Hejsa. Er lige ved at være færdig med første (af mange) aktiviteter herfra til Dk2000H , så jeg vil lige se om der er et par TESTERE der vil være med??? - Denne har været meget længe undervejs, da MSTS som bekendt driller, går ned, og ødelægger alt for een hvis den er det mindste sur
-- .. Havde egentligt tænkt mig en Militær-aktivitet i "nogle dele", der skulle starte Frederikshavn, går ned til Fredericia, og over til Nyborg, en del rangering på færger, samme i Korsør, og så ellers mod ... tja... så langt kom jeg så ikke i tankerne, for alt drillede allerede oppe nordpå, så alt blev slettet.! Så NU starter jeg i Århus G og går mod Fredericia. Det blir så del 1, og det er denne jeg er ved at være færdig med. Den tar fra kl 13.01 til kl 15.11 . - Der er lavet en tids-tabel hvor tider og vigtige hændelser passer sammen.. -- Man starter hådt ud med 2 MY'ere forrest, 1 personvogn til madskab, og en hel del militær isenkræm bagefter. Foran er kørt en MY med 10 personvogne, der også skal mod Fredericia. Det tog har dog bremse.problemer, så det er hamrende langsomt. Det bevirker, at der er en del røde AM på vejen, så hastigheden skal afpasses efter forholdene. VM-signalerne (dvs venstre sporet må bruges, ikke af os, men af IC3 nordfra, der også sidder i kø efter os, og den overhaler), Vi skal helt ned til Hedensted, før vi kan komme udenom problemtoget. Endelig får man grønne, dobbelt-grønne Am'signaler. Fra Vejle og syd, er der spor, renovering i højre spor, så der er alle i venstre-sporet. Det gir så lidt problemer igen. -- Men det lykkes da at komme til Fredericia, håber også testerne kommer så langt
-- DEL 2 planen er: 2 MY'ere alene skal sydpå til Kolding og hente nedbrudt Materiel-tog der kommer fra Tyskland. Det skal til Fredericia og indgå i den store transport østpå.