Forum » Microsoft Train Simulator » Ruter
Byggeplan

Udskriv debat

Byggeplan
Skrevet af , 23/11-2004 21:01 (#101)

Ok tak skal du have, det gør jeg så........ellers må jeg prøve at hente dem fra en rute, hvis du skulle mangle lidt campingudstyr, som vogne m. telt, så kommer de ind på min side inden imorgen, samt mange andre ting.
Brugers avatar

Begynder

Antal indlæg:
Alder: 0
Status:

SV: Byggeplan
Skrevet af , 25/11-2004 07:51 (#102)

sådan kommer Skiltene til at se ud på ruten, men med de rigtige numre.

Vedhæftede billeder:

Brugers avatar

Begynder

Antal indlæg:
Status:

Skrevet af Jørgensen, 25/11-2004 09:39 (#103)

Jeg tror, du skal prøve at finde et andet stoppested. Det der ligner ikke de gamle københavnske sporvejsstoppesteder det fjerneste.

Med venlige stoppested-hilsner
Leif Jørgensen
Brugers avatar
Jørgensen

Meget øvet

Antal indlæg: 381
Bopæl: København Ø.
Alder: 42
Status:

Skrevet af , 25/11-2004 10:08 (#104)

Hej Leif.
Det ved jeg godt, men men men det med 3D er ikke lige mig, ellers havde jeg bygget det jeg godt villle have, også skilte, så jeg er nød til at bruge det gængse, og evt repainte de ting, lige som reklameskilte.

Vedhæftede billeder:

Brugers avatar

Begynder

Antal indlæg:
Status:

Skrevet af Jørgensen, 25/11-2004 12:57 (#105)

Hej Per

Jeg tog lige dit det øverste billede af dit stoppested en tur gennem tegneprogrammet. Resultatet kan ses nedenfor. Proportionerne stemmer ikke helt men ligner det ikke noget fra det gamle København?

Med venlige male-hilsner
Leif Jørgensen

Vedhæftede billeder:

Brugers avatar
Jørgensen

Meget øvet

Antal indlæg: 381
Bopæl: København Ø.
Alder: 42
Status:

Skrevet af , 25/11-2004 13:41 (#106)

Ja det ser godt ud Leif......Smile
Men så mangler jeg stoppestederne, hvor følgende numre skal være på:
1........1-6........1-6-16........1-2-6-8-10........1-14........2........2-8........3
4........5........5-7-16........6........6-16........7........8........9........10
14........14-16........5-7-14-16..........

Jeg har også fundet en masse gamle reklamer, så hvis der var nogle reklameskilte man kunne sætte op, ja så kunne man sætte de reklamer ind.SmileSmileSmileSmileSmile
Brugers avatar

Begynder

Antal indlæg:
Status:

Skrevet af , 26/11-2004 21:03 (#107)

Jeg har lavet en animeneret gif på min forside, hvis nogen kikker forbi, må i gerne fortælle hvad i syntes, den skal lige kører ud, da filen er lidt for stor, men jeg retter den senere, hvis en har et bybilled i mindre format, evt lige så lang, men halv så bred, ville det være rart, og at jeg må bruge det billed.SmileSmileSmile
Brugers avatar

Begynder

Antal indlæg:
Status:

Skrevet af Loke, 26/11-2004 22:43 (#108)

gippermand skrev: Jeg har lavet en animeneret gif på min forside, hvis nogen kikker forbi, må i gerne fortælle hvad i syntes, den skal lige kører ud, da filen er lidt for stor, men jeg retter den senere, hvis en har et bybilled i mindre format, evt lige så lang, men halv så bred, ville det være rart, og at jeg må bruge det billed.SmileSmileSmile

Hej Per.

Det ser da flot ud, Cool men du bør nok tænke på dem der ikke har en forbindelse, der er hurtig nok til at "loade" animationerne. Angry

Jeg ved ikke hvor stor den er, og jeg har ikke problemer med at loade den, dog kan der være nogen der har en forbindelse, der gør, at det tager for lang tid at åbne din forside. :roll:

Blot et lille råd , undgå så mange animationer som muligt, hvis du vil have mange til at besøge på dine sider. :top: , da det tager megen båndbredde. Angry
Brugers avatar
Loke

Erfaren bruger

Antal indlæg: 574
Bopæl: Vestjylland
Alder: 70
Status:

M.v.h. Loke Freelance Rutebuilder

Spring til debat:
Del denne tråd
URL:
BBcode: