Frankenstein skrev:
Inden du nu kommer alt for godt igang med hvem der har viden om hvad Knud Be. Så kik en gang på det vedhæftede billede, det burde fortælle dig et eller andet.
Jeg kan nu godt se skygger på nogen af de billeder, og der er også skygger ved lokomotivet længere henne...
Men det var jo slet ikke det at det drejede sig om. Det som jeg tillod mig at undre mig over var hvorfor det blev sagt så definitivt at en udgave af vognen til RW ville komme uden dynamiske skygger.
Hvorfor ikke bare lave dem? Det er jo annonceret, at der forventes en stor opdatering med dynamisk belysning, og derudaf kan man vel udlede at det også vil påvirke skyggerne.
Så hvorfor bevidst foretage det fravalg, bare fordi man har den opfattelse at den nuværende version ikke kan håndtere det?
Bjarne gav udtryk for at mit spørgsmål var negativt, og jeg synes også at du følger samme spor.
Handler dette her ikke mere om at nogen ser rødt bare de ser mit navn, og derfor prøver at se alt fra min side som noget der skal bekæmpes?
Jeg skriver ved gud ikke for at skrive noget negativt. Men det er vel tilladt at undres?