jraaby skrev:
Thanks Tjalfe. You really are "paying attention to detail". You don't have to make so many small changes though
.
Jeg er perfektionist
ops:
Jeg retter ikke alt hvad der er galt, men gjordet det såvidt muligt denne gang - Regner heller ikke med at der var mange der havde hentet første rettelse. Men somsagt, den vil komme med igen i næste Sjællænderpakke.
jraaby skrev:
I hope you make some more realistic activities (I have two big activities for DK 2000 which are not finished yet), hopefully you have more time than me to get things done...
Jeg kunne bestemt godt bruge et par timer mere i et døgn
Jeg vil gøre alt så realistisk som jeg kan, og benytter mig af de kilder jeg har (På tog-sim.dk og i den virkelige verden) - ligeledes vil jeg stadig meget gerne høre fra jer!
Aht. til næste udgave af pakken, så regner jeg med at RØ 2237 (Kk-Vo) er klar til test inden weekenden er omme. Jeg har tilføjet s-tog er til aften, og skal til at køre den igennem iafteen/imorgen.
Jeg har fået nye idéer, så det er ikke sikkert alle oplysninger om aktiviteter (fremtidige) er korrekte herinde.
Men pt. har jeg RØ 2237, ØR 1075 og GL 9328 + en bonus aktivitet, som skal være en "overraskelse" når I har hentet pakken. I høre fra mig.