G Wink ). Der er masser af udenlandsk materiel hvor det er lavet til, kig på Pro train og German railroads. Ellers er der de franske TGV tog som har indbygget understøttelse for både TVM300 og TVM430 systemet, dem kan du køre på udvalgte ruter udelukkende på instrumenterne i cabbet, altså uden trackmonitor. Men som KimE skriver lidt højere oppe, det kræver først og fremmest at signalsystemet på ruterne er lavet til det.
Brugers avatar
Tobias

Erfaren bruger

Antal indlæg: 510
Bopæl: Vallensbæk Strand
Alder: 56
Status:

Med venlig hilsen

Tobias

Skrevet af jorgenandersen, 10/3-2006 04:46 (#23)

Hej Thomas,

Der kom sq den beskrivelse jeg efterlyste! Bliv ved med det, også i skolen, og du VIL se at karaktererne bliver bedre, og det vil dine chancer for at blive lokoförer også. Jeg kan ikke rigtig forbedre Tobias's svar... men herfra kan jeg kun sige at det var saftsuseme en god udvikling!!!! (Moderator: venligst undskyld kraftudtrykket....)

Jörgen i Colorado
Brugers avatar
jorgenandersen

Erfaren bruger

Antal indlæg: 736
Bopæl: Castle Rock, Colorado, USA
Alder: 77
Status:

Skrevet af KimEast, 10/3-2006 17:44 (#24)

Hej Tobias!! Yezz, TGV brugte jeg på S-banerne i Dk1b , det var noget af en oplevelse. ALT kunne ses i cabinen! Desværre var det lige det forkerte instrument der var det vigtigste lige ang HKT. Nemlig det mindste af dem alle. Men LYDEN.. For fanden da, bare S-togene kunne lyde sådan, så var jeg solgt! Eller Diesel-togene, hvor man kombinerer motorlyd med de elektiske motorer (der så er fra TGV) -- Hygge KimE --
Brugers avatar
KimEast

Ekspert

Antal indlæg: 1344
Bopæl: Blegdamsvej overfor Riget
Alder: 74
Status:

Spring til debat:
Del denne tråd
URL:
BBcode:
HTML: