bl skrev: Med risiko for at få på puklen for at ville gøre reklame, promovere eller meget andet godt, vil jeg lige bemærke, at en række medlemmer i Oldtimerklubben i OTKs navn gennem flere år har udsendt CD'er (gratis for medlemmer af OTK), hvor ruter, aktiviteter og materiel går op i en højere enhed.
Problemer med at lave de omtalte pakker kan være: Hvem bestemmer, hvad de skal indeholde? Hvem bestemmer, hvornår de skal opdateres? For hvis kun en del af pakken opdateres med f.eks. forbedret tekstur, gennemsigtige vinduer, og resten ikke bliver det, ser tingene pludselig underlige ud sammen. Og hvor store må pakkerne være i Mb? Og hvad med epokerne? Og skal pakkerne også indeholde re-paints, der ikke har hold i virkeligheden (= Andreas' stolthed ved produktet)?
Efter min opfattelsen virker det kun, hvis aktivitets- og materielbyggere går sammen og er helt enige om, hvad der skal med. Det er i hvert fald erfaringerne for OTK, hvor medlemmerne så kvitterer for de gratis skiver ved at betale en kontingent, der bl.a. går til vedligeholdelse af hjemmeside, forsendelser og CD-produktionsapparat med omkostninger. Som i alle andre foreninger af den art er arbejdsindsatsen frivillig, så systemet må vel også kunne praktiseres i andre sammenhænge?
Bjarne
Til dete du skriver her, har jeg da et forslag! Hvad med at udviklerne rent faktisk lavede sådanne cd´ere og satte til slag her på nettet. Men nej jeg ved god Danmark er jo ikke andet end hamborg, indbyggermæssigt.
ops: