Marc skrev: Hej Loke. Jeg har skam prøvet det før, men mine ruter er altid gået tabt på grund af en eller anden fejl i Route Editor.
Gruden til at det er gået så godt med denne bane, er at den ikke er en stor hovedbane med mange store stationer osv.
Jeg må lige idrømme med bla. Kolding Syd, at jeg har pyntet lidt ekstra. jeg har skaffet mig gamle billeder af hvodan stationen så ud, og det var ikke andet end et flat græsområde med en lang sti som gik ind til Kolding by. Sådan så der ud mange steder på ruten, og hvis vi skal være helt ærlige, hvor sjovt er det at køre rundt i et 100% flat landskab uden hverken huse, træer eller noget?. Så vil jeg hellere lave det lidt mere livligt. Det har lykkedes mig at få Kolding Syd til at bære præg af, at den ligger udenfor byen, men at det er et større industriområde med kun nogle få huse.
Der kommer flere billeder snart når jeg er færdig med at sætte de sidste signaler ved sydbanegården.
Det var ikke kritik af dit arbejde eller dig Marc,
ops: jeg kender alt for godt det med at det hele går ned. :cry:
Det du har lavet ser rigtig godt ud og jeg glæder mig som alle andre, til den kommer.